|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kan du svømme? | |||
| Ja |
|
185 | 97,37% |
| Såvidt/nesten |
|
5 | 2,63% |
| Nei |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
ctrl+z
|
Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme og holder det godt vedlike også.
|
|
|
#62 |
|
både her og der
|
Sv: Kan du svømme?Joa. Jeg kan såvidt svømme, men har skikkelig vannskrekk, dessverre. Mannen min tar jevnlig barna med seg til svømmehallen, men de har like mye vannskrekk som meg. Er det arvelig? Jeg har i alle fall ikke påvirket dem der. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan du svømme?Hvor går forskjellen mellom ja og såvidt.
|
|
|
|
#64 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Jo, jeg kan svømme. Svømte aktivt i hele min barndom.
|
|
|
|
#65 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan du svømme?Ja jeg kan svømme... men jeg drev med konkurransesvømming som tenåring. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Smugleser
|
Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme, og liker det. Er helt håpløs når jeg prøver crawl, ettersom det resulterer i stort inntak av vann.
|
|
|
#68 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Ja jeg kan svømme. Levde og åndet for svømmetimene på skolen. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan du svømme?Ja. Ikke særlig bra, i betydningen langsomt og kløenete. Men jeg kan godt svømme langt, bare jeg får litt tid på meg.
|
|
|
#72 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan du svømme?
Vi går på kurs med begge de største nå. 4,5-åringen har stort utbytte av det, 2,5-åringen litt mindre. Denne gangen er det mest øving på å hoppe fra kanten, ta hodet under vann, og sånt. De tar det veldig forsiktig.
|
|
|
#73 |
|
Passiv
|
Sv: Kan du svømme?Jeg svømte også aktivt som ung - og gikk over til å være svømmetrener noen år etter at jeg sluttet selv. |
|
|
|
#75 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan du svømme?Jupp, jeg kan svømme og trives godt i vannet. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme, var aktiv svømmer fram til tidlig i tenårene. Driver og lærer guttene å svømme nå, de eldste, de er 6 og 7. Synes det er trist at det er så få som får svømming gjennom skolen, og ventelista på kurs er milelang... Her har 1. trinn 3 ggr m svømming pr år, 2. trinn har 4 ggr.
|
|
|
|
#77 |
|
Ustabil
|
Sv: Kan du svømme?
Jeg syns du skulle krysset på såvidt. Det gjorde jeg. Jeg kan også svømme et par hundre meter i basseng, men får fort problemer for eksempel i sjøen. Jeg KAN teknikken, men jeg er dårlig på svømming. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Peppy!
|
Sv: Kan du svømme?Til alle som hører hjemme på "såvidt": Tror dere ikke dette henger sammen med manglende øving? Jeg føler det er teknikken min som gjør meg langsom i vannet, og jeg blir uforholdsmessig sliten av å svømme langt. Hvis jeg svømmer sammen med min mann så vil det ta under ti sekunder før han er ti meter foran meg. Han fyker avgårde i en farlig fart, mens jeg kommer duppende langt bak. Han ville ikke klare å løpe fra meg like fort som han svømmer fra meg, så det kan ikke være kondisen min som er sååå dårlig. Hva tror dere? |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Jeg kan, men ikke min mann.. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme, men mannen min kan ikke det. Han har vokst opp i fjellene i et land der svømmekurs ikke er obligatorisk, og kun rike unger har tilgang til svømmebasseng. Jeg synes han godt kunne lært seg det raskt, for jeg liker ikke tanken på at han oppholder seg på brygger/strender med guttungen og ikke vil være i stand til å redde ham hvis det skjer noe. Han har også måttet be om fritak fra å ha med SFO-barn i svømmehallen da han jobbet der.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
![]() |
|
|