|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du "Selfies"?På snapchat, selvsagt. Av og til til IG eller FB. Uten trutmunn og med klær. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Tar du "Selfies"?Det hender på snapchat til ungene mine, sjelden ellers. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Tar du "Selfies"?Synes det er ganske vanlig for voksne damer (og noen menn) jeg. Kanskje ikke med åpenbar trutmunn og halvnakne, noe som gjerne i det minste hadde vært morsomt, men sånne der man er nysminket, har litt "duckface" og tatt i flatterende belysning. Nå er det jo ikke så rart om man tar bilder i flatterende lys, men jeg synes det er sært å drive å legge dem ut på face og instagram i ett sett. Klare narsissistiske trekk og usunt behov for tilbakemelding fra andre, diagnostiserer jeg med da. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: Tar du "Selfies"?Når jeg leser denne tråden er jeg enda mer fornøyd med at jeg ikke har Snapchat.
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Tar du "Selfies"?Gjort det en gang til en jobbpresentasjon. Jentene mine på 5 og 7 år synes selfies er kjempegøy.
|
|
|
|
#7 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Tar du "Selfies"?
Jeg har vært litt nysgjerrig på Snapchat, men denne tråden var helt klart ikke noe innsalg
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du "Selfies"?Har tatt selfies når jeg blir lei av profilbildet mitt på facebook, og ikke har hatt nyere bilder liggende på pc. Ellers tar jeg og kjæresten det av og til når vi er på ferie, i skibakken etc
|
|
|
#9 |
|
heimføing
|
Sv: Tar du "Selfies"?Klart jeg tar bilder av meg selv, hvem skulle ellers gjort det? Brukes som profilbilder på face og wf og insta. Ingen trutmunn, bare helt vanlig. Selvsagt ser man ikke rynker eller grått hår på dem, skulle bare mangle når jeg har muligheten til å velge. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Tar du "Selfies"?Det taes svært sjeldent bilder av meg, siden jeg ikke liker meg foran kameraet. Men det har skjedd at jeg har tatt selfies, ja. Sånn for moro skyld. Profilbildet av meg på face er det min datter som har tatt. Profilbildet jeg har her på fp tror jeg er en selfie da. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
fri
|
Samme her. Godt mulig andre ser meg på en annen måte, men hvorfor skal man nøye seg med dårlige bilder som andre har tatt av en som profilbilde på FB når man kan ta noen man er fornøyd med selv? Tar med både mobilkamera og webcam. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Shake it out!
|
Nemlig.
|
|
|
#14 |
|
~~~~~~~
|
Hentet fra Wikipedia:
|
|
|
#15 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du "Selfies"?Ikke i følge definisjonen på selfies. Men siden jeg syr av og til, tar jeg helfigurbilder med selvutløser. Liker det ikke, men siden jeg er ganske kort og litt rund, så har klærne en tendens til å se bedre ut på kroppen min enn liggende på et golv. Så det er klærne som er viktige, ikke jeg.
|
|
|
#17 |
|
~~~~~~~
|
Nja, du kan jo legge til meg og se?
|
|
|
#18 |
|
maler
|
DET hadde jo vært hyggelig i seg selv. Alt for lenge siden.
|
|
|
#20 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Tar du "Selfies"?Jeg tar selfies når jeg har klippet meg (en gang i året) og når jeg kjøper nye briller (hvert 5.år), for å sende venninner og søster og så legger jeg det på Styrerommet her eller i bloggen min her. Ikke noe offentlige steder.
|
![]() |
|
|