|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
|
![]() Sv: Etterlysning: Juleglede savnesJeg er julerookie, begynte ikke med denslags før i voksen alder. Har derfor et svært bedagelig forhold til hvilke aspekter som skal med, og hvilke som ikke skal med, og får stort sett til en rimelig stressfri sak som både ungene og jeg nyter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Etterlysning: Juleglede savnesFor oss er det viktig at desember og adventstiden er en hyggelig og rolig tid.
![]() |
#63 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Etterlysning: Juleglede savnesDet jeg leser som veldig positivt her, er jo at det er elementer i førjulstiden du vet du egentlig liker. Det er et godt utgangspunkt! Lag en liste over alt som liksom skal fikses og gjøres før julaften. Noe kan garantert strykes helt. Mye kan forenkles, noe kan delegeres til andre. Mye kan gjøres ferdig i november, som igjen frigjør tid til mer av det du liker. Jeg skjønner forsåvidt de som ikke vil gjøre noe som helst som har med jul å gjøre før det er desember, men her er det helt nødvendig for at det ikke skal bli en stressemåned.
![]() |
|
|