|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: PodcasttipstrådKan jo ta den her også: Forklart fra Aftenposten - 15 min hver dag med litt mer dybde, men på kun dagsaktuelt stoff.
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: PodcasttipstrådSesong 2 av Slow Burn er verdt å høre på. Clinton/Lewinsky. Fy flate, Trump er ikke det første rusket i presidentstolen i USA. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Podcasttipstråd
Gud, ja. Den var guffen, ass. On that note anbefaler jeg også TAL-episoden som heter But That's What Happened. Første del handler om seksualveiledning hos mormonerne.
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: PodcasttipstrådNå hører jeg på Kvinneguidens venner, og lurer på om Pøbelsara herfra er samme Pøbelsara som på kvinneguiden. I såfall er du sitert på pod. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Klar
|
Sv: PodcasttipstrådJeg hører fast på Relasjonspodden og Vanessa og Synnøve. Sist redigert av Timar : 13-11-18 kl 23:20. Årsak: Det manglet et punktum. :nemlig: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Skal vedde en tusenlapp på at det er vår Pøblis, ja.
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jepp, det er meg. Jeg har skrevet noen tusen innlegg om hvor uetisk jeg synes det er å bruke ungene sine som underholdning og reklameplakater i blogger og andre SoMe. Og litt om hvor mye juks og sutring når man blir tatt for juks, det er i samme bransje.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PodcasttipstrådJeg har også begynt å høre på Relasjonspodden! Herlig blanding av skjemt og alvor.! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Klar
|
På podcast-appen min så fortsetter neste episode (Pod?) fortløpende når en er fullført. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
iPhone? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Klar
|
Ja, og jeg måtte skru på noe i innstillinger, både for å få den til å fortsette og for å få den til å velge neste, og ikke forrige podcast. Jeg bruker podcast republic, android. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: PodcasttipstrådDen hørte jeg første del av for noen uker siden og yikes, den var ubehagelig! Jeg liker at de fant et "pain point" hos seg selv og tør å utforske det skikkelig.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: PodcasttipstrådEr det noen flere enn meg som ikke syns at Podcast appen er spesielt god eller er det jeg som ikke har funnet ut hvordan den skal brukes? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
|