Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Du forandrer aldri helt stil!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-15, 15:47   #61
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Jeg hadde nok valgt mange av de samme tingene, men selvsagt ikke så kort og trangt nå som jeg er ti kilo tyngre, og har mykere mage.

Jeg har fortsatt Donaldson skjorte med Mikke Mus fra den gang. Kan ikke tenke meg å bruke den, kan heller ikke tenke meg å kaste den. Noe må man ha i minneboksen.

Gammel 24-10-15, 13:35   #62
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri brukt hverken bamsegensre eller vaffelmønstre. Jeg tror fremdeles det er lettere å se hvilke stil man har hatt hele veien ved å se hva man alltid har valgt bort.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 13:47   #63
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke helt. Litt har det endret seg, men noe er nok det samme.

Gammel 24-10-15, 13:52   #64
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bamsegensere har jeg gått glipp av. Mulig jeg er litt for gammel?

Du er for øvrig en veldig stilig dame, Candy. Det slår meg hver gang jeg ser deg. Utradisjonell og kul! Blir ikke ordentlig festival uten å ha sett deg i Øyakjolen!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 14:04   #65
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Då eg var 18 gjekk eg stort sett i komfortable og baggy klede. Eg elska den perioden kor dei fæle adidasbuksend med knapper opp langs heile beinet var inn og varierte mellom ullgenser og collegegenser. Eg hadde kort hår og var nokså lite feminint kledd. Eg foretrekk jo framleis mjuke og komfortable klede, men eg ville aldri kledd meg slik ute blant folk igjen. Eg går gjerne heime og suller i joggebukse og eg kaster meg over trender med lause, baggy bukser. Men eg kler meg langt meir elegant og er veldig mykje meir opptatt av kledd nå enn som attenåring. Kan kanskje gå med på at eg har hatt ein meir konsekvent stil sidan 23-24-årsalderen. Men ikkje sidan eg var 18.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 14:18   #66
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Det er en del kg siden jeg var 18, så noe har forandret seg veldig. Slutt på ettersittende klær, vaffelkjole og skinnbukse. Samme med naglene, naglebelter/armbånd, sculløredøbber og smykker er borte, men ellers går jeg mye i svart.
Ellers er jeg nok blitt mer klassisk i stilen tror jeg. Hadde jeg vært slank hadde jeg nok gått i LITT mer figurnære klær.

Gammel 24-10-15, 14:44   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bamsegensere har jeg gått glipp av. Mulig jeg er litt for gammel?

Du er for øvrig en veldig stilig dame, Candy. Det slår meg hver gang jeg ser deg. Utradisjonell og kul! Blir ikke ordentlig festival uten å ha sett deg i Øyakjolen!

Å, nå ble jeg virkelig glad! Også fra deg!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 14:56   #68
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Stemmer verken på mannen eller meg. Ganske så ulik stil, ja!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 14:59   #69
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Å, nå ble jeg virkelig glad! Også fra deg!

Det er helt sant! Også rocker du virkelig slengbukser. Jeg skulle ønske jeg kledde det også, men nei.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 15:02   #70
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mamma hadde bamsekjorter og tørklær, det var ikke en barnemote. Det var det som var så forferdelig med det i grunnen. Ender kunne det også være.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 16:59   #71
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom gjennom åtti/nittitallet helt uten bamseklær, Ballgensere og Adidasbukser. Hva er vaffelkjole?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 17:11   #72
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, 18 er for ungt - tidlig i 20-årene, derimot, det ligner. Da jeg var 18 gikkk jeg i svarte bukser/olabukser, svarte romslige gensre, palestinasjerf og olajakke og Dr. Martens.

Men tidlig i 20-årene forandret jeg stil til en mer klassisk (ikke konservativ-klassisk) variant med klær i gråttt, svart, hvitt og brunt og enkle snitt. Tettsittende gensre, bukser med bootcut/ litt vidde nede + a-line skjørt (fordi det er det som funker med min kroppsfasong). Den stilen har jeg hovedsaklig fremdeles, men unntak av at tidligere så du meg aldri med kjole og nå går jeg nesten ikke i annet.

Gammel 24-10-15, 17:18   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Mamma hadde bamsekjorter og tørklær, det var ikke en barnemote. Det var det som var så forferdelig med det i grunnen. Ender kunne det også være.

Håhå, det husker jeg søsteren min hadde. Tidlig nittitall?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 17:33   #74
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke huske bamseklær en gang jeg. Kan noen vise meg et typisk eksempel?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 17:35   #75
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Håhå, det husker jeg søsteren min hadde. Tidlig nittitall?

1991 til 1994 ihvertfall, en eller annen gang da fikk jeg en gullbamse på nål av ei klassevenninne. Hun var en ekte Bærums jente med nåler, strikker, sko, bluser og mer med bamser. Lurer på om hun ikke inspirerte meg til å kjøpe en hvit gyselig bluse med bamselignende broderi på brystet. Og vi oste tung parfyme. Bamsene var litt Paddington aktige.

Gammel 24-10-15, 17:37   #76
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg kom gjennom åtti/nittitallet helt uten bamseklær, Ballgensere og Adidasbukser. Hva er vaffelkjole?

Det var et navn vi hadde på en type kjole. Min var svart, i sånn ruglete badedrakt/hettestoff, ettersittende og elastisk. Helt grønnjæ....!!

Gammel 24-10-15, 17:39   #77
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja sånn! Jeg hadde bikini i det stoffet, med veldig høy skjæring på hoftene. Husker det ikke som kjole.

Gammel 24-10-15, 17:43   #78
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Ja sånn! Jeg hadde bikini i det stoffet, med veldig høy skjæring på hoftene. Husker det ikke som kjole.

Sikkert like greit. Men jo, de lagde kjoler av det også. Som rakk et lite stykke nedfor rumpa... Min venninne gikk mye i lik kjole, og med støvletter til over kneet (sånne semskede). Legg til høykreppa hår og pastellsminke/øredobber, så har du looken.
La oss si at ingen av oss ønsker å se så mange bilder fra den tiden!

Gammel 24-10-15, 17:44   #79
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jo, nå husker jeg de kjolene! Oransj og grønn og knall rosa ser jeg for meg.

Gammel 24-10-15, 17:52   #80
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Jo, nå husker jeg de kjolene! Oransj og grønn og knall rosa ser jeg for meg.

Stemmer det. Vi var nå i alle fall smarte nok til ha svarte....vel smarte og smarte fru Blom...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.