|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?
Jeg blir stressa og sliten hvis jeg ikke får nok alenetid for å lade batteriene, men samtidig skravler jeg (ofte) som bare det når jeg først har tvunget meg til å gå ut blant folk. For meg er det nok dette med måten å lade batterier på som er det sentrale i introvert-diagnosen. Jeg er i mitt eget hode også, bevares (mesteparten av tida skravler jeg jo nettop ikke med andre) - og det kan for øvrig være slitsomt, det også. Jeg er jo ganske slitsom og grubler altfor mye, samtidig som jeg kjeder meg gal.
|
|
|
|
#2 |
|
villende
|
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?
Ja, det er ikke helt utenkelig. Sist redigert av Gaia : 20-09-16 kl 11:39. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?Jeg er begge deler. Prater og er sosial ute blant folk (selger av yrke), men stortrives i mitt eget selskap - helt stille rundt meg, gjerne langt unna folk.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 19-09-16 kl 13:54. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?Ellers er jeg, som sagt, veldig glad for ekstroverte som evner å holde igang en interessant samtale. Samtidig kan jeg bli ganske svett av de som må prate absolutt hele tiden. Jeg tåler stillhet ganske godt, og rekker jo ikke å tenke i slike situasjoner. Men det å ikke takle noen sekunders stillhet har vel strengt tatt ikke så mye med å være ekstrovert å gjøre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?Det er ikke bare ekstroverter som kan holde i gang en interessant samtale, altså.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?Jeg kan godt være stille sammen med folk jeg kjenner, men i tvungne sosiale sammenhenger?
|
![]() |
|
|