Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-15, 18:50   #61
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Ny tab, lokk til grand cru formene mine, godteri, lys, julepynt og litt anna småting.

Gammel 25-12-15, 18:59   #62
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk helt uventet 10 dagers tur til New York i påsken.
Ullundertøy, vinglass, bok, lysestaker, porselenkniv.

Gammel 25-12-15, 19:39   #63
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk ulltrøye, ulljakke, fine tøfler som jeg hadde ønsket meg og noe penger. Av fellesgaver fikk vi kokkekniv, pledd, gavekort på teater og kjøkkenbutikk og diverse. Mye fint!

Gammel 25-12-15, 19:43   #64
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk morgenkåpe, tovede tøfler, servise (Kähler mano), genser og en bok.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 20:10   #65
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjemmestrikka votter og kortsokker. Vin. Penger. Gavekort hos frisør. Kroppspleieprodukter fra Biotherm og Elisabeth Arden. Toalettmappe. Blikkboks til å oppbevare småting i. Lillesøsterprodusert julepynt. Brødrister. Te. Sokker fra Kari Traa og Ulvang. Glasskunst. Morgenkåpe.

Gammel 25-12-15, 20:24   #66
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk mye ting og mye fra ønskelisten
Teslaveske
Stort ullskjerf
Div til service jeg samler på
Stavmikser
Treningstøy og bag
Gullkongle og nydelig fyrstikkeske fra minstemann

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 20:31   #67
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Hjemmestrikka lappeteppe
2 vakre spilledåser
Ei kul pute
Stekepanne og jerngryte
Hjemmemodellert lysthus
Gavekort på Nordli
Verdens fineste tøynett, dekorert av minstejenta
En konglenisse på ski
Ett glass hjemmelagde peppernøtter
Ett vakkert nissebilde malt på lerret av min eldste datter
Liten søt "kosepute" sydd av en av mine sønner
Dødninghodeskål i keramikk kreert av min eldste sønn

Gammel 25-12-15, 20:44   #68
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Polaroidkamera, middagstallerkner til 8, penger, sengetøy, hansker, en kjempefin øredobb og gavekort hos glassmagasin med mer!

Gammel 25-12-15, 20:55   #69
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Duftlys, trådløse juletrelys, vase, penger, serveringsfat og -brett, iphone6, stort og lite lyshus fra Kähler, diamantøredobber, vin og sjokolade.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 22:34   #70
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke fått gaven fra pappa enda, men jeg vet hva det er. Virkelig gøy å få et gavekort på 100,- på polet fra sin alkoholikerfar. : oppgitt:

Gammel 26-12-15, 00:03   #71
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fått fine, gjennomtenkte gaver. Får ikke så mye, men ting jeg ønsker meg. Mest satt jeg pris på gavene fra ungene, hjemmelagde og forseggjorte. Og minstemann som hadde vært med mormor og kjøpt nydelig konfektskål og var SÅ kry!

Ja, og så søsteren min som hadde tatt med gave hjem fra Alaska som var Den Aller Kuleste.

Gammel 26-12-15, 00:13   #72
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk et nydelig smykke av mannen min i hvitt gull med zirkoner i. Og min sønn hadde laget grytekluter til meg, utrolig fint!
Ellers fikk jeg et kjempemorsomt bilde av søsknene mine og meg, tatt i en dåp i sommer, samt et rørende bilde av mine to minste, fanget i et øyeblikk i samme dåp: med en hånd rundt den andres skuldre, tett sammen, kinn mot kinn og med håndflatene på den ledige hånden mot hverandre. Jeg fikk neglelakk, penger, smultringløfter, kakeglitter, ulltøy, vin og mer vin, kaffe, chromecast, spill og sjokolade.

Gammel 26-12-15, 00:20   #73
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk gavekort på shopping fra mannen, en nydelig kjole og gavepakning fra Body shop fra ungene, og ei strikkebok fra en god venninne. Fikk masse fellesgaver av forskjellig betydning. Den som virkelig betydde noe, og som faktisk var fin, var maleriet vi fikk fra mine svigerforeldre. Malt av svigermor, med motiv fra Trondheim. Hun er virkelig en god kunstner, og et er meg en sann glede å ha hennes verk på veggene her!!

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-15, 08:56   #74
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

En slow cock!??

:Knegg: jaa den går saaaakte

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

En slow cook, håper jeg.

Skrive leif på tur
Skreiv på snoopy sin ipad å fulgte ikke helt med på retting, for sånt har jeg slått av på min.

Gammel 26-12-15, 09:25   #75
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Den beste julegaven for min del kom i år rett i forkant av jula, etter drøye to år i deltidsjobb og som jobbsøker fikk jeg endelig napp og ble tilbydt 100% jobb i nytt firma. Etter 16 år for samme arb.giver starter jeg nå endelig på nytt. Den :gaven: er nok den beste av alle. Ellers fikk jeg et Midtbygavekort, en superfin telysholder i glass, et herlig pledd, en pizzasaks (rare greier ) og en slags kopp som man smelter sjokolade i for å dyppe frukt og lignende i. Flotte gaver jeg setter stor pris på.

Pizzasaks, eller vi tror at det er en pizzasaks, fikk vi også. Jeg er litt usikker på hva vi skal med det? Dele opp pizzaen? Vi har en pizzarulle til det formålet. Jaja, det er godt ment.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-15, 11:46   #76
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk to gensere (den ene hadde jeg kjøpt selv fra far), siste til Saabye Christensen, Bjerkes samlede, Finn Schau vase, opptenningsved, sjokolade, hårprodukter og håndklær. Helt overveldet og begeistret.

Gammel 26-12-15, 12:54   #77
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en slik.

http://youtu.be/zJj37jfC-pU

Tårene silte da jeg skjønte hva det var. I dag skal den monteres og jeg gleder meg SÅ mye til å se kua mi kose seg med denne!!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-15, 17:24   #78
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg fikk en slik.

http://youtu.be/zJj37jfC-pU

Tårene silte da jeg skjønte hva det var. I dag skal den monteres og jeg gleder meg SÅ mye til å se kua mi kose seg med denne!!!

Så kult! Får vi se actionbilder i bloggen etter hvert?

Gammel 26-12-15, 17:44   #79
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk t-skjorte, sjokolade, makroner, skjerf, kompresjonsbukse, dessertvin, matboks, dessertskål og gavekort på smerte. Det siste i form av en makspuls- og laktattest på NIMI.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-15, 18:27   #80
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk klokke, ørepynt, treningstøy og sodastream.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.