|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Borte
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg bruker bare de lappene på ting som det går an klistre dem på. Stort sett matbokser og flasker. De strykelappene brukte jeg første året Vesla gikk i barnehagen, men etter det så har jeg bare skrevet fornavnet med tusj på klær og skotøy. Ikke noe telefonnr folk kan ringe altså.
|
|
|
#62 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Vi ble vekket kl 04 på natten på campingplassen, hvor noen hadde funnet en gråtende Mini på let etter mamma kun iført bleie og gummistøvler, i gummistøvlene stod etternavn og telefonnr. Så når de som tok han inn for å varme han tok av han støvlene var det lett å finne hvor han hørte hjemme.
|
|
|
#63 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.
Men nå har du i alle fall lært at det ikke alltid er sånn.
|
|
|
#64 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.
.... Samme her, men det skapte forvirring fordi jeg har skrevet nummeret med landskode. (+47 .. .. .. ..). Stakkars storebror hadde prøvd igjen og igjen.
|
|
|
#65 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#66 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg ble tidligere i år oppringt fra hittegodsen på tbanen fordi sønnen min hadde glemt igjen ei lue. Det er vel så langt den eneste gangen det har skjedd.
|
|
|
#67 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg fant en regnbukse på veien en litt regntung morgen. Kjørte inn til siden og plukket den opp, og hang den på et gjerde. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Jeg har gitt beskjed i barnehagen om at hvis ikke de andre foreldrene merker tingene sine så er det mulig de havner hos oss.
|
|
|
#69 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Da jeg jobbet i barnehage så la vi alltid det som var merket i barnet sin hylle. I og med det er litt av poenget med merking?
|
|
|
#71 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg ble oppringt i fjor av noen som hadde funnet min sønns noe slitte softshelljakke, flere måneder etter at den var forsvunnet. Jeg ble ganske så imponert! |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg gravde gjennom en kasse med svett treningstøy på fotballen i dag, og det lå det flotte Goretex-jakker i fleng, godt merket med nummer. Jeg synes faktisk klubben kunne tatt den jobben og sendt en SMS på åpenbart dyre plagg. Jeg var på vei til å sende avgårde noen meldinger, men det var så mange at jeg bare ga opp - de må da ha en anelse om hvor de er mistet?
|
|
|
#73 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Ja, en gang fikk jeg en sms om et par sokker jeg hadde forlagt på ei hytte vi hadde leid. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
#75 |
|
Medlem siden: Mar 2008
I din by tror jeg det er mange som ikke bryr seg, rett og slett. De har så mye dyrt tøy at de ikke vet hva de har omtrent. Det stod en artikkel om det i avisen nå i sommer.
|
|
|
#76 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Slik er det her også, det nevner lærere og trenere og sånt hele tiden. Det er ingen som savne noe som helst, ser det ut til, ikke engang utrolig dyre plagg. Rart. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg har ringt ang en jakke jeg fant en gang, men har aldri blitt oppringt (men så har vi aldri mistet noe heller).
|
|
|
#78 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Ja, en støvel som eldstemann fant for godt å la være igjen på veien hjem fra skolen. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Kun pga. forbyttede vinterstøvler, opptil flere ganger i svømmehallen.
|
|
|
#80 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg leverte en bag med treningstøy som var merket med navn. Fant en adresse som kunne stemme og kjørte bort med bag'en. *ærlig* *samvittighetsfull*
|
![]() |
|
|