Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del IV

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-13, 16:24   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

:kvalm:

Gammel 29-01-13, 22:11   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Du og du. Jaja.

Gammel 30-01-13, 10:29   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har et nek på vennelista mi lagt ut en lang greie om hvordan vaksine fører til autisme hos barn. Hun er stolt av at hun sto i mot presset og hoppet av vaksinene for sin datter, for snart 20 år siden, og hun håper flere tenker selv i dag.

Jeg orker ikke ta kampen, jeg har gitt opp, men jeg blir for det første litt trist over at det ennå er folk der ute som kjøper den svindelen der, at det er folk der ute som promoterer å ikke vaksinere barn, at det er nek i verden og de må jeg leve med, og

Gammel 30-01-13, 10:32   #4
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nå har et nek på vennelista mi lagt ut en lang greie om hvordan vaksine fører til autisme hos barn. Hun er stolt av at hun sto i mot presset og hoppet av vaksinene for sin datter, for snart 20 år siden, og hun håper flere tenker selv i dag.

Jeg orker ikke ta kampen, jeg har gitt opp, men jeg blir for det første litt trist over at det ennå er folk der ute som kjøper den svindelen der, at det er folk der ute som promoterer å ikke vaksinere barn, at det er nek i verden og de må jeg leve med, og

Jeg har også resignert. Man kan ikke snakke alle nek til fornuft, det er for stor jobb.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 10:35   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Jeg har også resignert. Man kan ikke snakke alle nek til fornuft, det er for stor jobb.

Dessverre.

Gammel 30-01-13, 12:33   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Du mener sykdommer som barn i fattige deler av verden fremdeles dør av i hopetall fordi de er så uheldige å ikke ha tilgang til vaksiner? Ditt barn ble sannsynligvis ikke smittet fordi jeg vaksinerte mitt. Gruppeimmunitet er viktig ikke bare pga risikogruppene, men for barn av foreldre som velger feil for sine barn. Teorien din er forlengst tilbakevist, plukk opp en bok i ny og ne."

Sist redigert av Skremmern : 30-01-13 kl 12:45.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 12:47   #7
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 18:58   #8
TwinFusion
Møllspist

TwinFusion sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
TwinFusion er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Den likte jeg!

Gammel 30-01-13, 18:21   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

"Du mener sykdommer som barn i fattige deler av verden fremdeles dør av i hopetall fordi de er så uheldige å ikke ha tilgang til vaksiner? Ditt barn ble sannsynligvis ikke smittet fordi jeg vaksinerte mitt. Gruppeimmunitet er viktig ikke bare pga risikogruppene, men for barn av foreldre som velger feil for sine barn. Teorien din er forlengst tilbakevist, plukk opp en bok i ny og ne."

Nydelig svart!

Gammel 01-02-13, 17:22   #10
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel 01-02-13, 17:52   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så en kul variant av barn med hjemmesnekra poster her en dag. Det sto noe om at "Vår mor sier at hvis vi får 1 million likes, så vil vi ikke få noe som helst. Vil vi ha noe må vi jobbe hardt for det, vise ansvar og muligens spare litt penger"

Jeg likte den.

Gammel 01-02-13, 19:01   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg så en kul variant av barn med hjemmesnekra poster her en dag. Det sto noe om at "Vår mor sier at hvis vi får 1 million likes, så vil vi ikke få noe som helst. Vil vi ha noe må vi jobbe hardt for det, vise ansvar og muligens spare litt penger"

Jeg likte den.

Den så jeg og, og hittil er dette en av de få slike jeg virkelig har følt for å trykke "like" på.

Fra en amerikans bekjent:

A real woman can do everything by herself.
A real man won't let her.

Gammel 01-02-13, 19:08   #13
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Gammel 02-02-13, 20:30   #14
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-13, 08:58   #15
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Historielaus Idiot

Når en pakistaner født i Norge kan kalle seg nordmann, kan da en rotte født i en stall kalle seg en hest?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-13, 10:07   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var stygg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 01:26   #17
TwinFusion
Møllspist

TwinFusion sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
TwinFusion er litt kul
Standard

Ser ikke helt sammenhengen her...

Gammel 05-02-13, 13:27   #18
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Denne var så bra:

Gammel 06-02-13, 19:55   #19
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krinoline, her.

En av kommentarene under;

Ser for meg at du som dement pleietrengende grinebiter finner ett cruiseskip med ansatte som dusjer deg, løfter deg av på dass, tørker ræva di, løfter deg av dassen og triller deg tilbake i køya.
Nei, ærevære norsk helsepersonell som på tross av den rødgrønne regjeringen, står på dag og natt for våre eldre pleietrengende

(575 likes)

Denne var litt småmorsom - sakset fra en meldingsutveksling mellom to individer:

Mr Goldstein: I must say I still haven't forgivven you Koreans for Pearl Harbour!

Mr Chen: Eh... I am Chinese, and by the way, it was Japan and not Korea that bombed Pearl Harbour.

Mr Goldstein: Korean, Chinese, Japanese - what ever.

Mr Chen: Personally, I have never forgiven the jews for sinking the Titanic!

Mr Goldberg: Hey, that was an iceberg!

Mr Chen: Goldberg, Iceberg - what ever!

Gammel 07-02-13, 21:05   #20
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.