Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-12, 16:39   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Men prøvepakker er jo gratis da, og rabattkuponger er jo bare teit. Verdien må jo ha vært langt under prisen de betalte, med lovnad om at den skulle være på over 1000 kr. Såklart dette er lureri.
Når det er sagt er jeg enig med folk over her og jeg himlet kraftig da jeg leste den. Ødelagt advent, liksom. Men egentlig tror jeg de har vært litt uheldige med formuleringen sin + VGs typiske provoserende måte å skrive på.

Gammel 06-12-12, 18:44   #62
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mja, jeg tenker at som søttenåring er det på høy tid at man får høre at man er bortskjemt hvis man ikke har hørt det før.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 19:15   #63
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Til og med lokalavisene her jobber intenst for å få småsaker til å fremstå som store og vrir på sannheten for at det skal verst mulig ut. Det er helt meningsløst og det går ganske ofte ut over uskyldige mennesker. Til hvilken nytte liksom?

Svigersøsteren min ble stoppet av lokalavisen på gata og ble stilt ganske ledende spørsmål. Når det kom på trykk fremsto det jo som om det var en sak hun var skikkelig engasjert i, selv om det jo ikke var faktum.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 19:17   #64
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg skjønner at en tenåring blir lei seg for innholdet i kalenderen og det er fint det blir ryddet opp.

Men at man som mor blir dypt sjokkert? Nei, det sparer jeg til langt mer alvorlig ting.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 19:27   #65
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

Jeg skjønner at en tenåring blir lei seg for innholdet i kalenderen og det er fint det blir ryddet opp.

Men at man som mor blir dypt sjokkert? Nei, det sparer jeg til langt mer alvorlig ting.

Som hvis det dukket opp kondomer og penisringer i kalenderen til pompen kjøpt på lekebutikken, og som skulle inneholde feks Lego.
DA hadde jeg blitt sjokkert og muligens gått til lokalavisen med det. Muligens.

Gammel 06-12-12, 19:35   #66
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dustejournalist. Hva skjedde med Vær varsom-plakaten? Stakkars jente, hun blir jo virkelig hengt ut.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 19:36   #67
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Opptre hensynsfullt i den journalistiske arbeidsprosessen. Vis særlig hensyn overfor personer som ikke kan ventes å være klar over virkningen av sine uttalelser. Misbruk ikke andres følelser, uvitenhet eller sviktende dømmekraft. Husk at mennesker i sjokk eller sorg er mer sårbare enn andre."

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 19:56   #68
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Beste jeg har lest på lenge. Idiotkjøp! HVEM kjøper i det heletatt en "kosmetikkkalender"?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 20:02   #69
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Beste jeg har lest på lenge. Idiotkjøp! HVEM kjøper i det heletatt en "kosmetikkkalender"?

Det er mange som gjør det, de var utsolgt omtrent med engang.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 20:04   #70
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

HVEM kjøper i det heletatt en "kosmetikkkalender"?

Ja, HVEM?! Jeg hadde denne et år, og var faktisk fornøyd!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 20:10   #71
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det kan du jaggu lure på. Må være noen skikkelig jålete og nekete noen. Blondiner, antageligvis

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 20:12   #72
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Nei, det kan du jaggu lure på. Må være noen skikkelig jålete og nekete noen. Blondiner, antageligvis

HELT sikkert..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 20:16   #73
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Huff, jeg var nettopp inne på FB og syns nesten det blir litt vel hetsete når "hele Norge" skal gjøre et poeng av hvor bortskjemt denne jenta er. Hun er bare 17 år så det må oppleves litt voldsomt at folk engasjerer seg an mass for å fortelle hvor mye hun og VG overdriver.

Helt enig. Dette synes jeg det lukter mobbing av.

Gammel 06-12-12, 20:27   #74
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har denne i år, og elsker den!

Gammel 06-12-12, 20:27   #75
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

En venninne kjøpte en neglelakk kalender. Hun fikk den ikke før på mandag, fordi det hadde vært ventelister for å få tak i den!

Gammel 06-12-12, 20:28   #76
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Helt enig. Dette synes jeg det lukter mobbing av.

Det virker som siden er tatt bort nå. Og bra er det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 20:28   #77
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Denne kunne jeg godt hatt. Den ene svigerinna mi har den.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 20:29   #78
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kalenderen fra Babor har det jo nesten vært umulig å få tak i i år. Mye fordi den er så bra, og gir så mye for pengene, at folk har kjøpt 12 stykker og sånn. 1 til hver måned i året!

Gammel 06-12-12, 20:30   #79
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Hva er det i Babor-kalenderen? Synes det ser ut som en stor flaske på høyre side der, er det små champagneflasker inni kanskje?

Gammel 06-12-12, 20:31   #80
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Bille, det er ampuller. Altså et 24 dagers hudpleieprogram med diverse fluids.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.