|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?
(Kilde: youtube.com)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Jeg likte serviset i hi, mye finere enn mange andre jeg har sett.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Linken i hovedinnlegget fungerer ikke lenger i tråden Safran startet, den er jo bare 11 år gammel |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Kjedelig at bildene er borte og linkene ikke lenger fungerer. Nå er jeg nysgjerrig på både disneyserviset og lysrankene til tidligere Glitterchick.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 22-11-17 kl 11:55. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Tipper det er dette serviset:
|
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Ja, du var virkelig forut for din tid Tally.
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Tror neppe jeg hadde fått samme type reaksjoner i dag, nei.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Og jeg har fremdeles ananas, roser og flamingo på juletreet. Hodeskallene trenger fremdeles en adapter, og jeg vurdere å spe på med noen lysende raketter og kristtorn i år.
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Man kan tegne "adaptor"-grafen for hvilken som helst trend basert på når jeg og Tally skaffer noe:
|
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Det blir ikke noe juleservise på meg tror jeg, jeg har noen røde deler i min Iittala Teema-servise så de. Rikes ekstra flittig til jul, MEN vi hadde elbil i 2005 og har stort sett hatt det siden d@ (med unntak av når vi bodde I USA). Men jeg er nok ikke en innovatør for det. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg har også rødt Iittala-servise. Skulle så veldig gjerne ha utvidet samlingen, men det er jo umulig å finne nye deler! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Finn. Sett opp et søk så skal du se at det ramler inn deler jevnlig. Jeg har et teemasøk gående, for å se om jeg fikk nok lyst på det (Jeg liker det veldig godt, men rødfargen passer ikke helt til kake/brød-serviset jeg allerede har). Og når vi kan reise igjen: Ittala-outleten op Nordbysenteret.
|
![]() |
|
|