Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

OK, juleservise. Yay or nay?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-17, 18:25   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or nay?

(Kilde: youtube.com)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 18:26   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og her:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...3da9988e66.jpg

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 20-11-17, 18:34   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

https://www.google.no/url?sa=i&rct=j...11281942741404

Rudolf.

Gammel 20-11-17, 20:10   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det var veldig søtt Pøblis!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 21:20   #5
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte serviset i hi, mye finere enn mange andre jeg har sett.

Gammel 22-11-17, 10:33   #6
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Linken i hovedinnlegget fungerer ikke lenger i tråden Safran startet, den er jo bare 11 år gammel

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 11:27   #7
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det må jeg si!

Gammel 22-11-17, 11:41   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er 11 år siden, ass. Tiden flyr, og vi henger rundt fortsatt. Tenke seg til.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 11:44   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjedelig at bildene er borte og linkene ikke lenger fungerer. Nå er jeg nysgjerrig på både disneyserviset og lysrankene til tidligere Glitterchick.

Også imponeres jeg av den brutaliteten i dissingen av serviset, selv etter at f.eks Tinka erklærer at hun faktisk har hele til 12 personer, uten at noen synes det er noe problem. Den eneste som får litt tyn er personen som påpeker miljøaspektet ved å anskaffe massevis av unødvendig servise bare fordi man kan.

Og nå til dags kan man ikke engang si at man ikke går på butikken i joggebukser, i tilfelle andre gjør det, og dermed føler at de blir sett ned på. Tidene forandrer seg ja.

Sist redigert av My : 22-11-17 kl 11:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 11:53   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Kjedelig at bildene er borte og linkene ikke lenger fungerer. Nå er jeg nysgjerrig på både disneyserviset og lysrankene til tidligere Glitterchick.

Tipper det er dette serviset:
https://www.firkloveren.no/inspiration/disney-julservis

Og min type lysranker har jo blitt allemannseie siden den tråden. Jeg har flamingoer:

Ananas:

Jack Skellington:

Og roser (bare at mine er røde):

Gammel 22-11-17, 11:54   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, du var virkelig forut for din tid Tally.

Gammel 22-11-17, 11:58   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, du var virkelig forut for din tid Tally.

Tror neppe jeg hadde fått samme type reaksjoner i dag, nei. Interessant at kjøkkenet i den nye leiligheten vi har flyttet til også har et visst innslag av Sovietunionen. Nå er det mer diner møter østblokk møter hawaii anno 1962.

Gammel 22-11-17, 11:47   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Og jeg har fremdeles ananas, roser og flamingo på juletreet. Hodeskallene trenger fremdeles en adapter, og jeg vurdere å spe på med noen lysende raketter og kristtorn i år.

Gammel 22-11-17, 11:54   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Romraketter! JEG MÅ HA ROMRAKETTER! Hvor fant du de, Tally?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 11:58   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Romraketter! JEG MÅ HA ROMRAKETTER! Hvor fant du de, Tally?

Ruth66!

Gammel 22-11-17, 11:59   #16
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan tegne "adaptor"-grafen for hvilken som helst trend basert på når jeg og Tally skaffer noe:

Helt til venstre er Tally, og ca en tredjedel etter toppen så kommer jeg og har enten tenkte meg om og ikke kjøpt, eller kjøpt.

Om et par år skal jeg ha elbil.

Gammel 12-09-20, 20:32   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Man kan tegne "adaptor"-grafen for hvilken som helst trend basert på når jeg og Tally skaffer noe:

Helt til venstre er Tally, og ca en tredjedel etter toppen så kommer jeg og har enten tenkte meg om og ikke kjøpt, eller kjøpt.

Om et par år skal jeg ha elbil.

Har du el-bil nå, Poly? (Det har vi. Kjøpte i fjor høst. )

Hver gang denne tråden kommer opp, får jeg lyst på juleservise.

Gammel 12-09-20, 21:06   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir ikke noe juleservise på meg tror jeg, jeg har noen røde deler i min Iittala Teema-servise så de. Rikes ekstra flittig til jul, MEN vi hadde elbil i 2005 og har stort sett hatt det siden d@ (med unntak av når vi bodde I USA). Men jeg er nok ikke en innovatør for det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-20, 10:09   #19
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det blir ikke noe juleservise på meg tror jeg, jeg har noen røde deler i min Iittala Teema-servise så de.

Jeg har også rødt Iittala-servise. Skulle så veldig gjerne ha utvidet samlingen, men det er jo umulig å finne nye deler! Noen som har peiling på hvor man kan få tak i flere deler til dette serviset?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-20, 10:14   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har også rødt Iittala-servise. Skulle så veldig gjerne ha utvidet samlingen, men det er jo umulig å finne nye deler! Noen som har peiling på hvor man kan få tak i flere deler til dette serviset?

Finn. Sett opp et søk så skal du se at det ramler inn deler jevnlig. Jeg har et teemasøk gående, for å se om jeg fikk nok lyst på det (Jeg liker det veldig godt, men rødfargen passer ikke helt til kake/brød-serviset jeg allerede har). Og når vi kan reise igjen: Ittala-outleten op Nordbysenteret.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.