Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Brødboksen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-18, 19:23   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Morgenlevering har alltid levert til meg, men det er ikke varmt brød slik det tydeligvis har vært hos brødboksen. Jeg bor i blokk, så jeg har uansett aldri fått mulighet til å bestille fra brødboksen siden de ikke har nøkler til alle oppgangene.

Gammel 24-01-18, 21:31   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Morgenlevering har alltid levert til meg, men det er ikke varmt brød slik det tydeligvis har vært hos brødboksen. Jeg bor i blokk, så jeg har uansett aldri fått mulighet til å bestille fra brødboksen siden de ikke har nøkler til alle oppgangene.

Varmt og varmt. Brødet jeg har fått har aldri vært varmt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-18, 19:29   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har det jo vært helt helvete i Oslo i dag, så det er dumt å dømme noe på bakgrunn av at de ikke fikk levert i dag. Vi bestiller fra Morgenlevering flere ganger i uka, og har aldri opplevd å ikke ha fått det vi har bestilt. Selvfølgelig er det dritkjipt når det skjer, men det kan ikke være helt utilgivelig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-18, 21:43   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå bor jo jeg i provinsen, så jeg er nok lettere å glede pga begrenset tilbud. Jeg har dog vært svært fornøyd både med morgenlevering og Kolonial. Førstnevnte hadde allergi-alternativ, det er et voldsomt pluss for oss. Brødboksen rakk vel aldri å vokse seg ut av Oslo?

Gammel 24-01-18, 22:30   #5
Ellisiv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nå bor jo jeg i provinsen, så jeg er nok lettere å glede pga begrenset tilbud. Jeg har dog vært svært fornøyd både med morgenlevering og Kolonial. Førstnevnte hadde allergi-alternativ, det er et voldsomt pluss for oss. Brødboksen rakk vel aldri å vokse seg ut av Oslo?

Øøøøh..... De var GIGANTISKE i Stavanger iallefall. Ca 20% av husholdningene handlet derfra.

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-18, 21:46   #6
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser på Morgenlevering nå... de har jo feks ikke samme deilige påleggsutvalg. Snufs.

Gammel 24-01-18, 22:35   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor mye mer grisgrendt til enn Stavanger, Brødboksen leverte ikke hit. Derfor mitt spørsmål om de noen gang kom seg ut. Kolonial har levert hit i et drøyt år, for eksempel.

Gammel 24-01-18, 22:37   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg bor mye mer grisgrendt til enn Stavanger, Brødboksen leverte ikke hit. Derfor mitt spørsmål om de noen gang kom seg ut. Kolonial har levert hit i et drøyt år, for eksempel.

Men kolonial leverer ikke i Stavanger.

Gammel 24-01-18, 22:44   #9
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Håper veldig på at noen kjøper opp boet og fortsetter. Må vi gå fra deilig Ringstadsalami til kjipe Remasalami nå liksom ... Og alle gangene vi ikke har melk igjen til frokost. Nå må vi faktisk klare oss uten melk til frokost.

Hvis de hadde fått det til med stor kundebase og logsitikk og leveringsløsninger på plass, kunne de jo fremtiden utvidet til å levere andre varegrupper også. De lå nok slike tanker i forretningsmodellen vil jeg tro. Gründerne i Brødboksen er ikke dumme altså, de hadde noen ganske råe hoder både på business og logistikk. De tok stor risiko, jobbet knallhardt, gamblet og fikk det akkurat ikke til. Det er bra at flinke folk prøver å skape noe nytt. Kjipt for alle interessenter når det ikke går.

Etterpåklokskap og grunderlatterliggjøring er ikke den nye oljen ...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-18, 22:48   #10
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri bestilt fra dem. Husker at jeg for lenge siden sjekket og de leverte ikke til oss. Det er mulig de leverte her, men det er det for sent å finne ut nå. Trist at både disse og Marked må legge ned.

Gammel 24-01-18, 22:59   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brødboksen var topp her i Trondheim ihvertfall. Morgenlevering leverte kalde, harde rundstykker i forhold. Vil gjerne ha kolonial ja ...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-18, 23:05   #12
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Her i byen er det ingen som keverer. Meny leverer bare på andre siden av byen.

Gammel 25-01-18, 09:17   #13
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brødboksen leverte ikke til oss, så vi har brukt Morgenlevering. Er godt fornøyd, men har jo sett at Brødboksen har hatt bedre og større utvalg. Vi har bestilt flere ganger i uken i nesten et år nå, og de har alltid levert innen fristen, og som regel lenge før. På hverdager kommer de ca. 05.30-06.00.

Gammel 25-01-18, 09:49   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg innser at jeg trolig ikke er helt i målgruppa for dette. Jeg bor 50 meter unna en Kiwi som er åpen til kl 23 hver kveld (unntatt søndag). Vi har lenger vei til der bilen står parkert enn til butikken. Og når man må bestille innen kl 21 på Morgenlevering så krever det faktisk mer planlegging enn å handle i butikken.

Så vi bruker bare morgenlevering til å gi oss brød mandag morgen (for da har jo butikken vært stengt i over 24 timer). Og neste uke har mann og datter bursdag, så da tenkte jeg kanskje at jeg skulle bestille noe slik at vi fikk litt fancy frokost uten at jeg trengte å bake.

Gammel 25-01-18, 10:48   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg innser at jeg trolig ikke er helt i målgruppa for dette. Jeg bor 50 meter unna en Kiwi som er åpen til kl 23 hver kveld (unntatt søndag). Vi har lenger vei til der bilen står parkert enn til butikken. Og når man må bestille innen kl 21 på Morgenlevering så krever det faktisk mer planlegging enn å handle i butikken.

Så vi bruker bare morgenlevering til å gi oss brød mandag morgen (for da har jo butikken vært stengt i over 24 timer). Og neste uke har mann og datter bursdag, så da tenkte jeg kanskje at jeg skulle bestille noe slik at vi fikk litt fancy frokost uten at jeg trengte å bake.

Ja, sånn tenker jeg også. Vi har i tillegg en joker 70 meter unna som også er åpen til 23 på søndag, så vi har virkelig ikke behov for brød på døra. Jeg har bestilt det i gave et par ganger til andre, og vurdert det til bursdager i heimen. men så har vi åpent bakeri en kort sykkeltur unna, så det er liksom så lett å få kvalitetsvarer uten å få det på døra.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 11:42   #16
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bor i Oslo og elsker bakevarerpå døra. Vi har minst 10 minutter til butikken som selger vanlige brød og som er utsolgt for ok brød om kvelden.

Gammel 25-01-18, 09:53   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morgenlevering leverer ikke til meg, ser jeg. Selv om jeg bor i Bærum.

Vel, penger spart. :silver lining:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 12:50   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den viktigste grunnen til å kjøpe fra Brødboksen, var

A) den FANTASTISKE selvlagede appelsinjuicen
B) ferske croissanter til bursdag og helg
C) ferskt, GODT brød for oss som bare har Joker i tusleavstand

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 14:02   #19
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Den viktigste grunnen til å kjøpe fra Brødboksen, var

A) den FANTASTISKE selvlagede appelsinjuicen
B) ferske croissanter til bursdag og helg
C) ferskt, GODT brød for oss som bare har Joker i tusleavstand

D) Rørt jordbærsyltetøy på det ferske brødet.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 16:18   #20
Joika
Pauset

Standard

Og DER var de kjøpt opp av Morgenlevering ja. Eller i det minste, så kjøpte de konkursboet...https://www.dagbladet.no/mat/morgenl...oksen/69376784

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.