|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Farger du håret ditt for å dekke over grå hår? | |||
| Ja, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår og farger håret for å dekke over disse |
|
69 | 35,03% |
| Nei, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår, men farger ikke håret for å dekke over disse |
|
31 | 15,74% |
| Jeg er mellom 30 og 50 år og har ikke grå hår |
|
97 | 49,24% |
| Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamelkonsument
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerBle plutselig mye grått, gitt. Så når det blir for ille, gjør jeg noe med det.
|
|
|
#2 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er fortsatt ung nok til å være inkludert.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerEr 36 år, farger håret (ikke med permanent farge, men sånn hennafarge som varer i 4-6 uker). Har ikke grå hår.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 40+, har noe grått hår, men har farget det siden jeg var 16. De grå kom fra siste svangerskap, sånn ca.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: En poll om hårfargingsvanerFarger ikke. Til tross for grå hår. Så et tv-program om hårfargers innvirkning på immunforsvaret, og sluttet med farging med det samme. Savner i grunnen fargingen, så anbefaler dere å styre unna denslags tv-programmer.
|
|
|
#9 |
|
One of These Days
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerTja, svarte ja at jeg farget håret for å dekke over grå hår, men jeg farger i grunnen ikke håret for å dekke grå hår. Jeg farger håret for å ha spreke farger i håret. Akkurat nå har jeg knæsj råååsa, men kun dip dye og de grå hårene jeg har på toppen er fortsatt like grå. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kjernesnill
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 39 år med grå tinninger, glansvasker omtrent annenhver måned. Akkurat nå er jeg grå og solbleket i en rimelig lys kombo til meg å være, og gidder ikke farge det høstmørkt riktig ennå.
|
|
|
#12 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: En poll om hårfargingsvanerEr over 40, har farget håret siden jeg var 17. Først veldig rødt men kuttet det ut når de hvite hårene begynte å komme mer og mer. Nå er det for å dekke over grå hår + for å få glansen.
|
|
|
|
#13 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 40 og har ifølge frisøren min ingen grå hår. Farger/striper det jevnlig og har gjort det i mange år. :har egentlig kjedelig hårfarge:
|
|
|
#15 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er førti (hvem skulle tro det, liksom), har grå hår og farger. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Sv: En poll om hårfargingsvaner40 år og ingen grå hår, den dagen de kommer skal de forbli grå, jeg håper jeg får ett flott grått hår.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 04-09-13 kl 00:01. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: En poll om hårfargingsvaner
Helgrått hår er kjempefint - og som sagt. Har jeg våknet med helgrått en dag, så har det vært mye bedre enn å få grå ettervekst, som en grå lue.
|
![]() |
|
|