|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk ulltrøye, ulljakke, fine tøfler som jeg hadde ønsket meg og noe penger. Av fellesgaver fikk vi kokkekniv, pledd, gavekort på teater og kjøkkenbutikk og diverse. Mye fint!
![]() |
#65 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Hjemmestrikka votter og kortsokker. Vin. Penger. Gavekort hos frisør. Kroppspleieprodukter fra Biotherm og Elisabeth Arden. Toalettmappe. Blikkboks til å oppbevare småting i. Lillesøsterprodusert julepynt. Brødrister. Te. Sokker fra Kari Traa og Ulvang. Glasskunst. Morgenkåpe.
![]() |
#66 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Fikk mye ting og mye fra ønskelisten |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Hjemmestrikka lappeteppe
![]() |
#68 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Polaroidkamera, middagstallerkner til 8, penger, sengetøy, hansker, en kjempefin øredobb og gavekort hos glassmagasin med mer!
![]() |
#69 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Duftlys, trådløse juletrelys, vase, penger, serveringsfat og -brett, iphone6, stort og lite lyshus fra Kähler, diamantøredobber, vin og sjokolade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg har ikke fått gaven fra pappa enda, men jeg vet hva det er. Virkelig gøy å få et gavekort på 100,- på polet fra sin alkoholikerfar. : oppgitt:
![]() |
#71 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Fått fine, gjennomtenkte gaver. Får ikke så mye, men ting jeg ønsker meg. Mest satt jeg pris på gavene fra ungene, hjemmelagde og forseggjorte. Og minstemann som hadde vært med mormor og kjøpt nydelig konfektskål og var SÅ kry!
![]() |
#72 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk et nydelig smykke av mannen min i hvitt gull med zirkoner i. Og min sønn hadde laget grytekluter til meg, utrolig fint!
![]() |
#73 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk gavekort på shopping fra mannen, en nydelig kjole og gavepakning fra Body shop fra ungene, og ei strikkebok fra en god venninne. Fikk masse fellesgaver av forskjellig betydning. Den som virkelig betydde noe, og som faktisk var fin, var maleriet vi fikk fra mine svigerforeldre. Malt av svigermor, med motiv fra Trondheim. Hun er virkelig en god kunstner, og et er meg en sann glede å ha hennes verk på veggene her!!
![]() |
#74 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva fikk du til jul?
:Knegg: jaa den går saaaakte
![]() |
#75 |
Fartsfantom
|
Pizzasaks, eller vi tror at det er en pizzasaks, fikk vi også. Jeg er litt usikker på hva vi skal med det? Dele opp pizzaen? Vi har en pizzarulle til det formålet. Jaja, det er godt ment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk to gensere (den ene hadde jeg kjøpt selv fra far), siste til Saabye Christensen, Bjerkes samlede, Finn Schau vase, opptenningsved, sjokolade, hårprodukter og håndklær. Helt overveldet og begeistret.
![]() |
![]() |
#77 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk en slik.
![]() |
![]() |
#78 |
Dig for victory!
|
Så kult!
![]() |
![]() |
#79 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk t-skjorte, sjokolade, makroner, skjerf, kompresjonsbukse, dessertvin, matboks, dessertskål og gavekort på smerte. Det siste i form av en makspuls- og laktattest på NIMI. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk klokke, ørepynt, treningstøy og sodastream. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|