|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2015Henger med i tråden da vi har invitert noen få av ungenes venner m/ foreldre (de som vil) til feiring her på lørdag. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Halloween 2015
De var fortsatt myke så tok de ut for å kaste de. Da ble de steinharde på minuttet. Så nå må jeg lage nye i morgen, steke de kortere og bare håpe på samme magien.
|
|
|
#65 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2015Men...italiensk marengs eller fransk marengs?! :har aldri laget margens: |
|
|
|
|
|
#66 |
|
intro
|
Sv: Halloween 2015Vi hadde Halloween-fest for Liv på søndag - her er serveringa:
|
|
|
|
#67 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Halloween 2015Veldig bra Bluen. Dette må ha vært populært hos ungene.
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Halloween 2015Kettle corn med farge |
|
|
|
|
|
#69 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Halloween 2015Nå er ungene store, men Halloween har vi feiret i 12 år så det er en familietradisjon. Her blir det feiret med familien, ingen utkledd, masse godis, god mat (i år tapas), skummel film (ungene har valgt film) og ta i mot alle som ringer på. Gresskar er skåret ut og inngangspartiet blir pyntet. Årets dessert blir av det søte slaget. Jordbær dyppet i hvit sjokolade m/sjokoladeknapper. Veeeldig gode!
|
|
|
#70 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Halloween 2015Så godt det så ut, Fløyel!
|
|
|
#71 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Halloween 2015Da er vi klare
jepp, jeg mangler stor forbokstav Sist redigert av Einhyrningur : 31-10-15 kl 20:16. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Halloween 2015Jeg sendte poden avgårde på klassefest med cakepops og vannmelonhjerne:
|
|
|
|
#73 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Halloween 2015Vellykket Halloween her, selv om det var ekstremt få som ringte på hos oss. Vi hadde gresskarlykt på trappa og ungene fikk marengsspøkelser, blodige kjeksfingre, popcornhjerner og saft med ishånd i. Mannen min tok med seg alle våre tre samt en klassekamerat av storebror og de tok en halvtimes tur rundt omkring og kom hjem med uanstendige mengder godteri. Noen hadde virkelig pyntet opp utenfor huset sitt også. Ved ett hus ble man først møtt av et skjelett i forsetet i bilen, det var et hvitt omriss av en kropp (som på et åsted) i innkjørselen, små plastedderkopper strødd på trappen og annet moro. Veldig gøy at noen finner på slikt.
|
|
|
#74 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Halloween 2015Skikkelig drittvær her i dag, så ikke mange på døra. Men gikk en tur sammen med mine unger og en annen familie. Ungene fikk mye godteri og holdt ut ganske lenge med tanke på hvor surt og vått det var ute. Men var godt å komme hjem, da tok de av seg våte klær og satt i sofaen under dyner mens de så film og spiste godteri. Storesøster har vært hos bestevenninnen og koste seg der. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Halloween 2015å fyttikatta så ekkelt, niobe!
|
|
|
|
#76 |
|
lettere utlada
|
Sv: Halloween 2015Strålende Halloween her også.
|
|
|
#77 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Halloween 2015Vi bor litt sånn til at folk som regel går rett forbi her, det er litt mørkt, og de tør ikke å gå ned den lille bakken vår. Rekorden vår på antall besøk var på en stk person, i dag har jeg hatt over 20 unger her. Det var moro. Minsten var på sitt første Halloween-party rett borti gata, og var strålende fornøyd med dagen. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Halloween 2015Her var det renn av barn fra kl 17.30-20. Vi bor på et felt med mye barn og mange som feirer, så vi har hatt rundt 60-70 skumle, søte og fine barn på døren. Noen kom i store grupper, andre på 2-3 personer. Så søte og høflige. "Tusen takk", "Så fint det var hos dere" og "Her var det koselig" ble ofte nevnt. For første gang har vi ikke hatt ungdom på døra. Eldste var 13 år og kompiser av Mini - men de var utkledd så de fikk godis.
|
|
|
#79 |
|
bits and pieces
|
Sv: Halloween 2015Jeg hadde en gjeng innom i dag. Hadde sagt fra til x at han måtte formidle at unger kunne komme oppom meg, men det ble med minsten og gjengen han gikk med.
|
|
|
|
#80 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Halloween 2015Full rulle her. 3kg godis ble borte, minus 10-15 ting som var igjen til meg.. kanskje likegreit.
|
|
![]() |
|
|