Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hobbyer som utfordrer oss fysisk? Hva driver du med?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-12, 17:01   #61
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hobbyer som utfordrer oss fysisk? Hva driver du med?

Sh´bam

Zumba

Styrke (i sal med instruktør)

Spinning

Alpint (så ofte vi kan om vinteren)

Mannen og eldstemann dykker (nysertifiserte)

Turgåing

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 17:23   #62
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg driver med Bodycombat, samt står på slalom. Mye på turer ellers. Ja, også danser jeg. Ekstremt nok for meg! jeg prøvde rafting i sommer for første gang, og ble helt hekta. DET kunne jeg tenkt meg å lære ordentlig!

Gammel 29-10-12, 17:43   #63
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hvor bor du? Finnes Oslo, Bergen, Halden, Tromsø og Trondheim.

Som sagt; i en mikroby. Halvannen-ish time fra Oslo.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 18:32   #64
TwinFusion
Møllspist

TwinFusion sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
TwinFusion er litt kul
Standard

Før tvillingene gikk jeg på rollerblades, syklet og jogget. Nå for tiden er det å dytte tvillingvogna opp bakker det mest utfordrende jeg driver med. Jeg kan jo jogge med vogna, men det har jeg ikke turt å prøve meg på enda.
Jogging er nesten gratis, og faktisk veldig kjekt når man får opp kondisen litt slik at man kan holde ut lengre enn 5 min av gangen. Sosialt kan det og være hvis man er medlem av en joggeklubb, eller har en venn å jogge med.

TwinFusion er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 19:54   #65
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Som sagt; i en mikroby. Halvannen-ish time fra Oslo.

Tja, vi har med en spiller fra Tønsberg og en fra Kongsvinger. Omtrent samme avstand

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 20:10   #66
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Supert, kan jeg ha med ungen min?

Gammel 29-10-12, 22:50   #67
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har med mine de ukene jeg har dem.

Gammel 29-10-12, 22:53   #68
Input

Input sin avatar

Standard

Dine er vel noen år eldre enn min. Men, nå tar jo ikke dere inn flere spillere i år uansett, så jeg får leve med drømmen en stund til.

Gammel 29-10-12, 22:54   #69
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Sier fra når neste åpne trening er, jeg.

Gammel 29-10-12, 23:04   #70
Input

Input sin avatar

Standard

Ja!

Gammel 29-10-12, 23:17   #71
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg løper, trener vekter på treningsstudio, går på fjellturer, går på ski (langrenn/skøyting) og kjører slalom. Har også toppturski, men er litt pysete på hvor jeg går da jeg blir svimmel i høyden og er redd snøras.

Dykket da jeg var i 20-åra, men sluttet da jeg fikk barn. Dykking i iskalde Norge er igrunnen særdeles lite behagelig uansett, så savner det ikke.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 23:46   #72
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Blankvaapen!
Driver dessuten litt med klatring (ikke teknisk, mest juving, buldring og scrambling), elvekano og dykking, all good stuff worth trying.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 09:00   #73
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har drevet med rifleskyting i mange år, men kuttet ut når barna kom. Nå for tiden trener jeg styrketrening, med tunge frivekter i den vektløfterkroken på treningssenteret der bare de store gutta trener. Markløft, benkpress, knebøy og sånn, med skikkelig tunge vekter. Og det er så gøy. Ser helt bokstavelig at jeg blir sterkere og sterkere for hver uke, og det er skikkelig motiverende.

Gammel 30-10-12, 10:40   #74
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trener yoga. Det må da gå under fysisk hobby. Jeg går på litt varierende timer, noen rolige og andre mer dynamiske. Det er utrolig hvor mye sterkere jeg har blitt på et halvt år av yogaen.
Yoga er bra greier. Jeg trodde yoga var noe man drev med hvis man ikke hadde noe som helst annet vettugt å bedrive tiden med, men gjett om jeg tok feil. Samtidig som kroppen blir sterk og elastisk, er yoga ren balsam for sjelen.
Jeg trener på et senter som heter Zanti, som ligger på Bislet. Her er nettsiden hvis noen er interessert: http://zanti.no
Virkelig dyktige og erfarne instruktører.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 10:42   #75
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forøvrig har jeg prøvd tandemparagliding en gang. Men en instruktør jeg stolte på. Det var kjedelig. Ikke noe adrenalinkick i det hele tatt.

Fallskjermhopping derimot tror jeg jeg nesten hadde hadde fått hjertestans av å prøve.

Finnes det noen mellomting?

Gammel 30-10-12, 16:36   #76
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Forøvrig har jeg prøvd tandemparagliding en gang. Men en instruktør jeg stolte på. Det var kjedelig. Ikke noe adrenalinkick i det hele tatt.

Fallskjermhopping derimot tror jeg jeg nesten hadde hadde fått hjertestans av å prøve.

Finnes det noen mellomting?

Mellomting? Basehopp er vel verre enn fallskjerm.

Men å bli skutt opp i strikk er morsomt. Og sikkert å hoppe i strikk også..

Gammel 30-10-12, 17:48   #77
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Hoppe i strikk er supergøy.
Skal komme med fallskjermhoppreferat etter onsdag.

Gammel 30-10-12, 22:36   #78
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Jeg har hoppet i strikk.
80 meter fritt fall på Skara Sommarland i Sverige for mange herrans år siden. Adrenalinkick av en annen verden. Jeg svevde i dagesvis etterpå...

Gammel 30-10-12, 22:40   #79
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

:Tusler svett og kvalm ut av tråden igjen: Takke seg til å løpe etter baller av ymse størrelse, eller bare løpe i det hele tatt. :Pingle:

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 09:05   #80
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tatt "Sling shot" i Florida. ALDRI MER!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.