|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en favorittparfyme?
Noen sider å anbefale? |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en favorittparfyme?Du har jo flere forskjellige, og jeg har kjøpt fra dem alle, tror jeg. Surrendertochance.com, theperfumedcourt.com, luckyscent.com. Parfumerie.no selger også prøver, 50 kr pluss porto for fem.
|
|
|
#63 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg tenker ikke på parfyme i ordets rette forstand når jeg bruker det ordet, det må jeg innrømme. Eau de toilette og slike lette sprayer lukter egentlig ikke spesielt mye, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Fortynnet
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Textrovert
|
Sv: Har du en favorittparfyme?Jeg er aldri i parfymerier, så jeg følger ikke med på sånt. Kanskje bare folk lukter mer diskré nå.
|
|
|
#67 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du en favorittparfyme?Jeg oppbevarer min parfyme i kjøleskapet, da holder den lenge. jeg bruker ikke mer enn maks en sprut, og ikke hver dag.
Nei, så dumt! Kanskje det var en sesonggreie? Det er noen år siden jeg kjøpte min.
Ja, fire ulike dukker med litt ulik duft.
|
|
|
#68 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en favorittparfyme?min hverdags parfyme er amor amor :hjerte: |
|
|
|
|
|
#69 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har du en favorittparfyme?Jeg prøvde billigparfymer på Cubus i dag og der var det mange som falt i smak. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Jeg husker 80 og tidlig 90 tallet som deg. På gymnaset brukte jenter Estee Lauders Beautiful, Giorgios Beverly Hills og YSLs Paris. Det luktet ikke i klasserommet, det stinket. Min første sjef brukte Cartiers Must de Cartier, type perfume, og en kollega Elisabeth Ardens Red Door, det var daglig. Jeg begynte å jobbe i Oslo i 1994, tok banen fra Montebello, der luktet det så sterkt av Calvin Kleins Eternity, at det hendte jeg gikk av på Majorstua for å trekke pusten eller hoste kraftig, og så neste bane til byen. Jeg har ingen vonde parfyme minner etter den tid. De nevnte duftene er gode, men i mye mindre mengder.
|
|
|
|
#72 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Har du en favorittparfyme?Jeg bruker daglig. Nå har jeg Dots fra Marc Jacobs, sommerfrisk og god. Jeg tror flesteparten i min krets bruker edt til daglig.
|
|
|
#73 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har du en favorittparfyme?Jeg kan ikke bruke parfyme på jobb, og da blir det sånn at jeg glemmer å bruke det ved andre anledninger. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har du en favorittparfyme?Jeg bruker en fra Gucci mest. Men aldri på jobb, der bruker jeg ikke parfyme.
|
|
|
#75 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2013
![]() |
Sv: Har du en favorittparfyme?I vårt hus brukes det minimalt med parfyme. Allergier, astma og migrene setter en stopper for det, men når min kone eller for den saks skyld en annen kvinne som den passer på har på seg Laura, så er duften av den så himmelsk at jeg nesten får org.... |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Har du en favorittparfyme?Noen nye favoritter tilkomt i løpet av sommeren?
|
|
|
|
#77 |
|
trøtt
|
Sv: Har du en favorittparfyme?Ja! Jeg har kjøpt meg Marc Jacobs "Honey" og bodde i den en stund, men så fikk jeg en tester på parfymeriet og dermed driver jeg nå og tester ut Elizabeth Ardens nye. Den heter "Untold" og jeg liker den kjempegodt. I tillegg vurderer jeg å kjøpe meg Hugo Boss "Jour", men liker "Untold" bedre. "Jour" blir litt for spiss til meg tror jeg. Det kan dog hende jeg kjøper begge to.
|
|
|
#78 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en favorittparfyme?Ble "påprakket" en prøve av Especially Escada i Berlin i sommer og falt pladask. Bruker ellers parfymer fra Hugo Boss og Lancome. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Har du en favorittparfyme?Elsker Dots fra Marc Jacobs.
|
![]() |
|
|