Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du lue?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-13, 11:15   #61
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du lue?

Har brukt lue siden i høst! Er mye ute og går, og liker ikke å fryse. Har mange forskjellige luer i forskjellige farger. Lue er kult!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 11:20   #62
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker lue når det er kaldt.
Jeg har ikke inntrykk av at det er mange som velger vekk lua fordi det ikke er kult. Det var verre for 10-15 år siden, men lue har vel egentlig fått en renessanse. Ungdommen bruker den jo tilogmed i varmegrader. Og inne!

Sist redigert av maggypop : 19-12-13 kl 11:28.
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 11:24   #63
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle ønske jeg klarte å bruke lue, jeg. Det er jo utrolig mange kule, men det nytter bare ikke, jeg får helt panikk av å ha noe over ørene.

Gammel 19-12-13, 11:26   #64
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg skulle ønske jeg klarte å bruke lue, jeg. Det er jo utrolig mange kule, men det nytter bare ikke, jeg får helt panikk av å ha noe over ørene.

Jeg har også uforholdsmessig mange og kule luer, sammenlignet med hvor ofte det brukes. Nydelige selbuvotter som mamma har strikket har jeg også. Håper på en streng og kald vinter.

Gammel 19-12-13, 11:28   #65
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Jepp, bruker lue og har maaange luer. Tykt hår med krøller som er håpløst uansett, så det finnes ingen sveis å ødelegge.

Gammel 19-12-13, 11:29   #66
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 11:35   #67
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Bruker mye lue. Liker tynne ulluer, men er på jakt etter en tykk og varm vindtett. Bruker Buff inni sykkelhjelmen så fort det blir kaldt, kanskje under 5 grader for sykkel.

Gammel 19-12-13, 12:54   #68
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker lue ja, får lett vondt i ørene og hodet uten hvis det er kaldt og blåser. Luesveis er ikke så farlig, blir ikke så bustete og sveisen min er ikke så avansert.

Gammel 19-12-13, 13:04   #69
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Har noen kule fra G Anette. Liker du disse så anbefales nettbutikken. Kommer raskt i posten. Jeg har kjøpt en hel haug som gaver tidligere.
http://www.g-anette.com/

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 13:08   #70
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker å bruke lue, og bruker lue fra når det er ca 5 plussgrader og nedover. Alltid!

Gammel 19-12-13, 13:09   #71
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker sjelden lue. Ikke fordi jeg er forfengelig, men fordi jeg sjeldent fryser på hodet. Har mye og tjukt langt hår. Hvis det blåser og er kaldt så jeg fryser på ørene finner jeg frem lue.

Gammel 19-12-13, 13:39   #72
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jepp, og jeg tror at min luebruk er grunnen til at jeg er så sjelden forkjølet.

Jeg bruker ikke lue i 4-5 plussgrader, men tar den på når gradestokken kryper nedover på minussiden eller hvis det blåser veldig.

Jeg bruker som sagt lue lenge før det blir skikkelig kaldt, og akkurat nå har jeg vært skikkelig syk i snart to uker ... Men det er jo andre faktorer som spiller inn og da, stress og dårlig kosthold for eksempel ...

Gammel 19-12-13, 13:45   #73
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir også sjelden forkjølet, på tross av min fraværende luebruk.

For to-tre uker siden hørte jeg på radio i bilen en eller annen lege uttale seg om dette og hun sa i allefall at å fryse på hodet ikke var forbundet med forkjølelse, derimot har man større sjanse for å bli forkjølet hvis man fryser på nesen.

Gammel 19-12-13, 15:02   #74
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Å ja. Er det mot null grader bruker jeg lue. Det synes jeg det ser ut som ganske mange rundt meg gjør også.

Gammel 19-12-13, 15:24   #75
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker lue når det er kaldt. Er også ganske var av meg, så det må bli noen kuldegrader før jeg trer den på. Votter bruker jeg oftere; jeg hater å fryse på hendene.

Alt tyder på at jeg får denne luen til jul:

Den har innebygget refleks også!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 15:36   #76
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis jeg skal oppholde meg utendørs og det er kaldt så bruker jeg lue. Til og fra bilen og sånn bruker jeg ikke lue.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 15:38   #77
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg bruker lue. Jeg hater å fryse, og elsker å ha masse kule luer å bytte mellom.

Gammel 19-12-13, 15:50   #78
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg blir også sjelden forkjølet, på tross av min fraværende luebruk.

For to-tre uker siden hørte jeg på radio i bilen en eller annen lege uttale seg om dette og hun sa i allefall at å fryse på hodet ikke var forbundet med forkjølelse, derimot har man større sjanse for å bli forkjølet hvis man fryser på nesen.

Finlandshette it is then! Eeh ...

Gammel 19-12-13, 15:51   #79
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker lue, lett som plett.
Eller hatt, for det kjøpte jeg meg jo i Krakow.

Gammel 19-12-13, 15:55   #80
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig varm av meg, så det må være litt kaldt før jeg bruker lue. Men jeg bruker lue da, ja. Og hvis jeg har en bad-hair-day og skal en kjapp tur på butikken.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.