Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mange unger kom på døren i går?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvor mange unger på i går? Altså, hvor mange kurver?
Ingen 41 20,10%
1-20 88 43,14%
20-40 40 19,61%
40-60 20 9,80%
60-80 11 5,39%
80-100 2 0,98%
Kjempemange, mer enn 100! 2 0,98%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-13, 15:16   #61
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?

Vi hadde et sted mellom 60 og 70 stykker på døra. Måtte fylle på med litt godteri underveis siden jeg ikke hadde regne med så mange. Vi bor i en blindvei med lite biltrafikk, ganske tett mellom husene og neste alle har gresskar ute. Tror det har gått rykter om at det er mye godteri å få her. Alderspredningen var vel 3-12år og de kom i grupper fra 2-3 til større gjenger på 10. Alle hadde med seg foreldre som stod i bakgrunnen.

Gammel 01-11-13, 15:19   #62
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

3 stykker - 4 om jeg inkluderer Poden som jeg ba om å ringe på da vi kom hjem fra bursdagen han hadde vært i. I tillegg møtte jeg tre andre nabobarn på vei ut da vi kom hjem (hadde vært borte i 15 minutter) som sikkert hadde ringt på hos oss. Så egentlig 7 da. Egentlig litt småskuffa kjenner jeg...

Der jeg bodde i fjor hadde vi sikkert 100 barn innom i løpet av 1,5 time.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 15:20   #63
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt for få i forhold til antall godteposer som var laget klare.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 15:42   #64
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt for få, men det var jeg forberedt på. Vi bor litt bortgjemt, så det er stort sett bare barna i det aller nærmeste nabolaget som kommer til oss. Og i går var de fleste ute og gikk andre steder. Men vi sørget for at det ble ringt på hos noen av de minste nabobarna, til stor fornøyelse for dem.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 16:11   #65
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var ute i "rushtiden" så fikk bare et par besøk, hver på en håndfull stykker.

Jeg aner ikke hvem de var, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med sprkesykkelen som ligger igjen på trappa etter en av dem...

Gammel 01-11-13, 16:51   #66
Gri

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Nøyaktig 4, inkludert våre 3... Vi har att litt godt kan ein seie. Bur i ei gate som er i starten av generasjonsskifte, så det er nok ein del av grunnen.

Gammel 01-11-13, 17:05   #67
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

12-15 stk.

Gammel 01-11-13, 17:09   #68
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke. Svarte et sted mellom 20 og 40, men tror kanskje det var over 40 faktisk...Gikk ikke tom for godteri, men hadde handlet mye og måtte fylle på et par ganger.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 17:19   #69
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

1! Men det var fordi jeg fulgte en gjeng på 9 rundt i 2 timer og vi var litt sent tilbake. Var naboen som ventet på at vi skulle komme hjem og da ble det litt ekstra godis på Darth Vader.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 17:20   #70
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde beregnet godteri til ca 120 og har litt igjen, så jeg antar snaut 100.

Gammel 01-11-13, 17:21   #71
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen!

Det kan hende det er fordi vi bor i blokk. Men jeg synes fortsatt det var litt kjipt. Og håper det ikke er enda et tegn på at kidsa mine ikke "er med i gjengen".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 17:22   #72
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ingen!

Det kan hende det er fordi vi bor i blokk. Men jeg synes fortsatt det var litt kjipt. Og håper det ikke er enda et tegn på at kidsa mine ikke "er med i gjengen".

De jeg kjenner som bor i blokk fikk lite/ ingen besøk. Ihvertfall ikke om det er hus/ rekkehus i nærheten. Det er lettere å ringe på der det står gresskar og lys på trappa.

Gammel 01-11-13, 17:31   #73
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mellom 50 og 60.

Gammel 01-11-13, 17:39   #74
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir mindre for hvert år, i år var det ikke mer enn drøyt 20. Og stort sett veldig små barn og mindre kostymer enn før. Mange uutkledde.

Gammel 01-11-13, 17:42   #75
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Rundt seksti.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 18:35   #76
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen.
Jeg bor i et område der det ikke feires Halloween, i alle fall ikke med å gå rundt på dørene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 18:35   #77
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Hvor mange unger kom på døren i går?

Kun en gruppe på ca 8-10 barn hos oss, men det er fordi vi bor utenfor allfarvei ift skolen. Kun naboene og de de evt har fest med som kommer. Men da vlir det bare mer godteri på oss.

Vi feirer fast med to andre familier, og i det nabolaget, som er rett ved skolen, var det tett mellom søte unger i grupper i går.

Gammel 01-11-13, 18:51   #78
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

25-30 stk. I fjor kom det bare 4 året før mange igjen. Så har varierer det veldig fra år til år og vanskelig å beregne godteri

Gammel 01-11-13, 19:07   #79
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Det ringte på 2 ganger. Først tre gutter og så fem gutter. Så slukket jeg utelyset. Hadde jo ikke kjøpt inn noe snop jeg... Vi feirer jo ikke Halloween. Neste år får jeg ha noe på lur kanskje.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 19:10   #80
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var vel rundt 20 stk her!
Alle veldig høflige,alle utkledd og ingen knep.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.