|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til barn man er fadder til
Oj, det var litt av en sum ja. Tror ikke det er vanlig akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Drømmer
|
Det hadnler da virkelig ikke om at jeg er mer glad i fadderbarnet enn de andre, men om hva som er vanlig i min familie. At andre ikke gjør det sånn er helt greit, men nå har jeg sagt at vi gjør det på den måten flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til barn man er fadder tilJeg er heller ikke mer glad i fadderbarn enn andre, men i min familie har det vært vanlig å gi mer til dem man er fadder på. Når alle gjorde det, ble det jo likt på et vis.
![]() |
#64 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sjølvsagt gjer det det! Og da blir det også ulikt rundt om.
![]() |
![]() |
#65 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til barn man er fadder tilVi har hittil gitt 1500 i konfirmasjonsgave og ut fra hva jeg kunne se var det det samme som de andre tantene og onklene gav. Vi gjør ikke forskjell på de mannen min er fadder til (jeg er ikke kristen og derfor ikke fadder til noen) og de han ikke er fadder til.
![]() |
#66 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvor mye i konfirmasjonsgave til barn man er fadder tilJeg er fadder til 2 barn, de er søsken, og de har et 3.søsken jeg ikker er fadder til. To av søsknene (der jeg er fadder til ene), er tvillinger.de kommer til å få akkurat samme gave når de skal konfirmeres. :liten slekt:. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|