Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-13, 18:12   #61
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Jeg bestilte for to voksne i mitt navn, jeg tenkte ikke på å oppgi et annet mobilnummer da jeg skulle holde av flere voksenbilletter.
Kan de finne på å nekte mannen min gratis heiskort, siden det er reservert i mitt navn?

Nelly Nickers er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 18:59   #62
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Vi skal også til Haukeli. Har ikke fått sms. Vi har 3,5 timer å kjøre så hvis det kun gjelder kvelden så blir det heller Saudasprinten på oss!

Jeg mener å huske at det stod 10-16 på Haukeli og registrerte i samme farten at det gjalt kveldskjøring andre steder.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 19:13   #63
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg bestilte for to voksne i mitt navn, jeg tenkte ikke på å oppgi et annet mobilnummer da jeg skulle holde av flere voksenbilletter.
Kan de finne på å nekte mannen min gratis heiskort, siden det er reservert i mitt navn?

Du har sikkert to smser da? Går sikkert bra om du forklarer.

Gammel 13-01-13, 20:40   #64
Gri

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Har også bestilt, på eit lite senter som ikkje har snø pr. i dag iallefall Blir spennande å sjå om det skjer noko i løpet av veka. Info om tidspunkt har vi ikkje fått...

Gammel 15-01-13, 22:16   #65
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke fått noen ny sms og det stod ingenting om tider i første sms. Men leste av andre grunner på Voss alpint sine sider og der stod det. Jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre ennå. Frister lite å kjøre til voss for å stå fra kl 13.
Vi ville jo kjøre tidlig for å stå fra åpningstid.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 22:33   #66
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gå inn på siden til DNB sitt arrangement åpen bakke på FB, så sier de at hvis tidspunker skaper problemer for en fin familiedag så skal de prøve og ordne det til det beste så alle blir fornøyde som ikke er det. En må sende melding i innboksen til dnb på Facebook. Jeg venter på tilbakemelding fra dem, men har ikke fått noe ennå, men de skal da få en sjanse, så jeg har ikke helt avskrevet det ennå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 10:43   #67
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal uansett på fjellet til helgen, så det passet ypperlig med gratis på søndagen.

Nå fikk jeg dessuten også mail om at alle som deltar i Åpen bakke får 20 % rabatt på alpinpakker og 30 % rabatt på alt av hjelm og briller. Jeg som akkurat satt og lurte på om jeg skulle investere i nye slalomski, spesielt støvler, og hjelm.
Så mulig jeg rett og slett får ta meg fri hele fredagen og benytte meg av tilbudet før vi drar på fjellet. Tilbudet gjelder nemlig kun fredag og lørdag.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 11:40   #68
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Trysil er det åpen bakke fra 9 - 15:30.

Rabattene på alpinutstyr gjelder på XXL sine butikker.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 21:37   #69
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi dropper Haukeli denne helgen, det blir rett og slett for kaldt. Synd, men vi får ta det igjen.

Gammel 17-01-13, 11:06   #70
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips, Elisabeth.
Jeg sendte melding via FB her om dagen og akkurat nå så ringte naboen min, hun jobber i DNB og hadde kjent igjen navnet mitt og sett fusterasjonen min på siden der, så nå får vi dagskort i Tryvann som gjelder alle 4. Fra klokka 10.

Gammel 17-01-13, 11:17   #71
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ringte ei hyggelig dame fra DNB til meg også nå, så nå har vi fått dagskort hele dagen istedenfor kveldskjøring på Kongsberg. Må bare hente ut billettene med legitimasjon når vi kommer. Nå gleder jeg meg til søndag.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 19:02   #72
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

På Meråker trenger vi ikke innom billettluka, og godt er det, siden det er 1100 som kommer. De utvider parkering og har ekstra folk på P-plass og i heisene.

Gammel 17-01-13, 20:27   #73
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

I bakken her i byen har de lagt ut beskjed på Facebook om at alle heiser står åpen hele dagen for alle som vil, uavhengig av påmelding.

Gammel 17-01-13, 22:43   #74
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fått SMS nå om at det gjelder fra 11-17 i vår bakke, og det passer jo bra. Meldt regn i morgen da så er jo sikkert steinhardt i bakken på søndag. Og jeg som skal kjøre brett for første gang på 12 år. Kommer jo til å slå på meg sykemelding.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 23:16   #75
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

På Meråker trenger vi ikke innom billettluka, og godt er det, siden det er 1100 som kommer. De utvider parkering og har ekstra folk på P-plass og i heisene.

Trenger vi ikke innom luka? Hvordan gjør vi det da?
Er så lenge siden vi har vært der, så husker ikke hvordan det er der ellers heller...

Gammel 17-01-13, 23:27   #76
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Trenger vi ikke innom luka? Hvordan gjør vi det da?
Er så lenge siden vi har vært der, så husker ikke hvordan det er der ellers heller...

Aner ikke, har aldri vært der. Stod på facebooksiden deres.

Gammel 18-01-13, 14:26   #77
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg benyttet meg av XXL-tilbudet og fått meg nye ski og støvler + nye briller. Endelig funnet slalomstøvler som kan justeres godt i leggene, håper det blir en ny opplevelse å renne med støvler som faktisk lar blodet strømme fritt!

Får håpe det blir greit på søndag da. Vi skal jo gå på lørdagen også, men veldig greit å få gratis på søndagen. Eneste er at jeg har et barn som akkurat har passert 16, og hun er superhøy, så spørs vel om jeg klarer å juge på alderen hennes.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 22:50   #78
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Så har jeg også svidd av penger på twintip-ski, fikk jo 20% rabatt. Har vanlige carwingski, men har ønsket meg twintip lenge.

Gammel 18-01-13, 22:59   #79
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg skulle meldt meg av, er det noe sted man får gjort det?

Nelly Nickers er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 23:15   #80
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Har sikkert liten betydning. De fleste kommer nok.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.