|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Kunne du klippet av deg alt håret? | |||
| Ja - BTDT, fornøyd! |
|
29 | 21,48% |
| Nei - aldri i livet! |
|
88 | 65,19% |
| Har tenkt tanken, men tør ikke. |
|
18 | 13,33% |
| Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
kamerat
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Polyanna ikke en pen kvinne. Nå har jeg hørt det også.
|
|
|
#62 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?
Polyanna er da ikke pen, hun er fordundre meg vakker, er hun.
|
|
|
#64 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Har gjort det da jeg var 17 år
|
|
|
|
#65 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har alltid vekslet mellom veldig langt (type til rumpa) og veldig kort, så ja - jeg kunne gjort det. Men ikke akkurat nå, da jeg har spart i ett års tid for å få det langt igjen. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg får faktisk litt hetta av tanken på å måtte vise meg uten det lange håret. Jeg bruker det jo som gardin! #struts
|
|
|
|
#67 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg tror forresten alltid jeg kommer til å ha langt hår, og hvis jeg nå faktisk skulle bli gammel og grå, så skal jeg se sånn ut:
|
|
|
|
#68 |
|
ctrl+z
|
Denne reaksjonen hadde jeg også.
|
|
|
#70 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Dere er da veldig søte!
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hehe, de buksene ja, de er, øhm spesielle. *ler*
|
|
|
|
#72 |
|
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Gjorde det flere ganger i tenårene, og kledde det forsåvidt godt. Nå er jeg ganske mye rundere i ansiktet og tror ikke det hadde blitt så kledelig, så ville ikke gjort det nå.
|
|
|
#73 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Ja, det har jeg tenkt på, men ikke gjort. Krysset av for det siste, dog går det egentlig ikke på at jeg tør eller ikke. Jeg har bare ikke gjort det, men vært fristet noen ganger i livet. Hadde sikkert blitt kult! har egentlig alltid hatt langt hår utenom en kort periode med hår litt under ørene. Det var stilig, og likte det godt, men å klippe meg hver 5 uke utgår rett og slett.
|
|
|
|
#74 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?De få gangene jeg har klippet hået mitt har jeg angret som bare det. For 2 år siden hadde jeg hår ned til rompa, og klippet det til skuldrene. Jeg angret med en gang. Nå har jeg like langt hår igjen, og jeg vet at jeg kommer til å ha det resten av livet. (Jeg nevner ikke evt sykdommer.) Sist redigert av Anne C : 24-04-14 kl 21:18. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg kunne vel ca. like mye tenke meg det lange, tynne grå håret der som jeg kunne tenke meg å være skallet. Altså ikke i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har for flatt bakhode til å ha så kort hår. Jeg er nok for rund i ansiktet også.
|
|
|
#77 |
|
Curlingkone
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Gjorde det da jeg var ca 18. Hadde 3mm da jeg møtte mannen min. Og lillesøsteren hans klippet alle barbiene sine som meg fordi hun syns håret mitt var så fascinerende.
|
|
|
#78 |
|
One of These Days
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har samme holdning som 007. Kunne helt fint ha gjort det. Ser for meg at det verken er kledelig eller pent på meg, men det er kun hår og kun et spørsmål om tid når det vokser ut igjen. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du meg |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ikke sant?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|