|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Det er helt problemfritt å returnere til Ellos. Jeg har gjort det (altfor) mange ganger og aldri opplevd noe trøbbel rundt det.
|
|
|
#63 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Tror det koster 39,- eller 49,- uansett hvor mye man returnerer.
|
|
|
#64 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Da har jeg bestilt to stk. jeg også. En som er litt moro og en som er mer nøytral. Krysser fingre for at de er fine og passer og alt sånt.
|
|
|
#65 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Veldig rart, men det snek seg med en kul skjorte fra Esprit også i bikinibestillingen.
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Jeg har kjøpt på Cubus. Synes de har bra utvalg. Jeg kjøper alltid hipster med en push up til. I år ble det en i rødt. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Den rosa må dra tilbake. Den var mye mer knall rosa enn den så ut til på bildet, og hadde for mye padding. Den rutete var fin, men hadde litt feil form på cupene, så byebye til den også. Jeg liker rettere kant nede, ikke sånne runde spiler som gjør mye ut av seg. Den smårutete din kunne kanskje være noe, Røverdatter. Sist redigert av Filifjonka : 10-05-13 kl 21:20. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Akk, nå er jeg helt fortapt i bikiniverdenen. Etter å ha returnert to av tre, har jeg også bestilt denne med tilhørende bukse. Vil gjerne ha to. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Så synd de ikke passet, Filifjonka.
|
|
|
#73 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Var jo ingen krise at ikke alle tre passet, men jeg hadde håpet på to. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?
Åh, utrolig fin! Hva tror du om størrelsene her, tok du 38? (egentlig: Tror du jeg kan ha 40? |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Den har ikke kommet ennå, og jeg husker rett og slett ikke. Men jeg tok nok garantert 40 i bukse, for det siste jeg vil er å ha bikinibukse som lager valker. Pleier som regel gå opp en størrelse. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Fikk Abecita-bikinien i dag, og den passet fint i str 40C. Oppfatter størrelsen som ganske vanlig, ikke stor ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Mine kom i går og jeg er sånn tålelig fornøyd. Den mørkeblå var veldig fin, men litt mini bukse, den oransje må jeg nok bli ganske brun før jeg kler, men hey! jeg har iallefall to bikinier og da kan sola bare komme.
|
|
|
#78 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?I år har jeg kjøpt ny bikini både på Lindex og New Yorker. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Litt synd at den bare er i sort da men lurer veldig på å bestille på nett.
|
|
![]() |
|
|