|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Far går på vakt mandag morgen(frem til neste mandag), jeg skal jobbe, ungene skal sove lenge, spille FIFA, kose seg med venner og bare ha fri.
|
|
|
#62 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Junior og jeg tilbringer uka i London ☺️ Gleder oss veldig til det ✈️🇬🇧
|
|
|
#63 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Jobbing her og. Pjokken blir nok å være litt på SFO. Snuppa litt hjemme, samt noen dager hos mine foreldre sammen med bonus-snuppa.
|
|
|
#64 |
|
X First Lady
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Blir nok mest jobbing her, men tar fri et par dager utenom helg og drar på fjellet et sted. Tar med oss et par ekstra tenåringer utenom lillesøster. Ser frem til det. Håper på å gå av oss både litt av sorg og gruff. Ut på tur skal vi iallefall. Sist redigert av Michelle : 27-09-15 kl 21:41. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Nyter at Helten er borte, og gleder meg til han kommer hjem neste søndag. Vi har ingen skolebarn (uten om en i læra, uten ferie), så huset er fullt av jobbende avkom. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Vi skal jobbe. Største skal på SFO, minste i barnehagen. Fredagen i høstferien er SFO stengt, så da blir største med meg halv dag på jobb.
|
|
|
#68 |
|
Står på egne ben
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Her jobber vi voksne, men jeg jobber bare en jobb og ikke to jobber som vanligvis, så har korte dager. Minsten har sfo et par dager, eller så går de på selvstyr hjemme de timene jeg er på jobb, og de sover sikkert lenge også. På fredagen har jeg fri, så da tenker jeg ungene og jeg tar en dagstur til Inspiria science Center. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Vi skal være hjemme. Ikke noe SFO her i høstferien. Og mormor og morfar reiser til Spania, så vi må vel prøve å aktivisere oss så godt som mulig.
|
|
|
|
#72 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Første halvdel på hytta, andre halvdel til mamma og mann. Deilig! |
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Mannen skal jobbe. Jeg skal på tre dagers studiesamling, jobbe på torsdag og avspasere på fredag.
|
|
|
#74 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Jobbe litt, resten av ferien på familiehytte sammen med venner. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Normalt nyter vi hjemmeferie med turer i nærområdet, basseng, bibliotek, kino, spillkvelder og denslags. I år skal jeg på dametur til Nice, torsdag til søndag, så mann og unger får kose seg med hjemmeferie uten meg.
|
|
|
#76 |
|
koko
|
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Høstferie neste uke. Da skysser vi ungene inn i bygda til foreldrene mine og så tar vi oss en liten kjærestetur til Oslo.
|
|
|
#77 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Langhelg på hytta på fjellet og ellers ordner jentene seg hjemme på egen hånd mens vi jobber
|
|
|
#78 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Her er det ei uke med jobb igjen før høstferie, og høstferien er tre dager. Vi har ingen store planer, egentlig. Spørs om minsta skal være i barnehagen en eller to dager slik at vi får studert litt og gjort unna litt greier. En måned igjen til permisjon og jeg har både en del å få unna på jobb først, en del studier jeg må få unna og en del vi skulle ha gjort unna her hjemme. Ingen tur i hvert fall!
|
|
|
#79 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Hytta. Uten tv og pad. Wohooo! Ungene gleder seg masse - og jeg kom nettopp på at det er et badeland ikke så langt unna, så da får vi vaska oss litt mens vi er der også.
|
|
|
#80 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hva gjør dere i høstferien?Høstferie uke 41, hele gjengen skal til New York. Juhuu!! Blir borte i 10 dager
|
![]() |
|
|