|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarJeg bestilte for to voksne i mitt navn, jeg tenkte ikke på å oppgi et annet mobilnummer da jeg skulle holde av flere voksenbilletter. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar
Jeg mener å huske at det stod 10-16 på Haukeli og registrerte i samme farten at det gjalt kveldskjøring andre steder. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Du har sikkert to smser da? Går sikkert bra om du forklarer.
|
|
|
#64 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarHar også bestilt, på eit lite senter som ikkje har snø pr. i dag iallefall
|
|
|
#65 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarJeg har ikke fått noen ny sms og det stod ingenting om tider i første sms. Men leste av andre grunner på Voss alpint sine sider og der stod det. Jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre ennå. Frister lite å kjøre til voss for å stå fra kl 13. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Står på egne ben
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarGå inn på siden til DNB sitt arrangement åpen bakke på FB, så sier de at hvis tidspunker skaper problemer for en fin familiedag så skal de prøve og ordne det til det beste så alle blir fornøyde som ikke er det. En må sende melding i innboksen til dnb på Facebook. Jeg venter på tilbakemelding fra dem, men har ikke fått noe ennå, men de skal da få en sjanse, så jeg har ikke helt avskrevet det ennå. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
fri
|
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarVi skal uansett på fjellet til helgen, så det passet ypperlig med gratis på søndagen. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarI Trysil er det åpen bakke fra 9 - 15:30.
|
|
|
#69 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarVi dropper Haukeli denne helgen, det blir rett og slett for kaldt. Synd, men vi får ta det igjen.
|
|
|
#70 |
|
Tja...
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarTakk for tips, Elisabeth.
|
|
|
|
#71 |
|
Står på egne ben
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarRingte ei hyggelig dame fra DNB til meg også nå, så nå har vi fått dagskort hele dagen istedenfor kveldskjøring på Kongsberg. Må bare hente ut billettene med legitimasjon når vi kommer. Nå gleder jeg meg til søndag. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarPå Meråker trenger vi ikke innom billettluka, og godt er det, siden det er 1100 som kommer. De utvider parkering og har ekstra folk på P-plass og i heisene.
|
|
|
#73 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarI bakken her i byen har de lagt ut beskjed på Facebook om at alle heiser står åpen hele dagen for alle som vil, uavhengig av påmelding.
|
|
|
#74 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarFått SMS nå om at det gjelder fra 11-17 i vår bakke, og det passer jo bra. Meldt regn i morgen da så er jo sikkert steinhardt i bakken på søndag.
|
|
|
#75 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trenger vi ikke innom luka? Hvordan gjør vi det da?
|
|
|
#76 |
|
Aner ikke, har aldri vært der. Stod på facebooksiden deres.
|
|
|
#77 |
|
fri
|
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarDa har jeg benyttet meg av XXL-tilbudet og fått meg nye ski og støvler + nye briller. Endelig funnet slalomstøvler som kan justeres godt i leggene, håper det blir en ny opplevelse å renne med støvler som faktisk lar blodet strømme fritt! |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarSå har jeg også svidd av penger på twintip-ski, fikk jo 20% rabatt. Har vanlige carwingski, men har ønsket meg twintip lenge.
|
|
|
#79 |
|
Slow reader
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarJeg skulle meldt meg av, er det noe sted man får gjort det? |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januarHar sikkert liten betydning. De fleste kommer nok.
|
![]() |
|
|