|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Drikker du saft? | |||
Ja, hver dag (til mat og som tørstedrikk) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 10,75% |
Bare til spesielle typer mat |
50 | 26,88% |
Bare hvis det er veldig varmt |
11 | 5,91% |
Nei, aldri |
37 | 19,89% |
Bare hvis det ikke finnes alternativ drikke |
63 | 33,87% |
Pudding |
14 | 7,53% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg drikker lite saft, kanskje et glass eller to i måneden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Drakk en del saft for noen år tilbake, er også vokst opp med saft så og si daglig. Nå har jeg aldri saft i huset. Eller, solbærtoddy har jeg vel stående, om det også er saft. Drikker vel en 3-4 kopper i løpet av vinterhalvåret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Her er vi på vannvogna alle seks, og drikker igrunnen lite av alt annet. Kjøper saft innimellom, men da serveres den som hovedregel bare til middag. Alltid Fun light, og helst ev "vanlig" smak som bringebær el. Sukkersaft liker vi ikke, jeg synes det blir kvalmende. Rød saft til grøt, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg stemte daglig, selv om det ikke stemmer, det går dager uten altså, vi drikker vann til middag mange dager, og da drikker jeg ikke saft de dagene, men vi har nok ca like ofte saft til middagen.
![]() |
#65 |
Borte
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg drikker aldri saft utenom til julegrøten. Vi har som regel en flaske solbærsirup stående som ungene får av en gang i blant. Særlig hvis vi har gjester. Jeg drikker mest vann og bruker ikke opp kalorier på sukkerholdig drikke. Da tar jeg heller en sjokolade eller et glass vin. Light-saft smaker høgg.
![]() |
#69 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Veldig sjelden. Jeg er ikke så glad i saft.
![]() |
#72 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Re: Spinnoff: Drikker du saft?
Her er jeg også, selv om jeg sikkert kunne vært flinkere på å redusere mengden.
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg drikker saft noen få ganger i året. Da snakker vi hjemmelaget saft av rips, solbær, jordbær eller rabarbra. Med isbiter. Nam!
![]() |
#74 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Ja, jeg drikker lettsaft i steden for lettbrus. Max ett glass om dagen. Til grøt drikker jeg hjemmelaget kirsebærsaft. Jeg koker masse saft på høsten og har diverse i kjelleren, men det er det resten av huset som drikker i steden for juice til brødmat.
![]() |
#75 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Av og til. Jeg kjøper gjerne en flaske Flädersaft når sommeren kommer, ellers har vi gjerne en flaske Fun eller solbærsirup stående.
![]() |
#76 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Vi pleier å ha saft til middagen, ellers ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Drikker lettsaft på tur, synes vann smaker høgg etter kort tid på flaske. Rød saft til grøt ja
![]() |
#80 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Når jeg har lyst på, det hender vel ikke så altfor ofte. men har alltid saft hjemme!
![]() |
|
|