Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trives du på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-07, 14:17   #61
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trives du på FP?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men noen ganger synes jeg gruppen her inne er litt for enige jeg da, vi skulle hatt noen som er litt mindre PK

Det er litt sant. Mange av de beste og mest legendariske trådene på NM ville aldri oppstått her, fordi det ikke er så sterk uenighet her. Men FP er også mye mindre homogent enn det var til å begynne med, og det er vel en av grunnene til at det har blitt mer krangling - samtidig som det er en av grunnene til at mange synes det har blitt flere innlegg som de ikke er interessert i her. Det er ikke lett å sette sammen en optimal medlemsmasse.

Da FP ble startet opp, var de fleste her relativt enige om ganske mye, blant annet om at vi syntes det var greit med pedantiske diskusjoner om ordbruk og staving (ikke at alle var opptatt av det, men alle syntes at det var greit at det ble diskutert i grusom detalj), at vi ikke var så glade i kosemosing og "signerer!"-artikler, at det var greit å være uttalt uenige, og at vi tålte litt krass ordbruk og ikke ønsket sensurering av krangler. Dette gjenspeiler seg i regelverket og praksisen her, og om en del av de nye medlemmene som har kommet til etterhvert ikke liker akkurat disse tingene, så er ikke det uventet, men heller ikke så viktig. Mye av poenget med å opprette dette forumet var nettopp å få inn disse tingene, som vi hadde savnet på NM. Samtidig skjønte alle at hvis det bare skulle være folk her som var enige med hverandre, ville det hele stagnere fort. Så jeg tror det er et sunnhetstegn, tross alt, med de kranglene og konfliktene som har vært de siste par månedene. (Selv om jeg periodevis har vært veldig lei.)

Diskusjoner som denne gir meg følelsen av at FP fremdeles har livets rett, og det gjør meg glad.

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Men nå har jo ikke jeg tilgang til medlemssalongen, hvor sikkert mange av de enda mer spennende diskusjonene foregår...:fornærmetmedvillfantasi:

Det er ikke spesielt spennende diskusjoner i noen av medlemssalongene, så du trenger ikke være sjalu av den grunn.

Gammel 28-05-07, 15:02   #62
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svarer én gang til, jeg!

Jeg er oppriktig glad for å ha funnet Foreldreportalen.

Jeg liker at diskusjoner ikke ligger på et bunnivå - for sånne uendelige NM-tråder som florerer av uvitenhet og fordommer er det helt uinteressant å bruke tiden på.

Synes det er imponerende mange oppegående, kunnskapsrike, morsomme og sympatiske brukere her inne. Jeg engasjerer meg ikke sånn i relasjonene på nett at jeg blir så veldig såret om noen gjør et forsøk på å fornærme meg, heller ( selv om jeg gjerne flagger at jeg ikke har mye til overs for denslags ).

Sist redigert av Pebbles : 28-05-07 kl 19:27.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:23   #63
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som Toffen sa. Jeg tør ikke signere, for da blir Veronal lei seg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:29   #64
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett så trives jeg her, men har en periode nå som jeg er litt lei...jeg leser litt, men skriver lite.

Jeg synes det er synd at noen ødelegger litt for forumet med sure, frekke eller motbydelige svar. Det er helt unødvendig. Har man ikke noe fornuftig å si til trådoppstarter, så synes jeg heller man kan la være å svare. Det skinner så tydelig gjennom hva hensikten med hva som blir skrevet. Jeg har sluttet å irritere meg over dette, og hopper glatt over, men jeg tror det kan skremme bort nye medlemmer om de blir møtt med slik sarkasme. Det er tydelig at noen har et markeringsbehov...og det får meg til å lure på om de er slik i virkeligheten også...

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:30   #65
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trives i den forstand at jeg velger å bruke tid her, når jeg finner interessante diskusjoner. Men jeg innrømmer at det finnes et par brukere jeg rett og slett ikke trives med, og jeg ser at den svært store takhøyden på forumet gir rom også for enkelt-brukere som er gjennomført ekle. Sånn sett er det uheldig med stor takhøyde.

Men alt i alt syns jeg det er mange interessante diskusjoner, og ikke mer jatting og kosing enn at jeg fint greier å styre unna det.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:39   #66
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Stort sett så trives jeg her, men har en periode nå som jeg er litt lei...jeg leser litt, men skriver lite.

