|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Kor skal de vere på julafta? | |||
| Heime hjå oss sjølv |
|
103 | 63,19% |
| Hjå svogers |
|
20 | 12,27% |
| Hjå foreldra mine |
|
27 | 16,56% |
| Anna! Ferie, hotell, osv |
|
13 | 7,98% |
| Deltakere: 163. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kor skal de vere på julafta?Hjemme. Det har vi vært siden vi kjøpte egen bolig og barna ble større enn babyer.
|
|
|
|
#63 |
|
lettere utlada
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal til min mams. Det blir oss fire og henne. Helt perfekt. Hun bor bare ti min med bil unna, så det er kort vei, men vi skal likevel kanskje overnatte. Så slipper vi dra trøtte unger ut midt på natta.
|
|
|
#65 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal være hjemme hos oss med svigermor, svigerinne og hennes datter. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
intro
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?Akkurat i år passer "svogers", da vi skal være hos Blåmanns yngste bror, men vanligvis ville jeg blitt svar skyldig ettersom vi annethvert år er hos "svigers" - altså svigerforeldrene. Vi er hjemme annethvert år.
|
|
|
|
#67 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?Same procedure as every year - hjemme, i år uten besøk.
|
|
|
#69 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal feire jul i hytta på fjellet. Ni stykker pluss tre hunder. Gløgg og kakao rundt bålpanna lille julaften etter at vi har pynta treet, skitur for de som vil og ellers har vi noen akebrett til rådighet. Grøtservering blir det julaften midt på dagen, så er det pinnekjøtt og dronning Maud fromasj til middag. Liten tur mellom middag og pakkeåpning, bare 15-20 minutter så maten får synke. 1 juledag skal vi ha laks og riskrem, og de første gjestene kjører hjem etter middag. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal feire hjemme, for andre gang, og gleder oss til det! Deilig å slippe å drasse med seg alt som skal med når man har små barn akkurat på juleaften...
|
|
|
#71 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal til mine foreldre. Har vært hjemme hos oss selv tidligere, men ble invitert dit i år. Kan være greit det også
|
|
|
#72 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kor skal de vere på julafta?Hos foreldrene mine. Blir vel 14-15 stykker. De bor rett borti gata her, så det blir ikke så mye drassing. Vurderer å åpne noen gaver hjemme i år også, blir fort litt kaos med 6 barn på liten plass. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Kor skal de vere på julafta?Hjemme hos mamma og pappa. Vi bytter på å være sammen med svigers/mannens familie, og da hjemme hos oss, og med mine foreldre/min familie, da hjemme hos dem, annet hvert år. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi er hjemme på julaften. Min mor, mormor og barnas far kommer til oss. Han overnatter hos oss mens mormor sover hos min mor. Vi blir 6 stk. Rolig og veldig koselig. Har Vært heldig med turnusen, har fri en del i julen.
|
|
|
#75 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi er alltid hjemme, har vært det de siste 10 årene, tenker jeg. Før det var vi annethvert år hos mine foreldre på Vestlandet, og annethvert år hos svigers 6 mil unna. Ikke godt å si hva som var mest stress.
|
|
|
#76 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Kor skal de vere på julafta?
Skulle stått svigers, bluen, men auto valde svogers, og eg fann ut at det kunne jo dekke over ein større masse, egentlig.
|
|
|
|
#77 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kor skal de vere på julafta?Mått velge svaralternativ annet, men det er hverken ferie eller hotell, men jeg og vesla skal feire hos min søster og hennes famile. På en måte litt ferie da, siden vi skal reise dit med fly og være 5 dager. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?Det varierer veldig hvor vi er.
|
|
|
|
#79 |
|
ctrl+z
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi er alltid hjemme på julaften, har vært det siden vi fikk barn i 1999. Vi vil skape våre egne tradisjoner. Det er imidlertid alltid åpent for andre familiemedlemmer å delta, så vi pleier å ha gjester i varierende grad. I år kommer svigermor.
|
|
|
#80 |
|
Textrovert
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal være hos svigers i England. Det er vi annenhvert år. Men siden de feirer 1. juledag, så er det godt mulig at vi er ute på restaurant eller noe på selve julaften.
|
![]() |
|
|