Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal du gi til mannen i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-12, 01:41   #61
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du gi til mannen i år?

Makrolinse til speilrefleksen og fotostativ. Dyrere enn standarden her i huset, men jeg fikk iPhone i julegave på forskudd i november, så han fortjener det.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 01:41   #62
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han skal få sykkel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 01:42   #63
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nytt år - ny Liverpoolskjorte. :enkel mann, lett å glede:

Her er det nytt år, nytt årsabonnement på Pondus. : liker enkel mann :

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 03:58   #64
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Dunjakke og ny lommebok i skinn.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 04:43   #65
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Mannen overhintet med link til ebay at han ønsket seg et rart keyboard.. Jeg sa jaha? men bestilte det i samme sekund siden det sendes fra kina. Jeg har i alle år sagt at datadingser er uaktuelt, men i år aner jeg ikke hva jeg skulle gi han så han fikk det.. Pluss en råfin genser..

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 10:28   #66
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Hva skal du gi til mannen i år?

Ulltøy fra Åsnes og ei klokke fra WeWood.

Gammel 16-12-12, 10:56   #67
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

iPhone5 samt et skinnfutteral til å ha tlf. i.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 11:00   #68
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

I år får han verneutstyr til å bruke når han holder på med motorsag.
Vi har stor eiendom der vi har sommerhus, så det blir til at han feller noen trær hvert år.
I tillegg får han Bergans skibukse fra barna.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 11:22   #69
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt spørsmål ...
Han har kjøpt iPad, som blir en fellesgave til oss alle fire.
Jeg vurderte gavekort på for to på Credo (restaurant). Men nå kom jeg plutselig på at han ønsker seg nye ski. Så kanskje jeg retten og sletten skulle gi gavekort så han kan legge i til nye ski. Sammen med en DVD, for eksempel.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 12:24   #70
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Dette er vanskelig hvert år, men jeg tror det blir klokke i år. Jeg har enda ikke funnet den rette da, så jeg begynner å føle at jeg har dårlig tid.

Gammel 16-12-12, 19:43   #71
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Praktisk gave i år. Han har nemlig et par seriøst stygge joggesko som han nekter å kaste og han får ikke danglet seg til å kjøpe nye. Jeg har derfor kjøpt joggesko sånn at de gamle kan bli arbeidssko på hytta.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 22:54   #72
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har funnet ut at mannen skal få ekstert harddisk i år.

Gammel 16-12-12, 22:57   #73
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kle.

Gammel 16-12-12, 23:00   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min får en klokke som fungerer som en GPS når han spiller golf. Jeg ga fra meg alt ansvar i år og fikk gutta hos de jeg jobber som konsulent hos bestemme. Jeg fortalte litt om mannen, og så ga de meg beskjed om hvor jeg kunne få tak i en sånn klokke billigst. For han trengte visst en sånn klokke, fikk jeg beskjed om. Jeg er lykkelig over at jeg ikke trengte å ta noen beslutninger selv.

Gammel 16-12-12, 23:07   #75
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tur til Tallinn - og klær.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 23:21   #76
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kabinkoffert og slyngetreningssett. Lurer på lommebok eller kredittkortholder også. Egentlig er det nok som det er, men jeg kom på i seneste laget at lommeboka hans er moden for utskifting.

Gammel 17-12-12, 12:39   #77
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mannen min får en klokke som fungerer som en GPS når han spiller golf. Jeg ga fra meg alt ansvar i år og fikk gutta hos de jeg jobber som konsulent hos bestemme. Jeg fortalte litt om mannen, og så ga de meg beskjed om hvor jeg kunne få tak i en sånn klokke billigst. For han trengte visst en sånn klokke, fikk jeg beskjed om. Jeg er lykkelig over at jeg ikke trengte å ta noen beslutninger selv.

Oi, dette var spennende. Vil du fortelle noe om hvor du fikk tak i dette. Og hva slags klokke er dette egentlig. Mulig det er noen for min golfnerd av en samboer.

Gammel 17-12-12, 19:59   #78
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

Her er det nytt år, nytt årsabonnement på Pondus. : liker enkel mann :

Det får min også, men det teller jeg ikke heeeeelt med i gaven, ettersom det egentlig bare sparer familien for penger, han hadde ellers kommet til å kjøpe det enkeltvis i butikken, det gjorde han inntil det året jeg først kjøpte et ett års gaveabbonement (som på merkelig vis har blitt til et som løper til jeg sier det opp, så jeg får ny faktura hver januar. Også sender de meg et nytt gavekort en gang i året (når jeg sånn før jul tar kontakt og IKKE ber om et gavekort. I fjor fordi jeg ville be om å få det fornyet, og da fikk vite at det ble det automatisk, og i år fordi jeg kom på at det var lurt å melde adresseendring, det kommer litt sent frem når det går via Bergen. Jeg ba spesfikt om at de IKKE skulle sende gavekort det året jeg bestilte og i fjor da jeg fornyet, og de gjorde det likevel. I år nevnte jeg det ikke engang, bare sa at jeg tolket svaret fra i fjor om at jeg ikke trengte gjøre noe for å fornye, men ville bare endre adressen. Og fikk til svar at adressen var endret, og gavekort sendes med apost så det skal komme frem før jul.

Men jeg VIL IKKE HA GAVEKORTET, for det kommer i postkassen, og han skjønte jo hva han fikk første året pga det. Nå vet han at det kommer, så det er ikke like viktig lenger da.

Jaja, utover dette har han sagt han ønsker seg en morgenkåpe/badekåpe. Jeg får se hva jeg finner. Han fortjener egentlig en veldig, veldig fin gave. Det bare skjer nok ikke, det er ei uke til jul, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe, jeg rekker ikke bestille noe på nett, jeg har ikke tid til å gå i butikker, og sitter her med feber og er syk.

Jaja, gave skal det bli, også lover jeg meg selv som så ofte før at neste år skal det bli annerledes... (Jeg kan ikke love at jeg skal ha (lønnede) feriedager å ta av slik noen av mine kolleger tar ut nå i desember (jeg begynte i sommer og får derfor ikke feriepenger, og derved blir det trekk i lønn når jeg tar ut ferie, så jeg tok ut tre uker i sommer men fristes ikke til å ta ut resten. Neste år får jeg jo bare feriepenger for 7 måneders jobbing, så det spørs om det frister å ta ut siste rest da heller...) men jeg kan i alle fall forsøke å ikke ligge så mye på minussiden i timeregstrering at jeg må jobbe litt ekstra hver dag for å kunne ta juleferie, men kanskje kunne ta en halv fridag for julegaveshopping.. eller være tidligere ute og nettbestille noe.

Gammel 17-12-12, 20:07   #79
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Skoposer(?) og isbor ønsker han seg visst.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 20:14   #80
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etui til mobilen. Krydder fra innvandrershappen.

Og en ordbok der jeg har gulet ut alle ordene han ikke kan.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.