Jeg synes det er synd at noen ødelegger litt for forumet med sure, frekke eller motbydelige svar. Det er helt unødvendig. Har man ikke noe fornuftig å si til trådoppstarter, så synes jeg heller man kan la være å svare. Det skinner så tydelig gjennom hva hensikten med hva som blir skrevet. Jeg har sluttet å irritere meg over dette, og hopper glatt over, men jeg tror det kan skremme bort nye medlemmer om de blir møtt med slik sarkasme. Det er tydelig at noen har et markeringsbehov...og det får meg til å lure på om de er slik i virkeligheten også...

Tror det kan være lurt å tenke at ikke alle mener alt like bokstavlig og at mye kan være skrevet med en god porsjon ironi. Trenger ikke være så seriøst ment da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:46   #67
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Tror det kan være lurt å tenke at ikke alle mener alt like bokstavlig og at mye kan være skrevet med en god porsjon ironi. Trenger ikke være så seriøst ment da.

Jeg skjønner godt ironi og at alt ikke skal tas like bokstavlig...og jeg snakker vel egentlig ikke om det..

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:59   #68
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig enig med Tove her. Noen må liksom markere seg. Det blir en smule fjotisaktig, og ikke skjønner jeg poenget heller.
Har også begynt å se poenget med ignoreringsknappen, men skulle ønske den var unødvendig.
Dette er faktisk det første forumet jeg har brukt den på, og det skulle en god del til, ja.

Men jeg trives, men er lei. Alt som har med forum å gjøre egentlig.
Men stikker innom både her og der når jeg ikke har så mye annet å gjøre. Og det er ikke så ofte lenger...
Hvor er kranglene, egentlig? De har jeg faltisk ikke fått med meg.

Og jeg tenker aldri over om jeg befinner meg i medlemssalongen eller ei.
Jeg glemmer rett og slett å se hvor hen i forumet tråden jeg svarer på befinner seg...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 16:05   #69
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skjønner godt ironi og at alt ikke skal tas like bokstavlig...og jeg snakker vel egentlig ikke om det..

Jeg har i allefall opplevd MANGE ganger at jeg setter ting på spissen, for så å bli tatt bokstavelig. Sier ikke at folk skal være tankelesere, men sier at mange sier mye rart fordi de vet det vekker oppsikt.
Jeg syntes forresten det er ok. Ville vært kjedelig ellers.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 16:15   #70
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke spesielt spennende diskusjoner i noen av medlemssalongene, så du trenger ikke være sjalu av den grunn.

Puh...hater å gå glipp av noe skjønner du.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 17:03   #71
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trives veldig godt. Bakdelen med å være her inne er at jeg blir smårar av å lese inne på et par fora jeg var aktiv på før, jeg blir irritert over hvor mange dumme folk som finnes rundt omkring.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 17:54   #72
Nocturnal
Nybegynner

Nocturnal sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Nocturnal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er visst generelt nokså forumlei for tida, og merker at jeg har blitt utrolig kresen. Når det er sagt, så synes jeg at FP er et forfriskende oppegående forum. Så jeg trives de gangene jeg stikker innom.

Jeg synes ikke tonen er for krass i det hele tatt. Det har vel å gjøre med hva man er vant til, tenker jeg. Jeg liker denne blandingen av nyttige/hyggelige tråder og litt tempererte diskusjoner.

Når jeg har sluttet å være forumlei kommer jeg sikkert til å skrive mer.

Nocturnal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 18:38   #73
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Synes det er greit her jeg. Har ikke kommet over så mange diskusjoner med skarpe kommenterer. Har merket meg at noen kan være litt "sitronsur", men har ikke vært ute for dette selv(er vel ikke så altfor aktiv).

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 19:32   #74
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trives godt, og synes det er morsomt å lese svar som er velformulerte og godt skrevet.

Jeg synes imidlertid det er skikkelig traurig å lese tråder som er kuppet av to eller flere husvarme brukere. Uendelige rekker av svar med intern humor og sjargong er drittkjedelig og gjør det vanskelig å finne svarene fra brukere som hadde noe fornuftig å si. Sånn sett ser jeg jo også her at det etterhvert blir flere og flere tråder med litt sånn intern svarutveksling som fort kan gi forum et preg av "koz og klemz".

