|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Moteriktig jul?Haha, nei! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Moteriktig jul?Her bruker vi det vi har. Men jeg kan for eksempel har bare hvitt på juletreet et år, eller nesten bare rødt. Men det har mest med hvilken juleboks vi fisker frem, eventuelt har kontroll over. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
awesom
|
Sv: Moteriktig jul?Så videre moteriktig vet jeg ikke, men jeg har fint lite rød julepynt. Er ikke så glad i ting som er veldig glorete og ekstrem julete. Jeg har en del grått og hvitt. Kjøper ikke så mye nytt, kan heller bytte ut litt lys og lage litt ny julepynt selv.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Moteriktig jul?Blått og hvitt var en av de sidesporene jeg var inne på for vel 15 år siden, tror jeg.
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Moteriktig jul?
Jeg så for meg at du kom til å begrunne det (jeg trodde du skrev) med at norske flagg på treet var så utrooolig nasjonalistisk, eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Åh, det er så mange gode grunner:
|
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Trekk det tilbake, ellers så, ellers så...:rødprikker jeg deg! Ikke gull, hvitt eller natur, men RØD-prikk! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Da kan jeg i det minste skryte på meg en rød julekule i år.
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Moteriktig jul?Jeg pleier alltid å kjøpe noe nytt. Men mye er det samme. Følger ingen mote, men går for det jeg liker. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Moteriktig jul?Jeg innrømmer glatt at jeg som regel kjøper noe nytt hvert år og supplerer med
|
|
|
#12 |
|
Introvert optimist
|
Enkelt og greit: nei. Her er det same precidure as every year. Det kan hende det kommer noe nytt til, men da er det noe som passer med det vi allerede har, og det mener jeg veldig løst altså, for her passer det meste egentlig sammen med skeive, rare ting fra barnehagen og fin Georg Jensen-juletrepynt.
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Sv: Moteriktig jul?Yeah, right. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Moteriktig jul?Vi er litt delt i familien når det kommer til julepynt... Moteriktig er den ihvertfall ikke! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Moteriktig jul?Nei har aldri tenkt mote når jeg pynter, men har pyntet med ting og farger jeg liker. Det må ikke bli for mye stæsj for da blir jeg tullerusk i huet. Jeg må innrømme at jentene har sagt jeg godt kunne brukt mere ting i rødt. Jeg har aldri likt så mye nisser men noen få har jeg. Engler derimot er jeg glad i. Sist redigert av Michelle : 23-11-15 kl 15:07. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
lettere utlada
|
De kan VELDIG godt tilbringe pensjonstilværelsen hos meg altså!
|
|
|
#17 |
|
Lurer på om jeg også har noen. Vi får se hva som dukker opp når pynten tas frem.
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Sv: Moteriktig jul?Vi er litt i beit for julegaveønsker i år, så mannen foreslo at vi kunne ønske oss litt ny julepynt. Jeg ble nesten litt sånn av forslaget:
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Moteriktig jul?Her er det også jule- og adventspynt samlet opp gjennom mange år som gjelder, det er halve kosen! Jeg har noe som er såpass gammelt og slitt at det har fått ligge i esken de siste årene, men ellers bruker vi mye av det samme. Jeg kjøper en ny ting til jentene hvert år, som de skal få med seg når de flytter, ellers har vi kun kjøpt litt nytt fordi vi gikk fra 53 til 155 kvadrat og ville ha litt mer pynt.
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Moteriktig jul?Jeg har en ganske kort julefeiretradisjonshistorie, kun de siste tolv årene, og heller ikke hvert år av dem, så det er ikke noe særlig nostalgi som rår. Ei heller noe ønske om å være trendy. Et snev forsøk på Disneymagi er målet, det fordrer mye lys, kuler i mange farger, og hverken flagg eller engler. Sist redigert av Maverick : 23-11-15 kl 16:13. Årsak: Takk, Tally! :knegg: |
|
|
|
![]() |
|
|