|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Nydelige øredobber av mannen.
![]() |
#62 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk reisegavekort, North face artic parka, sonos, Wiik og Walsøe lysestaker, gavekort, litt penger, en koffert med bestikk til tolv, litt vin, litt te, litt lys, ittala kastehelmi dessert skåler, litt sminke, sånne små hus for å ha lys i, jeg tror jeg aldri har fått så mye fint før....
![]() |
#63 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Reisegavekort, vin, body lotion, dusjsåpe, håndkrem, forstørrelse av familiebilde, sitteunderlag i tovet ull, hodelykt, tøfler, sjokolade, tynn ulljakke fra Janus, gavekort på kino.
![]() |
#64 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk deilige tøfler, kakefat, lysfat og at par bøker, pluss en del som ungene har lagd i barnehage og på skole. Sammen med mannen fikk jeg superfin vannkoker, Maya 2000 bestikk, vin og litt spekemat. Mannen fikk noen bøker, sokker, termokopp og dunjakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Barna fikk mye av det de ønsket seg mest, Barbie og Monster High, Lego og Playmo, de store barna fikk barbermaskin og smykker, penger, bøker og klær. Vi voksne fikk penger, brødskål, tapasfat, vin, velværeprodukter, klær og spiselige gaver. Drømmemannen fikk pc-veske i brunt kalveskinn fra Moods fra meg, jeg fikk en fantastisk alliansering av min snille, snille elskede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Ringer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Ja! Jeg fikk en ring og øredobber, tre par faktisk. En nisse som storebror hadde laget og boller til et servise jeg har noe av fra før. En bok. Reisehøytalere til iPoden.
![]() |
#68 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Det beste jeg fikk var Ilse Jacobsen-støvler av mannen og Kari Traa rose-trøye av mamma! Også fikk jeg lampe til kjøkkenvinduet og skotørker, akkurat som jeg ønsket meg.
![]() |
#69 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk Kitchenaid- rød. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk Spahelg sammen med min beste venninne av mannen. Også fikk jeg gavekort på kino og pizza av et vennepar. Elsker opplevelsesgaver. Fikk også fin kjole av mannen som jeg bare kunne smette rett inni.
![]() |
|
|