Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-13, 13:31   #61
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Nå lurer jeg jo på om jeg bør ha 42 egentlig, så jeg tror rett og slett jeg må kjøpe i butikk, nytter ikke med nettbestilling når man virkelig ikke vet hvilken str som fungerer.

Jeg kjøpte 41,5, ligger mellom 41 og 42. Mine er litt små, men jeg har brede føtter. -burde hatt 42.

Gammel 02-05-13, 13:33   #62
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Nå lurer jeg jo på om jeg bør ha 42 egentlig, så jeg tror rett og slett jeg må kjøpe i butikk, nytter ikke med nettbestilling når man virkelig ikke vet hvilken str som fungerer.

Som sagt, synes jeg de nye Nike Free modellene er veldig små (jeg har tidligere utgaver der jeg har normal str). Jeg ble også anbefalt å gå en str opp da jeg kjøpte til Lillevenn, og de passet fint.

Så om du er en normal str 40, tror jeg egentlig du trygt kan gå opp til 42.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 18:14   #63
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Ønsker meg hvite Converse med kilehæl. Ikke høyere enn disse, har planlagt å med dem.

http://shop.nordstrom.com/S/converse....35cVJnPRER3Kw

Får man tak i dem i noen skokjede her til lands? Har bare sett vanlige Converse, samt de med litt tjukkere såle.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 18:30   #64
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Brandos har, men ikke hvite.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 21:24   #65
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, fant bare svarte jeg også.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 21:58   #66
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sverger til Hogan, de er oppbygget med kile og platå inni og gjør underverker for sånne med korte bein som mine, og som dermed kan gå med litt mer normal bukselengde enn med ballerinasko.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 08:53   #67
konsulenten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Får man tak i dem i noen skokjede her til lands?

Har ikke funnet ennå. Jeg vil ha hvite.

Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 13:22   #68
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Er det andre steder enn brandos på nette som selger Nike free? Der var min står 40 utsolgt.

Gammel 27-05-13, 13:28   #69
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er normalt en 40 og måtte ha 9,5 i NF 5.

Gammel 27-05-13, 13:34   #70
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg såg eit par nydelige hjå miinto. Er Nike free 5 og tilsvarande små i str som Nike free run da kanskje? Miinto er seriøst det?

Gammel 27-05-13, 23:16   #71
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slike feks? http://shopeu.ecco.com/no/no/ecco/ec...9784?navId=538

Gammel 27-05-13, 23:18   #72
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pst..endel tilbud på ecco-nettbutikken nå.

Gammel 27-05-13, 23:22   #73
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg funnet frem sommerskoene mine, svært gledlig gjensyn med Toms 'ene mine i hvitt, blått og brunt- de hadde jeg glemt i fra ifjor.

Gammel 27-05-13, 23:26   #74
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg sverger til Hogan, de er oppbygget med kile og platå inni og gjør underverker for sånne med korte bein som mine, og som dermed kan gå med litt mer normal bukselengde enn med ballerinasko.

Høres ut som sko for meg. Hvordan er de på størrelsen?

Gammel 27-05-13, 23:48   #75
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjikkelig snåle. Man må ned MINST en hel størrelse, som oftest halvannen. Jeg er 39-39,5 til vanlig, og bruker 38 i disse. De er ganske smale i foten, men jeg har bred fot - og etter en dag med litt sånn tilvenningsgreier så er de som tøfler.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 12:45   #76
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bodd i mine blå converse med kilehæl siden jeg fikk dem.

Gammel 28-05-13, 12:54   #77
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Converse, Nike, Toms i ulike varianter, diverse sandaler og ballerinasko.

Gammel 28-05-13, 13:12   #78
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte meg Toms her om dagen og var litt skeptisk til om de var for flate eller for stive, men de er jo supergode. Selv for mine brede føtter.

Disse:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 13:46   #79
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, Toms er virkelig himmelske å gå med. De føles overhode ikke flate synes jeg, ikke slik som Converse og mange andre, platte sko. Nå har ikke jeg noe problem med flate sko, bruker det vel så mye som sko med hæler. Men, Toms er som å danse rundt på puter!

Gammel 28-05-13, 20:36   #80
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg visst endt opp med et par modeller til.

Denne bare fordi den er så grell at den er kul, men mest for at jeg må ha høye, komfortable sko til slengbuksa mi.

Denne i beige.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.