|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?Drøbak har to hoteller tror jeg. I hvert fall det ene er nært havna. Der er det både koselig å rusle rundt alene, sette seg på en kafe og bare lese eller hva som helst egentlig. Det ville jeg gjort. Det går busser fra Oslo. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?Fra Trondheim Sentralstasjon går det båter, Hitra, Frøya og Kristiansund. Edøy er stoppested på Smøla. Ellers er Kristiansund til Smøla enklere.
|
|
|
|
#64 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?Er du først i Trøndelag, så er Stokkøya fantastisk. Lei deg en sublugar, spis godt, nyt havutsikten. Et helt nydelig sted.
|
|
|
|
#65 |
|
|
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?Har vært på Stokkøya, det er et nydelig sted, ja. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
I mål
|
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?
Och jag |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Tatt på
|
Smøla, Hitra, Frøya, Averøy, Bud. Alle steder er ytterst i havgapet. Ta fly til Kristiansund istedet for Trondheim eller kjøre selv, omtrent samme kjøretid.
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det var et poeng for meg også, få maten servert og rommet ryddet (av noen andre) |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?
Det går an å fortsette med hurtigbåt (fra Trondheim) forbi Frøya, til de ganske øde øyene i Froan, eller helt ut til Halten https://www.visitnorway.no/listings/...atting/107857/ Har ikke vært der sjøl, men det skal være nydelig. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?Hvis jeg ikke skulle vært på hytta så skulle jeg vært et sted jeg kunne ta toget til, og så sittet på og ved en hytte der jeg kunne sett ut over havet, lest bok og gjort ingenting.
|
|
|
#71 |
|
|
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?Takk for mange gode tips! |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?Jeg tror Oppdal har slikt. Har sett ei på FB som har vært på. Det er vel mer Dovre enn Rondane, da.
|
|
|
#74 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?Rondane har siste helg i september.
|
|
|
#75 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Hva er gæli med Drøbak? Hæh? Hører du?
Skal du skifte mening mere nå, så kommer du deg aldri av gårde. Nemlig. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Re: Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?
Jeg har tilbrakt alle mine barndoms somre på naboøya til Halten, Sauøy. Jeg har bruksrett til barndomshjemmet til mormor, da broren min eier det nå, men han er ille sær på utleie, så det kan jeg ikke hjelpe deg med. (Hadde det vært opp til meg, skulle du få bodd der aldeles gratis om du klarte komme deg dit ut.)
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 10-10-16 kl 19:31. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?Det er antakeligvis litt lengre unna enn du hadde tenkt, men jeg reiser til London om høsten for å slappe av. Bare det å være borte fra familien og snakke med færrest mulig mennesker hjelper. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?Trondheim --> Fosen er fint ja
|
|
|
#80 |
|
Klar
|
Sv: Hvor ville du reist for en helg om høsten - alene - kun for å slappe av?Å hjelpes som jeg kjenner behov for aleneferie når jeg leser i denne tråden. Sitte i ei hytte for meg selv (men med masse folk i nærheten, mørkredd som jeg er) i havgapet med ei god bok, litt vin og senkede skuldre. Hadde gjort seg! |
|
|
|
![]() |
|
|