|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?
Satt og hørte mens jeg leste dette, faktisk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Den første jeg kom å tenke på var denne. Man må ha bra lyd og god bass når man lytter på den. Jeg lå på en solstol under noen palmer litt sent ut på dagen når det var litt mindre kokhett og det ikke var så mange igjen rundt bassenget og kveldsbrisen begynte. Jeg kunne ikke la være å "tromme" med. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?The Prodigy- Smack my b up. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#5 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Jeg er helt vill etter nyere DJs, og der er det mye å vri volumknappen til. (Kilde: youtube.com) Dillon Francis and NGHMRE - Need You (Kilde: youtube.com) DJ Snake og Selena Gomez - Taki Taki (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#6 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Muse - Stockholm Syndrome (liveversjoner bråker deilig mest) (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#7 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?M.O.P - Cold as Ice (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#8 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Biko enten det er med Peter Gabriel eller Simple Minds. Den sangen er så intens i begge versjonene og jeg må lytte. (Kilde: youtube.com) ) Rytmen er utrolig suggerende (rett ord?). Om noen snakker til meg da blir de glatt ignorert. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lesende
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Av en eller annen grunn blir jeg alltid glad av denne også, What's Up med 4 Non Blondes. Den funker ikke så bra til dansining, men medsynging går fint. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Denne er veldig fin. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
koko
|
Dårlige vitser har også livets rett. Sist redigert av Syrinx : 25-01-21 kl 21:05. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Akkurat nå er det merkelig nok en countrylåt som heter your man av Josh Turner. Aner ikke hvor jeg plukka opp den hen egentlig. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Nå lytter jeg meg gjennom linkene deres. Herlig! Dette trengte jeg nå! Og så er det nydelig å se spennet i det dere legger ut, bra variasjon.
|
|
|
#14 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Fin tråd!
|
|
|
|
#15 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Åh det er så mange (Kilde: youtube.com) Mika- Grace Kelly (Kilde: youtube.com) Earth Wind and fire - In the stone (Kilde: youtube.com) The Manhattan transfer - why not (Kilde: youtube.com) Anne Grete Preus - Når Himmelen faller ned (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lesende
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Må dere komme med så mange gode låter da? Her var det mye fint å høre på igjen. Og dermed snublet jeg over denne, av Prince, men med Sinnead O'Connor. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Sun is shining: https://youtu.be/nbXgHAzUWB0
|
|
|
#19 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hvilken låt får deg til å trykke på volumknappen?Veldig mye av Pink Floyd.
|
|
|
#20 |
|
Lesende
Åja, Pink Floyd selvfølgelig, de lagde mye som passer best til litt høyt volum. Det er noe av det første jeg skal når når har vi flyttet ordentlig og fått på plass anlegget og høytalerne. |
|
|
|
![]() |
|
|