|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?
|
|
|
#2 |
|
Trøtt
|
Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?Jeg bruker rensegele fra et eller annet apotekmerke, Candy, og blir ikke tørr i huden. Men da må du vips ut med 490 ,- til, da.
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?Det ramler fuktkremer ut av baderomsskapet mitt, så det er ikke det det står på, egentlig.
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?Jeg brukte også en ansiktsolje fra Clearins i fjor vinter og det virket som at den sørget for at huden ble mettet bedre for etter det så har ikke huden min føltes så tørr som tidligere. Veldig deilig følelse å ha den på også for jeg hater fete kremer og å være sånn oljete men ble ikke det av denne.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?Den ansiktsoljen fra Clarins, bruker dere den alene eller under fuktighetskrem? :tørrovernattavedfylteførti:
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?Jeg renser om kvelden og bruker den alene som nattkrem, og hvis jeg er sjukt tørr i huden, så bruker jeg den sammen med nattkrem. En sjelden gang - hvis jeg er tørr på morgenen tar jeg en dråpe i foundationen, men jeg trenger i grunnen aldri det etter jeg begynte å bruke den oljen hver kveld.
|
![]() |
|
|