|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavterskel-Halloween (igjen)Kjempekule! Hadde ikke lager nye. Her spises det også lite. Grønn spaghetti og mumiepølser var kjempegøy, men spiste de det? Neida. Bare pølse i lompe, takk.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Lavterskel-Halloween (igjen)Flott heksefingre!
|
|
|
#64 |
|
intro
|
Sv: Lavterskel-Halloween (igjen)
Det er ikke en opsjon her.
|
|
|
|
#65 |
|
Prettiest mess ever seen
|
I Oslo kjøpes det på Yara på Alnabru/Brobekkveien. Det kan oppbevares i fryser, men reduseres relativt hurtig i volum, så altså tidligst kvelden før.
|
|
|
#67 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Lavterskel-Halloween (igjen)Ville informerte oss i forrige uke om at hun hadde tenkt å ha Halloweenfest hjemme i år. Så da henger jeg også her.
|
|
|
#68 |
|
intro
|
Sv: Lavterskel-Halloween (igjen)Puh, festen overstått! Det ble litt dårlig med bilder - heksefingrene har dere sett alt. Denne gulrotkaka har vanlig ostekrem farget med konditorfarge og er pyntet med svart sukkerpasta og stilk av grønnfarget marsipan. "Rillene" i kaka lagde jeg bare med en kniv i glasuren.
|
|
|
|
#69 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wow, jeg kunne virkelig tenke meg tørris. Jeg søkte på Yara, men fikk opp noe landbruksrelatert. Partybutikker har kansje det? Jeg søkte litt på tørris og fikk opp at Norsk Hydro kansje selger det. Det blir noe jobb å finne det. Sist redigert av Mrs. S : 27-10-14 kl 09:51. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Lavterskel-Halloween (igjen)Fantastiske fingre. De er så ekle at jeg det ikke frister å spise dem.
|
|
|
#72 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavterskel-Halloween (igjen)Jeg har googlet. Jeg liker å pynte til Halloween ute. Men jeg ville gjerne ha en effekt som varer lenge og er billig. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Jeg husker ikke, men det var vel en 3-4 pakker? Du tar bare noen klumper i om gangen, så jeg har aldri brukt opp alt.
|
|
|
#74 |
|
www.bomulls.no
|
Tips til hvor jeg får tak i slike poser? Raskt og i fysisk butikk, da det ikke er tid til å bestille - fest på torsdag.
|
|
|
#76 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Brukte du konditorfarge for å farge makaronien grønn?
|
|
|
#77 |
|
intro
|
|
|
|
|
#78 |
|
www.bomulls.no
|
Takk. Jeg kan prøve det, hvis ikke er det kanskje mulig å få tak i på hobbyforretning ol. Men Staples neste!
|
|
|
#79 |
|
|
Sv: Lavterskel-Halloween (igjen)Leste at vi kommer til å handle for 250 millioner på årets halloween. Det er ganske mye og et tegn på at Halloween virkelig har blitt en merkedag her til lands. Hvor mye penger regner dere med å bruke på årets feiring? |
|
|
|
|
|
#80 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Lavterskel-Halloween (igjen)Vi regner å bruke 40-50,- pr. elev for å dekke mat, drikke, tallerkner/krus/servietter, litt pynt, popcorn, frukt/dessert, aktiviteter ol. Det blir 21 elever, altså ca 1 000,- alt inkludert. Så kommer jo kostymer attåt da, for hver og enkelt.
|
![]() |
|
|