|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
flisespikker
|
![]() Sv: Trives du på FP?
Det er litt sant. Mange av de beste og mest legendariske trådene på NM ville aldri oppstått her, fordi det ikke er så sterk uenighet her. Men FP er også mye mindre homogent enn det var til å begynne med, og det er vel en av grunnene til at det har blitt mer krangling - samtidig som det er en av grunnene til at mange synes det har blitt flere innlegg som de ikke er interessert i her. Det er ikke lett å sette sammen en optimal medlemsmasse.
Det er ikke spesielt spennende diskusjoner i noen av medlemssalongene, så du trenger ikke være sjalu av den grunn.
![]() |
#62 |
By the Sea
|
![]() Sv: Trives du på FP?Svarer én gang til, jeg!
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 28-05-07 kl 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du på FP?Stort sett så trives jeg her, men har en periode nå som jeg er litt lei...jeg leser litt, men skriver lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Ustabil
|
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg trives i den forstand at jeg velger å bruke tid her, når jeg finner interessante diskusjoner. Men jeg innrømmer at det finnes et par brukere jeg rett og slett ikke trives med, og jeg ser at den svært store takhøyden på forumet gir rom også for enkelt-brukere som er gjennomført ekle. Sånn sett er det uheldig med stor takhøyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Pauset
Hvor: In Town!
Tror det kan være lurt å tenke at ikke alle mener alt like bokstavlig og at mye kan være skrevet med en god porsjon ironi. Trenger ikke være så seriøst ment da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
XXX
Hvor: Orkdal
Jeg skjønner godt ironi og at alt ikke skal tas like bokstavlig...og jeg snakker vel egentlig ikke om det.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Jeg er veldig enig med Tove her. Noen må liksom markere seg. Det blir en smule fjotisaktig, og ikke skjønner jeg poenget heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Pauset
Hvor: In Town!
Jeg har i allefall opplevd MANGE ganger at jeg setter ting på spissen, for så å bli tatt bokstavelig. Sier ikke at folk skal være tankelesere, men sier at mange sier mye rart fordi de vet det vekker oppsikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg trives veldig godt. Bakdelen med å være her inne er at jeg blir smårar av å lese inne på et par fora jeg var aktiv på før, jeg blir irritert over hvor mange dumme folk som finnes rundt omkring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg er visst generelt nokså forumlei for tida, og merker at jeg har blitt utrolig kresen. Når det er sagt, så synes jeg at FP er et forfriskende oppegående forum. Så jeg trives de gangene jeg stikker innom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du på FP?Synes det er greit her jeg. Har ikke kommet over så mange diskusjoner med skarpe kommenterer. Har merket meg at noen kan være litt "sitronsur", men har ikke vært ute for dette selv(er vel ikke så altfor aktiv). |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg trives godt, og synes det er morsomt å lese svar som er velformulerte og godt skrevet.
![]() |
#75 |
Ansvar for egen luring
|
Helt enig. Jeg synes det er litt for mye barnslig, personrettet kverulering som minner meg om endel andre forum med høy bitchefaktor. Det var ikke sånn her før, men det er vel sånn at den berømte takhøyden har sin pris.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du på FP?Trives stort sett godt, det er mange kloke, oppegående damer her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#78 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Trives du på FP?Ja, jeg trives for det meste, men blir litt lei i perioder. Det er sutring som gjør meg mest lei uansett forum (det er derfor jeg så og si utelukkende holder meg til barselklubben min på NM. Med en gang jeg kikker utenfor er det sutreinnlegg som provoserer meg). Har jeg involvert meg i en tråd her inne som går over i nesten bare sutreinnlegg (om andre brukere, forumledelsen e.l.) kjenner jeg at jeg er lei. Da vil jeg heller finne på noe annet. (Det samme gjelder forresten i RL, jeg tåler lite sutring der også.)
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 28-05-07 kl 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Det er rart hvordan noe blir oppfattet som sutring av noen og som generell kritikk og diskusjon av andre.
![]() |
#80 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Det kommer selvfølgelig også an på måten det legges fram på, hvorvidt jeg oppfatter det som sutring eller ikke. Men det er nok den type generell kritikk og diskusjonstema som jeg personlig blir mest lei av ja.
![]() |
|
|