|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?
![]() |
#62 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Sirup og bacon.
![]() |
#63 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Jeg lager pannekaker med veldig mye egg, litt salt, 50/50 hvetemel og fibrex mel samt extra lettmelk. Så de er ganske sunne, og gooode! Serveres som middag med toro tomatsuppe med makaroni.
![]() |
#64 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Her spises forresten alltid pannekakene og tomatsuppa parallelt, siden pannekaka ofte dyppes i tomatsuppa. Og tomatsuppa er med makaroni, og en sjelden gang med hardkokt egg.
![]() |
#65 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Jeg hater også å steke pannekaker. Så vi har det aldri. Jeg kan altså ikke svare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
lettere utlada
|
Det er derfor man tar med Laptop'en på kjøkkenet så den kan stå der å vise yndlingsserien mens man steker.
![]() |
#67 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Her har fredag liksom sneket seg til å bli fast pannekakedag! Nå har jeg sluttet med det, men de lure ungene har i stedet begynt å lage det selv, så det er middag omtrent når jeg kommer hjem. (Jenta lager røre, eldste steker på takke)
![]() |
#68 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Jeg har bare et tynt sukkerstrø på. Liker best pannekaker som dessert eller kosemat.
![]() |
#69 |
|
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Vi spiser stort sett pannekaker til frokost nutildags når vi har pannekaker. Hver tirsdag, har det visst blitt til. Og i helgen hvis jeg gidder. Sånne tykke, amerikanske. Nomnom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Norske pannekaker spiser jeg med sukker og nypresset sitron, eller blåbærsyltetøy, eller akasiehonning.
![]() |
#71 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Amerikanske pannekaker er veldig godt i teorien. I praksis, not so much.
![]() |
#73 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Tykke amerikanske pannekaker kan godt få stå i fred for meg, både til frokost og ellers og uansett tilbehør. Jeg er ikke spesielt glad i vanlige tynne pannekaker heller, men det kan være godt en sjelden gang. De må være veldig tynne, ikke søte, og med litt båbærsyltetøy. Vi spiser det til middag, litt sånn parallelt med ertesuppe, før eller etter eller innimellom alt etter hva hver enkelt liker. Da jeg var liten syntes jeg pannekaker med jordbæris inni var helt fantastisk, tviler litt på at det ville oppleves like fantastisk nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Siden jeg ikke liker blåbær og sirup og tykke pannekaker, så holder jeg salivaproduksjonen under kontroll, altså.
![]() |
#79 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Enig. Pannekaker nytes best i crepetykkelse, derfor har jeg en slik når jeg lager dem:
![]() |
#80 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva har du på pannekaka di?Hoi! Beklager enormt bilde
![]() |
|
|