Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere kjærester i hverdagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-13, 22:00   #61
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Denne tråden får meg til å lure på om det er noe galt med forholdet mitt siden vi så godt som aldri ser serier eller TV sammen. Er overrasket over at så mange har akkurat det som en kjærestegreie.

Her fungerer det som felles sovemedisin.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 15:04   #62
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Her fungerer det som felles sovemedisin.

Vi har da bedre sovemedisin enn som så.
(som for øvrig også er hyppig benyttet. )

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 15:11   #63
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Vi er kjærester i hverdagen ja. Men så bor vi ikke sammen da. Han kommer stort sett her hver kveld når minstemann er i seng, vi går en tur og så ser vi Big Bang sammen. I helgene finner vi på ting sammmendag med ungene.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 18:45   #64
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.267
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Kjærestetid som i å sitte å glane på tv og tafse på hverandre i hverdagen,-nei.
Uken gjennom er vi temmelig opptatte begge to, gjerne på hvert vårt sted eller med hver våre ting. Vi har i tillegg et enormt forskjellig behov for søvn, slik at den ene har leggetid timesvis før den andre.
Lørdag er liksom vår dag for å la roen senke seg, spise god mat, bruke timesvis ved bordet der vi prater, lytter og hører på fin musikk.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 19:27   #65
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Vi ser serier sammen. Har flere gående kontinuerlig. Ellers tuller/flørter vi litt. Men vi viser at vi bryr oss om hverandre ulikt, jamfør en tidligere tråd her inne. Den ene mer i kos og klem, den andre i handling og gjerninger. Det er litt utfordrende, men vi er klar over det.

Vi har vært sammen i 17 år - de 7 første uten barn. Nå har vi tre, og fram til 21 på hverdagene går det gjerne i ett. Vi er ellers uten barnevakt her, så tid sammen det er den vi i hovedsak har når de har lagt seg. Men vi trives godt i hverandres selskap, og ofte er det godt bare den følelsen av at vi er sammen, uten å måtte snakke eller gjøre noe spesielt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 19:32   #66
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 25.080
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Jeg synes ikke det er spesielt romantisk å se på TV sammen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 19:36   #67
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes ikke det er spesielt romantisk å se på TV sammen.

Jeg tror aldri noe hos oss har vært romantisk. Det er for oss et fjernt ord. Men for meg å ligge på sofaen sammen med en som liker det jeg liker - og meg, og bare slappe av og ha det bra, ja det er godt. 'Godt' er sånn sett et mye bedre og mer beskrivende ord for meg. Det er godt jeg vil ha.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 19:38   #68
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.388
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Hvis ungene er på vift, går vi ofte fjelltur sammen. Ikke at vi holder hverandre i hendene og sånn, (det er upraktisk når man går i fjellet ) men vi gjør iallfall noe sammen. Om ikke det er superromantisk, så synes jeg faktisk det er koselig å se en serie sammen etter at ungene har lagt seg. Gjør vi ikke det, blir vi jo bare sittende i sofaen med hver sin padde, eller hver sin bok. Alternativt måtte vi dekket på til middag for to med stearinlys og fortrolige samtaler over bordet, men akkurat det gidder vi ikke i en travel hverdag. (Og det var jo hverdagen det var snakk om.)
Jeg synes vi har det fint i hverdagen, jeg, selv om vi helt sikkert kunne anstrengt oss mer for å være romantiske.

Dronningen: Der beskriver du godt hva jeg tenker om saken også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 21:00   #69
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.391
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det siste vi så, var vel en episode av 'Pinlige sykdommer'. :uhelbredelig romantiker:

Ikke bare oss altså?

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 21:09   #70
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.163
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Vi har to små barn og så godt som aldri barnevakt, så det er ikke så mange sprell vi får gjort. Vi spiller spill noen ganger, det er veldig koselig, og en sjelden gang får vi til en romlemantisk middag med stearinlys og sånt. For det meste synker vi ned i sofaen en gang i løpet av kvelden når vi er ferdige med legging, jobbing og denslags, og ser, i likhet med mange andre, på serier. Det kan godt hende det ikke er romantisk, men vi koser oss med det og har det fint sammen. Hva er egentlig romantisk, da? Vi er utvilsomt kjærester altså, jeg lover.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 21:12   #71
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.254
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Mannen min koker egg og lager kaffe til meg hver morgen, og så serverer han meg et kaffekrus på badet. Det er romantisk nok for meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 21:17   #72
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mannen min koker egg og lager kaffe til meg hver morgen, og så serverer han meg et kaffekrus på badet. Det er romantisk nok for meg.

Det hørtes fabelaktig ut!

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 22:09   #73
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.163
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere kjærester i hverdagen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mannen min koker egg og lager kaffe til meg hver morgen, og så serverer han meg et kaffekrus på badet. Det er romantisk nok for meg.

Ja sant, det er sånne ting jeg også setter pris på.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no