Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-12, 19:56   #61
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror kanskje det som gjør at trendene er mye synligere her enn mange andre steder er
a) folk har i større grad råd til å kjøpe seg det de ønsker seg når de ønsker seg det, og
b) det er mer homogent miljø her i seg selv.

Jeg var på ishockey kamp tidlig i år (jan/feb) og alle - bortsett fra meg og datteren min - var likt kledd. Nå var selvfølgelig det et homogent miljø (+ at det kan være kaldt å være tilskuer), men jeg nekter for at det var bare det som gjorde det. (Gøyal opplevelse for meg, da)

Tror det er lettere å se trender i miljøer hvor man er vant til å ferdes, og selvfølgelig på plasser hvor mange folk som er like (kulturelt, økonomiske, aldersmessig) ferdes.

Gammel 04-11-12, 23:24   #62
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

God råd kan være en faktor, men det kan ikke være hele forklaringen på at alle har stjerneskjerf plutselig eller at alle skal ha CG eller Parajumpers. Det finnes jo utrolig stort utvalg av lekre og gode klær i øverste prisklasse og jeg synes det virker litt kjedelig å velge et tamt stjerneskjerf som alle har om jeg først skulle ha kjøpt meg et dyrt skjerf.

Jeg husker faktisk at jeg reagerte litt da ilsestøvlene ble poppis. At folk i Trondheim gikk med lange gummistøvler på tørre fine dager syntes jeg var underlig.
Det er ikke det at folk ikke har støvler. Det forhandles Ilse her i kommunen også, men det har ikke blitt en farsott som jeg har registrert.

Men alle har det ikke, da. Hvis si 10 % av kvinner mellom 35 og 45 har et skjerf med stjerner, så er det veldig synlig.

Men jeg er den første til å himle over uniformering, altså, og gjør mye for å unngå det. Selv om jeg har NF Arctic Parkas (som det for øvrig ikke er mange av her).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 07:46   #63
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg kunne ikke gitt mer beng i om skjerfet mitt har stjerner eller ei - fargene og stoffkvaliteten er det som teller for meg. Men det er så klart enkelte motiver jeg helst styrer unna selv om farger og stoffkvalitet er tiltalende, men stjerner går altså bra.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 07:54   #64
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Det aa sjekke hva som er in har alltid vaert ut.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 09:08   #65
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Kjære, det er de samme menneskene. Det er bare vi som er gamle og har foretatt klassereiser.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 15:33   #66
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det aa sjekke hva som er in har alltid vaert ut.

Jeg tror i hvert fall at du trygt kan si at hvis du må spørre, så er det antagelig ut, og det betyr sannsynligvis så lite for deg at du kan drite i det.

- No. 4 -
Gammel 05-11-12, 20:05   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mer lei av glitter og dødninghoder, for å si det sånn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 20:08   #68
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker dødningehodeskjerfet mitt som jeg har knabba fra poden.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 20:33   #69
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Veilederen min fant igjen laerhatten jeg mistet i felt i Hallingdal som ung student for ni aar siden. Den laa i en busk og hadde faatt mose paa seg, men var ellers lik det jeg gaar med i dag. Jeg tror jeg er moteriktig en gang i decenniet, dvs hver gang svarte klaer, boots, bredbremmet hatt og lang jakke/frakk er innom.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:47   #70
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg var på ishockey kamp tidlig i år (jan/feb) og alle - bortsett fra meg og datteren min - var likt kledd. Nå var selvfølgelig det et homogent miljø (+ at det kan være kaldt å være tilskuer), men jeg nekter for at det var bare det som gjorde det. (Gøyal opplevelse for meg, da)

Tror det er lettere å se trender i miljøer hvor man er vant til å ferdes, og selvfølgelig på plasser hvor mange folk som er like (kulturelt, økonomiske, aldersmessig) ferdes.

.
Vi reiste til Røa på Ullern for å gå på danseskole i juni. Jeg skulle tatt bilde av den garderoben, for makan til Hunter gummistøvel samling har jeg ikke sett. Strødd på gulvet i alle mulige farger.

Stjerner er ikke in, men sjerfene er forsatt gode, varme og ganske pene. Skjerf i ull og silke er ikke så lett å finne. Jeg arkiverer ikke mitt. Det har unik farge i det minste.

Gammel 06-11-12, 10:08   #71
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Aner ikke om det er in, ut eller harry, men jeg har alltid syntes at det er litt barnslig.
(Sånne stjerner på skjerf, altså).

Og hjerter. Begge deler hører hjemme i julepynten, spør du meg.

(Men det er sikkert ikke så lurt å spørre meg, siden jeg ikke er så trendy av meg. )

Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 10:43   #72
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Og hjerter. Begge deler hører hjemme i julepynten, spør du meg.

Åh,nei.Sånne hjerter som dette her - blanding av hele og brukne - går helt utmerket. Særlig på sånne sko.

Gammel 06-11-12, 14:05   #73
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Åh, de hadde passet til cherrysculls-kjolen min.

- No. 4 -
Gammel 06-11-12, 14:15   #74
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ikke ha verken hjerter eller stjerner på klærne. Prikker derimot blir jeg ikke lei av, og jeg har flere skjerf med store prikker på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 15:10   #75
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjerter, stjerner, hodeskaller og kirsebær blir aldri ut. De bare er.

Gammel 12-11-12, 13:39   #76
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Peace-tegn da?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:43   #77
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Peace-tegn da?

Kun for de virkelig overbeviste.

Gammel 12-11-12, 14:14   #78
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så veldig opptatt av om det er stjerner eller ikke, men jeg elsker skjerfene mine og noen har stjerner på. De passer til fargene jeg bruker. Ellers er det smått med stjerner rundtomkring.
Jeg har et stjerneteppe på et av barnerommene fordi det passet i fargene, og en voksduk kjøpt for en femtilapp på Kid.

Egentlig er jeg ikke glad i å være lik alle andre, men at det er mange som har likt skjerf som meg blåser jeg eventuelt i. Og for meg så ser det ut som om det i hovedsak er flest unge jenter som bruker det, i hvert fall her jeg bor.

Gammel 12-11-12, 14:47   #79
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Kun for de virkelig overbeviste.

Med fredspipe mener du?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 17:04   #80
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Med fredspipe mener du?

Ja, og rev i seilene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.