|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?Nå er ikke jeg spesielt bevandret i solstudioer, men noen ganger har jeg da vært innom i mitt liv. Og normalen er vel å vaske sengen både før og etter man soler seg?
|
|
|
#62 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?Men plata man lå på var jo det reneste der, den var jo bare måling på rundt 2000.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?10 åringen har visst fått med seg denne nyheten. "Mamma, har du hørt om de solariumene?" Jeg visste ikke at han visste hva et solarium var en gang. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
can-jur
|
Sv: Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?
Det gjør vel ikke sæd heller, med mindre du har kroppefull av åpne sår og gnir deg inn i solsengen hver eneste dag.
|
|
|
|
#70 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg tenker også litt som deg, og synes uansett at det mest bisarre er at folk betaler for å ligge ned på en glassplate (sæd eller ikke) og la seg utsettes for farlige UV-stråler for å få huden til å skifte farge.
|
|
|
#71 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jaaaa, jeg vil ha poll ... men vil ikke ta ansvaret for å opprette en. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Pauset
|
Sv: Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?Jada, det er jo ekkelt, men de fant jo sæd over alt på diverse hotellrom i Oslo også. Tenker at det antagelig er mye mer utbredt enn man aner (men skitt og dritt over alt), og at jeg ikke gidder ta det så mye innover meg. Men er jo flott om de "skjerper rutinene" sine da... |
|
|
|
|
|
#74 |
|
can-jur
|
Hva tenker du på da lizzm?
|
|
|
|
#75 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Tipper de finner en del hjemme hos folk også, jeg. Hvis de undersøker. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Pauset
|
Mitt poeng var at det er mye skitt og dritt over alt, om man bare undersøker mer. Man VET faktisk ikke hvor ofte de vasker benkene i svømmegarderoben, håndtakene på jobb osv. Jeg tror vi utsetter oss for MYE ekkelt hver eneste dag, men siden vi ikke vet om det, så går det greit. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Bare tenk på han som koser litt med snoppen på morran og ikke gidder å vaske hendene og på kontoret er utrolig ekkel og en som bruker den mye ... vel ... trenger ikke spinne videre på det). Sist redigert av banana : 29-08-16 kl 16:38. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?Skulle lage smilefjes åsså blei det bare tull. Sikkert fordi jeg kosa med sn..... |
|
|
|
|
|
#80 |
|
awesom
|
Sv: Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?Jeg tar solarium fra tid til annen pga av psoriasis, jeg er pinlig nøye med vasking av solsenger og knapper, både før og etter jeg har tatt sol.
|
![]() |
|
|