|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Skal jobbe. Knotten skal på Håndballskole, Knøtteliten i barnehagen.
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Storebror skal på fjellet hele uka, først med mine foreldre, deretter kommer vi opp på onsdag og mine foreldre drar da ned igjen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jobber de første fire dagene, fre-søn tar jeg med døtrene mine til Oslo på jentetur! Guttungen skal til Røros på hytta til en vennefamilie fra Trondheim mens mannen skal på vinterjakt i gokk. (Altså Nord-Trøndelag.)
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jeg må jobbe (riktig nok hjemme) noen dager, og det må mannen også. Resten av uka skal vi forhåpentligvis på ski ett eller annet sted. Står mellom to hytter vi kan hive oss med på. :luksus: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jeg skal tre dager på arbeidsreise i Tyskland. Det skjer hvert 3. år. Håper på fine dager på ski i nærområdet resten av uka.
|
|
|
|
#7 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Vi skal være hjemme. Ungene blir noen dager på SFO/bhg, det er et uttalt ønske fra ungene selv.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Mannen jobber, men jeg tar meg fri fra jobb og tenker å ta med kidsa til fjells til stedet vårt, og gjøre skolearbeid og gå på ski og ake om hverandre. Kanskje søsteren min kommer med gutta hennes også. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?For det meste jobb, men jeg skal ha fri torsdag og fredag og ha slaraffendager hjemme med jentene.
|
|
|
#10 |
|
Audacious
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?I vinterferien skal jeg reise et drøyt kvarter, fra Nittedal til Grorud. Til gjengjeld skal jeg ha veldig mye bagasje! (les: overtar nytt hus fredag før vinterferien og skal flytte, male, snekre og pakke hele ferien)
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jeg vurderer å ta fri den siste fredagen jeg også, og sende barna til hver sine besteforeldre, også få en Fredag til Søndag helt alene!
|
|
|
#12 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jobbe, begge barn skal på håndballskole. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Vi er 7 jenter som drar til Florida i vinterferien. Hun ene har kjøpt hus der! Har alltid jobbet i vinterferien så dette skal bli godt kjenner jeg!
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Gran Canaria
|
|
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?
Jeg også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Vi reiser til Røldal for å gå på ski. Har fått leid leilighet gjennom jobben min. Blir borte fra fredag til onsdag, og skal jobbe torsdag og fredag.
|
|
|
#20 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jeg tar med minstejenta til Gran Canaria |
|
|
|