|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg spiser visst ikke gresshopper heller - trakk meg da jeg kjente lukta.
|
|
|
#62 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Av "vanlig" mat så sliter jeg skikkelig med klippfisk i alle mulige former.
|
|
|
#63 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg er nokså altetende, men torsketunger og okselever klarer jeg ikke. Tror også jeg hadde slitt med østers pga. konsistensen. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Snegler. Jeg har prøvd, men jeg greier ikke å glemme hva det er selv om smaken egentlig var sånn helt grei nok.
|
|
|
#65 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Lever har jeg det nesten like ille som med hval med, men klarer å stappe i meg noen biter om jeg må. Men det smaker jo virkelig æsj!
|
|
|
#66 |
|
intro
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?
|
|
|
|
#67 |
|
kamerat
|
Ja, men det er noe helt annet. Jeg virkelig greier ikke å spise banan. Jeg er bananofob. Jeg flytter meg på t-banen om folk flekker opp en banan på nabosetet. Jeg spør på forhånd om det er banan i bløtkaker for å slippe å måtte spytte den ut om det er det. Det går bare ikke.
|
|
|
#68 |
|
Møllspist
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg spiser alt innenfor rimelighetens grenser. Casu marzu hadde jeg for eksempel ikke spist om den så ble servert meg av kongen.
|
|
|
|
#69 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg er veldig kresen! Var det som barn også, men har blitt bedre.
|
|
|
#70 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Det er ganske mye jeg ikke spiser, men det hemmer meg lite i hverdagen. Det jeg gjerne skulle likt er skalldyr/sjømat. Jeg spiser ikke det. Har smakt flere ganger, men syns ikke det smaker godt. Jeg spiser heller ikke torsk etter at jeg ble tvunget til å spise det da jeg var liten.
|
|
|
#71 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg kan ikke komme på en eneste middagsrett (som det er sannsynlig at jeg vil bli servert) jeg ikke kan klare å spise.
|
|
|
#72 |
|
♡
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?I lys av kresne barn/hva spiser du ikke trådene outer jeg herved min irritasjon over folk som "liksomallergier".
|
|
|
#73 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg spiser det meste, men hardkokte egg og leverpostei klarer jeg ikke. (Jeg har også takket nei til feite sagolarver, men det kan vel knapt kalles kresent...
|
|
|
#74 |
|
Ute på tur
|
Jeg trodde alle nordmenn likte brunost, litt sånn som dette med å være født med ski på beina.
|
|
|
#75 |
|
flisespikker
|
|
|
|
#76 |
|
kamerat
|
|
|
|
#77 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg er ikke kresen, men det er et par ting jeg ikke får ned.
|
|
|
|
#78 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Don't get me started... |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Lever, det hæler jeg ikke. Svelger ned med nød og neppe. Jeg har hatt et vrient forhold til rømmegrøt, det er fremdeles begrensninger på hvor mye jeg klarer av det.
|
|
|
#80 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Paprika er det verste jeg vet. Har forsøkt å like det siden jeg var liten, men det går bare ikke. Lillebror er likedan. Ellers er jeg ikke så begeistra for prim eller denslags klissepålegg, østers smaker for mye forkjølelse, og blodmat kommer jeg aldri til å få ned. |
|
|
|
![]() |
|
|