Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Er du god på førsteinntrykk?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-13, 21:15   #61
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du god på førsteinntrykk?

9/10.

Gammel 04-04-13, 21:24   #62
C.D
Bør lage seg en tittel selv

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

4/10 finnes ikke god på forhåndsdømming!

Gammel 04-04-13, 21:26   #63
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg fikk 10/10 men jeg krysset feil på han computer science-professoern fra California - jeg var sikker på at han var en hobo men trykket feil (eller altså egentlig riktig).

Han var den jeg var mest usikker på også, tilfeldig at han ble rett. Han med hatten var vanskelig fordi ansiktet ikke var synlig. De andre var lette, man ser godt hvem som har levd sunt av dem.

Gammel 04-04-13, 21:27   #64
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Han var den jeg var mest usikker på også, tilfeldig at han ble rett. Han med hatten var vanskelig fordi ansiktet ikke var synlig. De andre var lette, man ser godt hvem som har levd sunt av dem.

Typisk doktorting å seie.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 21:28   #65
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

9 av 10, feil på nr 4.

Gammel 04-04-13, 21:29   #66
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Kanskje det, men det er faktisk nokså lett å se på litt eldre mennesker (+35) hvordan de har levd.

Gammel 04-04-13, 21:32   #67
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det kalles klinisk blikk.

Jeg er ikke doktor, men er vant til å bruke mitt kliniske blikk, jeg også. En gang da jeg var i ÙSA og ute og spiste på fin restaurant i New Orleans hadde jeg ikke hjerte til å be om noe som helst av kelneren, fordi han helt tydleig var hjertesyk. (Jeg vet jo ikke sikkert at han var det, men han så virkelig sånn ut, altså.)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 21:35   #68
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Og jeg syntes nesten alle lignet på hobos

Jeg syns alle så ut som akademikere

Og de som har levd sunt er..?

*veilederen min pleide å være ute i felt 3-5 måneder i året. Da kunne han gjerne leve i ukesvis i strekk på gulrøtter. Eller havregryn. Eller bananer. Ingenting annet. *

Gammel 04-04-13, 21:40   #69
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

9 av 10, feil på nr 4.

Feil på nr 5 mener jeg.

Gammel 04-04-13, 21:40   #70
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det kalles klinisk blikk.

Jeg er ikke doktor, men er vant til å bruke mitt kliniske blikk, jeg også. En gang da jeg var i ÙSA og ute og spiste på fin restaurant i New Orleans hadde jeg ikke hjerte til å be om noe som helst av kelneren, fordi han helt tydleig var hjertesyk. (Jeg vet jo ikke sikkert at han var det, men han så virkelig sånn ut, altså.)

Fastlegen min har og det. Han ser om eg går på krykker eller ikkje.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 22:09   #71
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Kanskje det, men det er faktisk nokså lett å se på litt eldre mennesker (+35) hvordan de har levd.

Absolutt.

Gammel 04-04-13, 22:18   #72
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Nå ble jeg nysgjerrig. Mener du at professorer lever sunnere enn andre? Jeg har i grunnen erfaring med både det ene og det andre. Fra friskuser som traver rundt i skog og mark til over 80 år, spiser matpakke og er slanke med pen hud. Til overvektige, slække coladrankere med nedslitt tannsett og dårlig holdnig.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 22:22   #73
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jo og at en professor lever sunnere enn en uteligger, for er det ikke det en hobo er?

Gammel 04-04-13, 22:24   #74
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Det går vel egentlig ikke så veldig bra å kombinere professoryrket med heftig alkoholsum f.eks., men jeg vet om noen som har forsøkt seg på det. Jeg måtte kikke på nesene deres igjen, og jeg ser jo forskjeller, jeg gjør det.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 22:26   #75
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Nå ble jeg nysgjerrig. Mener du at professorer lever sunnere enn andre? Jeg har i grunnen erfaring med både det ene og det andre. Fra friskuser som traver rundt i skog og mark til over 80 år, spiser matpakke og er slanke med pen hud. Til overvektige, slække coladrankere med nedslitt tannsett og dårlig holdnig.

Eh, nei, men det er de aller færreste uteliggere som ser spesielt sunne ut.

Gammel 04-04-13, 22:33   #76
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde feil på han med hatten, tenkte at det måtte være en som ikke var så opplagt liksom. Men jeg syns ellers det var ganske lett å se hvem som hadde levd noen år på gata.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:05   #77
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg er tydeligvis meget god til å bedømme folk etter utseendet.

Bommet på en av de "unge" professorene, siden han hadde så stygge gardiner. Ingen bemidlede vil vel beholde slike gardiner?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:18   #78
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

9/10. Jeg sier meg fornøyd med det.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:18   #79
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

6/10. Syntes egentlig alle så hobo ut, bortsett fra nummer to.

Dette dere leger sier: Det stemmer sikkert, men jeg vet om opptil flere som har levd supersunt hele livet, men likevel ser mer eller mindre herja ut. Er kanskje tilfeldig, men jeg synes det er påfallende.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:21   #80
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg er tydeligvis meget god til å bedømme folk etter utseendet.

Bommet på en av de "unge" professorene, siden han hadde så stygge gardiner. Ingen bemidlede vil vel beholde slike gardiner?

Ja, det er jo en kjent sak at akademikere på professornivå er glødende opptatt av interiør og mote. :flirer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.