Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-13, 10:18   #61
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!

Jeg blir veldig glad hvis noen gidder å kjøpe to og sende meg!

Gammel 21-08-13, 10:20   #62
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Samme her!

Gammel 21-08-13, 11:15   #63
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Er det meningen det skal være plass til yoghurt i boksen?

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 11:18   #64
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svampe, her.

Ja, liggende i det største lille rommet etter hva jeg har hørt. Alternativt en slik liten Danonino stående i det minste rommet.

Gammel 21-08-13, 11:19   #65
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svampe, her.

Hvis du mener Kaluza sin, så hevder hun det er plass til det, men jeg får ikke plass til en Sprett-yoghurt uten å bruke hovedrommet, og da går ikke lokket igjen.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 11:20   #66
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvis du mener Kaluza sin, så hevder hun det er plass til det, men jeg får ikke plass til en Sprett-yoghurt uten å bruke hovedrommet.

Da utgår det jo gjerne. Tror jeg bare bestiller de originale fra Smart Planet jeg.

Gammel 21-08-13, 11:20   #67
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Send meg en pm. Dette gjelder også Millact.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 15:32   #68
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har én du kan få kjøpe for 60 kr inkl. porto. Den er brukt én gang, selv om den er super blir den unødvendig stor for meg som bare har polarbrød i matpakka uansett.

Ja takk!!!

Eller er det noen som kunne sendt meg hvis de fant to i butikken?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 16:06   #69
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Synd vi ikke har Rimi i nærheten. Jeg blir glad om noen vil kjøpe to til meg og

Gammel 21-08-13, 16:21   #70
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Om noen har lyst å kjøpe en til meg hadde det vært kjempefint.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 18:05   #71
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var på Jessheim for å få tak i en slik, men de var utsolgt. Mannen i butikken sa at de skulle få inn flere i morgen, så da er det kanskje håp om at de kommer andre steder også?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 18:11   #72
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her sa de at de ikke skulle få dem inn mer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 18:21   #73
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

De får ikke fler her heller. Notabene selger dog tilsvarende, men til 199,- pr stk - det er vel i overkant mye synes jeg!

Gammel 21-08-13, 19:11   #74
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De får ikke fler her heller. Notabene selger dog tilsvarende, men til 199,- pr stk - det er vel i overkant mye synes jeg!

Jeg har kjøpt et par fra Notabene og er veldig fornøyd

Gammel 21-08-13, 19:22   #75
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rimi på Oslo S har disse nå. Jeg droppet å kjøpe for jeg synes lokket satt for løst.

Gammel 21-08-13, 19:28   #76
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant på Rimi nederst i Trondheimsveien i dag. *Lett påvirkelig*

Foreløpig er de kun testet som kaninfarm for frøknas plastikkleker, men størrelsesmessig virker den genial. Går det virkelig ikke en youghurt i det nest minste rommet?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 19:41   #77
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Det er plass til en vanlig yoghurt i det mellomste rommet, det var ett av kravene mine. Yoghurten må ligge.

Synes det er supert med mykt lokk, da gir det litt etter for det som er inni og presset blir mindre på kantene. Tror ikke det bare ramler av hvis det ligger i det minste rommet i sekken.

Jeg skal ut og kjøre nå og kan sjekke på en Rimi om de har flere. Kjøper evt noen da.

Gammel 21-08-13, 20:09   #78
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Det er plass til en vanlig yoghurt i det mellomste rommet, det var ett av kravene mine. Yoghurten må ligge.

Men får du igjen lokket da? Jeg prøvde med en Sprett-yoghurt i dag, og lokket går ikke igjen når jeg legger yoghurten ned.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 21:51   #79
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Ja, lokket går igjen. Har sporkdelen over det store rommet Det buler litt, men går helt fint. Dette er vanlig Tine yoghurt. Legger den buede kanten på yoghurtlokket nedover, virker som om det er bedre?

Gammel 21-08-13, 21:53   #80
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Var forresten tomt på Rimi Persaunet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.