|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du forandrer aldri helt stil!Jeg hadde nok valgt mange av de samme tingene, men selvsagt ikke så kort og trangt nå som jeg er ti kilo tyngre, og har mykere mage.
|
|
|
|
#62 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Du forandrer aldri helt stil!Jeg har aldri brukt hverken bamsegensre eller vaffelmønstre. Jeg tror fremdeles det er lettere å se hvilke stil man har hatt hele veien ved å se hva man alltid har valgt bort.
|
|
|
#64 |
|
Glamorøs
|
Sv: Du forandrer aldri helt stil!Bamsegensere har jeg gått glipp av. Mulig jeg er litt for gammel?
|
|
|
#65 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Du forandrer aldri helt stil!Då eg var 18 gjekk eg stort sett i komfortable og baggy klede. Eg elska den perioden kor dei fæle adidasbuksend med knapper opp langs heile beinet var inn og varierte mellom ullgenser og collegegenser. Eg hadde kort hår og var nokså lite feminint kledd. Eg foretrekk jo framleis mjuke og komfortable klede, men eg ville aldri kledd meg slik ute blant folk igjen. Eg går gjerne heime og suller i joggebukse og eg kaster meg over trender med lause, baggy bukser. Men eg kler meg langt meir elegant og er veldig mykje meir opptatt av kledd nå enn som attenåring. Kan kanskje gå med på at eg har hatt ein meir konsekvent stil sidan 23-24-årsalderen. Men ikkje sidan eg var 18.
|
|
|
|
#66 |
|
lettere utlada
|
Sv: Du forandrer aldri helt stil!Det er en del kg siden jeg var 18, så noe har forandret seg veldig. Slutt på ettersittende klær, vaffelkjole og skinnbukse. Samme med naglene, naglebelter/armbånd, sculløredøbber og smykker er borte, men ellers går jeg mye i svart.
|
|
|
#67 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Du forandrer aldri helt stil!
Å, nå ble jeg virkelig glad!
|
|
|
#68 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Du forandrer aldri helt stil!Stemmer verken på mannen eller meg. Ganske så ulik stil, ja! |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Borte
|
Sv: Du forandrer aldri helt stil!Mamma hadde bamsekjorter og tørklær, det var ikke en barnemote. Det var det som var så forferdelig med det i grunnen. Ender kunne det også være.
|
|
|
#72 |
|
By the Sea
|
Sv: Du forandrer aldri helt stil!Nei, 18 er for ungt - tidlig i 20-årene, derimot, det ligner. Da jeg var 18 gikkk jeg i svarte bukser/olabukser, svarte romslige gensre, palestinasjerf og olajakke og Dr. Martens.
|
|
|
#73 |
|
|
Håhå, det husker jeg søsteren min hadde. Tidlig nittitall? |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Du forandrer aldri helt stil!Jeg kan ikke huske bamseklær en gang jeg.
|
|
|
#75 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
1991 til 1994 ihvertfall, en eller annen gang da fikk jeg en gullbamse på nål av ei klassevenninne. Hun var en ekte Bærums jente med nåler, strikker, sko, bluser og mer med bamser. Lurer på om hun ikke inspirerte meg til å kjøpe en hvit gyselig bluse med bamselignende broderi på brystet. Og vi oste tung parfyme. Bamsene var litt Paddington aktige.
|
|
|
|
#76 |
|
lettere utlada
|
Det var et navn vi hadde på en type kjole. Min var svart, i sånn ruglete badedrakt/hettestoff, ettersittende og elastisk.
|
|
|
#78 |
|
lettere utlada
|
Sikkert like greit.
|
|
|
#80 |
|
lettere utlada
|
Stemmer det. Vi var nå i alle fall smarte nok til ha svarte....vel smarte og smarte fru Blom...
|
![]() |
|
|