|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har dere søppelbøtte på toalettet? | |||
| Ja |
|
214 | 85,60% |
| Nei |
|
36 | 14,40% |
| Vi har utedo |
|
0 | 0% |
| Dopapir |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du søppelbøtte på do?Jeg har en liten med lokk, men synes den fort blir ekkel, selv av mitt eget søppel. Uh. Og jeg tilstår at jeg har tatt beslutningen om ikke å kildesortering baderomssøppel, med unntak av tomme plastflasker, og av og til ikke det heller. Jeg har bare ett bad, og det ligger i en annen etasje enn kjøkkenet, så jeg synes det er greit både for meg og andre å ha en liten søppelbøtte der. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du søppelbøtte på do?
Er det noe man trenger å "innrømme", da? Er det ikke bare å gå og kaste uten å fortelle hva man kaster og hvorfor? Det ville aldri falt meg inn å fortelle det til noen jeg var på besøk hos.
|
|
|
#4 |
|
Har fått viljen sin
|
Om det står noen på kjøkkenet mener jeg, ref. innlegget over mitt. Jeg forstår at ikke-husvarme tenåringer på besøk kan synes det er ubehagelig å lete etter en søppelbøtte på kjøkkenet hvis det står noen voksne der. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har du søppelbøtte på do?Ja på både bad og gjestetoalett. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du søppelbøtte på do?Har både på toalettet og badet.
|
|
|
|
#8 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Har du søppelbøtte på do?Er det noe bedre om det ligger på kjøkkenet og stinker etter to dager, da? Vi tømmer stort sett kjøkkenavfall hver dag, men ikke alltid. Og jeg vil heller ha dolukter på do enn der jeg skal lage mat.
|
|
|
|
#10 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du søppelbøtte på do?Ja, det har vi. Og jeg har ved et par anledninger blitt litt fortvilet når jeg ikke finner søppelbøtta på andres bad. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Har du søppelbøtte på do?Jeg kan ikke fordra å kadte på andres kjøkken, jeg synes det er noe veldig privat på lik linje med at jeg ikke vifter med tampong foran kolleger på vei inn på do. Også håper jeg se som ikke har søppelkasse har i vakhodet at det da er fare for at gjesten kaster bind eller tampong i do.
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Tuller du?! Hva med å ta med seg veska eller noe inn på badet, og ta med seg bind eller tampong ut i den? Ja, jeg vet at ikke alle har veske. Men lomme eller noe. En kaster jo ikke sånt i do. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Jeg skjønner forsåvidt det første poenget der, men nei, jeg har overhodet ingen tanker i bakhodet (eller andre steder) om at noen av våre gjester skal finne på å kaste bind i do. Joda, jeg har også hørt om at det finnes folk som gjør det, men jeg mener å kjenne vennene våre såpass godt at jeg er rimelig sikker på at de ikke ville finne på noe sånt. Hvis de er for flaue til å gå på kjøkkenet med det som skal kastes, antar jeg de greier å snike pakken med seg i en lomme eller veske og kaste det hjemme eller ute eller noe sånt.
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Nei, vi LAR VÆRE Å KOMME i stedet!
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Ja, for det er jo ikke mistenkelig i det hele tatt.
|
|
|
#17 |
|
Unik
Sv: Har du søppelbøtte på do?Jeg ville for ordens skyld aldri kastet i do.
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Sv: Har du søppelbøtte på do?Selvsagt! Og den tømmes ofte. Ting som man skal kaste etter å ha vært på do foretrekker jeg havner direkte i søpla fremfor å bære den inn på kjøkkenet der jeg skal lage mat. Ugh.
|
|
|
#19 |
|
Unik
Sv: Har du søppelbøtte på do?Helst ikke. Hvorfor skulle jeg tulle om det?
|
![]() |
|
|