|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Det er selvsagt praktisk, men det har altså vært totalt bortkastet for vår del. Og man ofrer jo alltid NOE; vekt, penger, miljø - så det går an å tenke at det faktisk ikke er det eneste det står og faller på.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Jeg ville ha mulighet til å ha barnet vendt mot meg i sportsdel, og kjøpte Brio Happy, og den er så slarkete og irriterende at jeg blir gal. Men nå må vi jo ha en vogn til, og tenker å kjøpe Babyjogger nå før ferien, slik at jeg slipper å, ja, bli gal i sommerferien.
|
|
|
#64 |
|
Drømmer
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?
Sånn var det her også, min gråt hver gang , helt til han fikk sitte andre veien da vi kjøte MB. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er min erfaring med mine to eldste også, de har ikke vært opptatt av meg i det hele tatt. Eldste vrei seg rundt og omtrent ut av selene på trilla vi har som kan vendes begge veier. Det så ut som om han skulle få kink i nakken og vridning på ryggsøyla
|
|
|
#66 |
|
Glamorøs
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Min ville sitte vendt mot oss lenge, vi snudde ham ikke før han var over to år. Siden man ikke vet hvilken type man får er det jo litt dumt om man velger en vogn som man ikke kan vende.
|
|
|
#67 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Mens mine måtte se meg. De måtte jo SNAKKE med meg! Jeg måtte svare. DE hørte ikke at jeg svarte når de satt motsatt vei. (Ja, og før de lærte snakke, måtte vi likevel kommunisere) Jeg gikk altså mest tur med våkne unger, som forventet at mamma snakket med dem hele veien
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Jeg har bl.a. Brio Go, og den er veldig fin på mange måter. Ulempen er at jeg synes den blir for kort når barnet når ca 2 1/2 år og fortsatt sover i vogn - altså at beina rekker lenger enn det fotbrettet går, men kan hende dette er utbedret på Next-utgaven (som for øvrig har mulighet for lufthjul, noe som er mitt neste ulempe-punkt da jeg syns vogna har vært dårlig på grusvei p.g.a. mye risting som følge av "ikke-lufthjul"). I tillegg har kalesjen vært i korteste laget i.f.t. for eksempel BabyJogger sine som er veldig dekkende igjen. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Jeg kjøpte en veldig pent brukt kombivogn (Brio) og gikk for å heller kjøpe en ny, og skikkelig sportsvogn som man jo bruker i lengre tid enn den der bagen.
|
|
|
#70 |
|
søt
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Ps: den var ikke slarkete. og du kjøper jo ingen ting uten å ha tatt i den og prøvd den litt.
|
|
|
#71 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Jeg ville kjøpt en brukt bagvogn med stor bag, og heller kjøpt ny sportsvogn når den tid kommer. Jeg har ennå tilgode å se en vogn som er perfekt både som bag- og sportsvogn.
|
|
|
#72 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Næææ |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Vi har TFK med den MultiX-bagen. Fungerer supert.
|
|
|
#74 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Det er veldig mange fine, gode-som-nye brukte vogner på Finn, altså. (Spesielt i Stavanger-området, la jeg merke til
Ullungen 2006 og Lillebror 2015 Vegen er lystig, og vegen er vrang. Sist redigert av Xian : 06-05-15 kl 20:15. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Trøtt
|
Re: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Men hvorfor er Bugaboo ut? Jeg har hatt det til alle mine og har aldri hatt behov for andre eller flere vogner. Etter endt vognbruk splgte jeg den første videre på finn, det kommer jeg til å gjøre med denne også. Og det å ha en vogn som dekker samtlige vognbehov for ett barn og deretter selges videre må jo være as miljøvennlig as it gets?
|
|
|
#76 |
|
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Buggis er ut fordi det er en trillion buggiser i gatene. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
Ja, min gutt var helt tydelig avhengig av å få bekreftelse fra meg på at ingenting var skummelt når han hørte høye lyder, ble snakket til av fremmede osv.
|
|
|
|
#78 |
|
Like blid!
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Skjønner ikke at du kan synes at Buggis og Stokke er plæst.
|
|
|
|
#79 |
|
|
Skal dere ha en til også??
|
|
|
|
#80 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Jeg kan ikke si så mye om det ennå, men ja! Ullungen skal få en bitteliten lillebror. Hun gleder seg hemningsløst, og det gjør vi også.
|
![]() |
|
|