|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Dagkrem, concealer under øynene, pudder, mascara, kajal og øyenbrynsblyant. Av og til: Bittelitt rouge, øyenskygge og lip-gloss. Bruker max. 5 minutter på å ta på meg mitt offisielle ansikt om morgenen. I helgene bruker jeg som regel ikke sminke, med mindre jeg skal i selskap e.l. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Concealer, BB-cream, eyeliner, maskara og rouge. Noen ganger øyenskygge og øyenbrynsblyant. Jeg er så gusten og grå i huden at jeg vil ha litt farge i ansiktet.
|
|
|
#3 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Concealer, foundation, rouge, pudder, mascara, bryngele, øyeskygge hvis jeg gidder, lipgloss/leppestift av og til. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Jeg er så skrekkelig lys, at mascara og øyenbrynspenn er et must, ellers ser jeg rett og slett syk ut. Som regel bruker jeg også en diskret øyenskygge og eyeliner. Foundation og rouge bruker jeg kun ved spesielle anledninger, men jeg er fryktelig glad i spreke leppestifter.
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?
Burde og burde, men se her |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Det spurte jeg om også tidligere i tråden:
Save
|
|
|
#8 |
|
Tidsklemma
|
Se her ja. Lese hele tråden ja.
|
|
|
|
#9 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Godt det ikke bare er meg som ikke har den fjerneste anelse om slikt.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Ingenting. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Concealer, BB cream, matt pudder, rouge, eyeliner, øyenskygge, mascara og lipgloss.
|
|
|
#13 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Nå om sommeren kun en helt vanlig dagkrem uten farge og kanskje litt mascara. Skal jeg i møter tar jeg på litt mer, øyenskygge, solpudder og rouge.
|
|
|
#14 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Jeg sminker meg hver dag (utenom når jeg bare er hjemme). Bruker BB-cream, solpudder/rouge, av og til concealer, maskara, av og til noe på bryn og øyelokk og alltid lebestift (avhengig). Mer sminke om vinteren og mindre om sommeren.
|
|
|
#17 |
|
Leser
|
Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Ingenting eller øyeskygge, mascara og eyeliner (den er rågammel så den funker mer som en kajal). Bruker også leppomade, men jeg tenker mer på det som hudpleie heller enn sminke.
|
|
|
#20 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Det er vel ikke noe man "burde" vite, men det er jo et produkt som har vært på markedet noen år, og som mange bruker. Det er vel en slags kombinasjon av dagkrem og foundation, i praksis ikke så ulikt en farget dagkrem. Veldig greit produkt spør du meg. |
|
|
|
![]() |
|
|