|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Smart" telefonMamma har smarttelefon og digger det, pappa har ikke. De er hhv 65 og 67 år. Her i familien er det 3 smarttelefoner. Jeg tror ikke en gang mannen vil gå tilbake nå. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: "Smart" telefonDet er mye enklere å synkronisere telefonen med outlooken enn den 7. sansen.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 13-10-13 kl 03:13. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2013
![]() |
Sv: "Smart" telefonPå min tidligere jobb, og t-banen så jeg hele tiden folk totalt oppslukt i telefonen. Det kan ikke være sunt å skulle sjekke facebook, mail og nyheter hvert 5. min. Det å alltid være på og tilgjengelig. Jeg har også kommet over folk som jogger med "smart" telefonen på armen for å høre på musikk. Desperate greier. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Sv: "Smart" telefon
Hva i alle dager er "desperat" med å høre på musikk mens man jogger?
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Haha, nå klarer jeg dessverre ikke å ta deg seriøst lenger (ikke at jeg har gjort det ellers). Desperat fordi man hører på musikk når man trener? Ja, fysj, noe så uvanlig som å trene til musikk, de må jo være gale?? :skingrestemme:
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 13-10-13 kl 14:07. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Æh, du vet da ikke hva folk driver med ellers. Jeg har en jobb hvor jeg nesten aldri kan sjekke mail og sånt og hjemme er ungene på meg hele tiden. Om jeg hører på radio når jeg går hjem eller betaler regninger mens jeg sitter på bussen kan jeg virkelig ikke se er grunn til at andre skal sitte og huffepuffe seg over.
|
|
|
#11 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: "Smart" telefonAndreas84, du er for ung til å ha jogget med gul Sony-klump, skjønner jeg.
|
|
|
#13 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Det var mye bedre å jogge med diskman med anti-shock. For å i det hele tatt høre noe måtte man flyte over bakken. For en joggeteknikk man fikk!
|
|
|
#14 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: "Smart" telefonPå bussen sitter jeg ofte med nesa i telefonen. Sjekker e-post, facebook, hører på radio og leser bok eller nettaviser. Det er min pausetid/kvalitetstid/egentid, og den velger jeg å bruke på noe annet enn å stirre ut vinduet på bilkøen vi kjører forbi. Jeg klarer liksom ikke å se for meg hva som er så provoserende med det, og lurer på om Andreas86 syns det er litt morsomt å terge oss opp?
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Akkurat det kan jeg jo forstå at er litt morsomt.
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Sv: "Smart" telefonJeg har litt tid til overs og prøver å engasjere meg i "problemstillingen" - men klarer dessverre ikke.
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Sv: "Smart" telefonMin mor beklager seg over sin smarttelefon. Hun fikk telefon av meg og bror til bursdagen, og vi får høre alt som er galt med den stadig vekk. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg også. Jeg har nesten aldri penger på brukskontoen min, og det at jeg må ta opp telefonen, logge inn i nettbanken, overføre penger og så betale fører til at jeg får tenkt meg om de ekstra 30 sekundene jeg trenger på å innse at jeg ikke egentlig trenger de støvlettene eller den jakka.
Jeg har alltid lurt på hvordan han der føler det i dag. Han må være ganske flau.
Nesh. Jeg er et år yngre, og jeg har gjort det. Hadde den klipset fast bhen faktisk.
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Jeg googlet ham og han fulgte faktisk opp med et innlegg til av samme sorten i år 2000. Etter forrige farsott av artikkelen han spå FB prøvde en avis å få en kommentar, men han ville ikke si annet at han syns det var slitsomt og han har innsett at han tok feil.
|
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: "Smart" telefonJeg tror også at Andreas tøyser med oss.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|