Gammel 28-05-07, 19:50   #75
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg trives ganske godt, men synes det er synd at en del tråder som kunne blitt spennende ender opp med krangel eller latterliggjøring.

Ofte kunne jeg tenkt meg å delta i forhold til et hovedtema, men så gidder jeg ikke å prøve å spore tråder inn igjen hvis det er 40 innlegg skrevet av 2-3 som krangler i mellomtida.

Helt enig. Jeg synes det er litt for mye barnslig, personrettet kverulering som minner meg om endel andre forum med høy bitchefaktor. Det var ikke sånn her før, men det er vel sånn at den berømte takhøyden har sin pris.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 19:58   #76
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trives stort sett godt, det er mange kloke, oppegående damer her.

Skal jeg trekke fram noe negativt så må det være at alle er veldig enig og at det legges litt føringer for hva som er tillatt å mene. Og skulle man være så uheldig å ytre noe "feil", så kan man risikere å bli hugget hodet av. Normalt liker jeg at folk argumenterer for sitt syn og de kan godt ha en skarp tone - men nålestikking er en annen greie.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 20:01   #77
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg mistrives ikke, men vil ikke si jeg trives heller. For meg er dette et forum hvor jeg stikker innom en gang i blandt og av og til sier noen ord, av og til ikke.

Er ikke helt overbegeistret for Fp og det er nok ikke det forumet jeg anbefaler mine venner..

Jeg er nok litt her fortiden.
Og ellers sa Tjorven det godt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 20:07   #78
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg trives for det meste, men blir litt lei i perioder. Det er sutring som gjør meg mest lei uansett forum (det er derfor jeg så og si utelukkende holder meg til barselklubben min på NM. Med en gang jeg kikker utenfor er det sutreinnlegg som provoserer meg). Har jeg involvert meg i en tråd her inne som går over i nesten bare sutreinnlegg (om andre brukere, forumledelsen e.l.) kjenner jeg at jeg er lei. Da vil jeg heller finne på noe annet. (Det samme gjelder forresten i RL, jeg tåler lite sutring der også.)

Jeg synes ikke vi er bare enige her heller, det krangles jo så busta fyker rett som det er. Hvis jeg får nevne navn så er kanskje Elin en av dem jeg er oftest uenig med, i politiske diskusjoner spesielt, men samtidig en av de jeg respekterer mest på grunn av måten hun argumenterer på. Motdebattanter som argumenterer godt og saklig utfordrer meg, og tvinger meg til å tenke og skjerpe meg, det er forfriskende. Blir folk personlige eller sutrete blir jeg lei. Det gir meg ingenting.

Men hvis jeg ikke hadde trivdes her så hadde jeg ikke brukt tid her heller.

PS! Må bare presisere at det jeg mener med sutring ikke er det innleggeren selv ofte kaller sutreinnlegg, hvor man kommer med et hjertesukk over et problem man har, det har jeg ingen problemer med. Jeg snakker om "det er synd på meg for alle er så dumme mot meg og rødprikker meg" -innlegg etc.

Sist redigert av My : 28-05-07 kl 20:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 20:09   #79
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, jeg trives for det meste, men blir litt lei i perioder. Det er sutring som gjør meg mest lei uansett forum (det er derfor jeg så og si utelukkende holder meg til barselklubben min på NM. Med en gang jeg kikker utenfor er det sutreinnlegg som provoserer meg). Har jeg involvert meg i en tråd her inne som går over i nesten bare sutreinnlegg (om andre brukere, forumledelsen e.l.) kjenner jeg at jeg er lei. Da vil jeg heller finne på noe annet. (Det samme gjelder forresten i RL, jeg tåler lite sutring der også.)

Men hvis jeg ikke hadde trivdes her så hadde jeg ikke brukt tid her heller.

Det er rart hvordan noe blir oppfattet som sutring av noen og som generell kritikk og diskusjon av andre.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 20:21   #80
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det er rart hvordan noe blir oppfattet som sutring av noen og som generell kritikk og diskusjon av andre.

Det kommer selvfølgelig også an på måten det legges fram på, hvorvidt jeg oppfatter det som sutring eller ikke. Men det er nok den type generell kritikk og diskusjonstema som jeg personlig blir mest lei av ja.

Jeg må virkelig gå inn og lese en god del andre diskusjoner etter å ha lest en sånn en, for å få opp humøret igjen og minne meg selv på at det tross alt ikke er slike det er mest av her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.