|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?Den filmen jeg har gråte mest av er vel annie når jeg var 7-8 år gammel. Ellers er det stort sett filmer fra virkeligheten jeg liker å se å mange av dem har jeg sippet til, men titlene bemerker jeg meg ikke så mye till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?Turi: jeg må nesten smile litt av at filmer får deg til å gråte så du nesten kaster opp, gråter i timesvis etterpå, må forlate rommene osv. Det er litt søtt!
![]() |
![]() |
#63 |
Utålmoooodig
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?Jeg griner av det meste, men har hulket til Piano (Campion sant?), Breaking the waves og en Disneyfilm om en hundehvalp og en rev som er venner :rødmer littegrann:
![]() |
#64 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?Jeg sippet sist i går da jeg så en video med reklamesnutter for den nye sesonen av Grey's Anatomy. Ikke få meg til å snakke om filmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?
Grey's
![]() |
#66 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?Det er mange, men noen jeg kommer på i farten er:
![]() |
#67 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?Ikkje så ofte eg tar til tårene i sånne anledningar, men det har vore nokre filmar som har gjort veldig inntrykk. I farten kjem eg berre på desse to:
![]() |
#68 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?En offiser og en gentlemann |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Me too...
![]() |
#70 |
sangfugl
|
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?Jeg gråter visst av det meste. Jeg er bare så fryktelig dårlig til å huske titler. Men jeg husker jeg grein som en foss da jeg var med klassen på videregående og så Schindlers liste. Ikke kult.
![]() |
#71 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?Jeg grein en god del gjennom "Legends og the fall", inntil det bikka over og vi satt og fniste på kino fordi det ble så svulstig og overdramatisk. Ellers sipper jeg også ganske lett til filmer. Jeg klarer ikke å plukke ut en spesiell.
![]() |
#72 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?The green mile- eller het den det? Den het i allefall "Den grønne mil" på norsk- Tom Hanks spilte i den. Det er lenge siden jeg har sett en gråtefilm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?Jeg griner av det meste... Pinlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?Den filmen jeg har grått mest til er helt klart "den grønne mil" Er ikke sikker på hvorfor den fikk meg til å gråte så mye som jeg gjorde, men jeg hulka og sa "nei, nei, nei" da han lettere psykisk utviklinghemma fyren skulle i stolen.
![]() |
#78 |
Textrovert
|
Samme her. Jeg gråter nesten aldri av film, men det var nære på da jeg så "Once", ja.
![]() |
#80 |
Textrovert
|
Jeg gråt ikke av den, men jeg satt som lamslått og klarte ikke å riste den av meg. Det samme med "Irreversible". Det er to filmer som har gått sånn innpå meg at jeg aldri, aldri skal se dem igjen. Jeg nekter å utsette meg selv for den påkjenningen.
![]() |
|
|