Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Walking Dead sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-13, 21:28   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking Dead sesong 3

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Atte, det er ikke kuult å se nærbilde av en ekkel vandrer på lerrett på 100 tommer altså.

Vi har 130, og jo, det er kuuult!!

Gammel 06-03-13, 08:56   #62
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Dette er egentlig heelt usynlig.
Men har denne serien noen slutt?
Vi surret det litt til på mandag. Vi tar opp serien, og så den litt senere men når episoden var ferdig så så vi at det gikk en gammel episode på kanalen... skjønte ikke noe, jeg for plutselig var Lori gravid igjen... Men måtte gå og legge meg.

Men slutter den etter sesong 3 eller lages det flere sesonger? Blir det litt som Lost? Der ga jeg opp etter masse tullesesonger. Herlighet, liksom.

Gammel 06-03-13, 19:11   #63
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men slutter den etter sesong 3 eller lages det flere sesonger? Blir det litt som Lost? Der ga jeg opp etter masse tullesesonger. Herlighet, liksom.

Akkurat dette tenkte jeg også på når jeg så siste episode. Slutter det på en normal måte liksom..

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 19:48   #64
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg vil tro at det er i alle fall en sesong til, basert på tegneserien. Her er beskrivelsen av det andre kompendiumet:
Returning with the second eight volumes of the fan-favorite, New York Times bestseller series, The Walking Dead, collected into one massive paperback collection! This is the perfect collection for any fan of the Emmy Award-winning television series on AMC: over one-thousand pages chronicling the next chapter of Robert Kirkman's Eisner Award-winning continuing story of survival horror - beginning with Rick Grimes' struggle to survive after the prison raid, to the group's finding short solace in The Community, and the devastation that follows. In a world ruled by the dead, we are finally forced to finally start living. Collects The Walking Dead #49-96.

Gammel 06-03-13, 21:16   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lost hadde da ingen tullesesonger? Gale menneske!!
Walking dead kan fortsette i det uendelige for min del. Jeg savner overhodet ingen slutt. Frykter den heller. Vil ikke at det skal slutte noensinne.

Selv om jeg synes Rick er en dust for tiden. Ble så lei meg og frustrert i sist episode.

Gammel 07-03-13, 10:11   #66
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg savner å få vite litt mer om hvorfor og hvordan dette skjedde jeg. Hva kom det av at folk som dør plutselig blir zombier, og ble folk som døde tidligere også zombier og kravlet opp av gravene sine?

Gammel 07-03-13, 10:24   #67
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk heller ikke med meg starten, tror jeg så litt inni sesong 2. Viste den hva som skjedde da, tro?
Jeg synes det var griseskummelt å se disse grusomme folkene så det tok litt tid før jeg mannet meg opp.
Sikkert derfor jeg kjenner at jeg begynner å få nok av alle disse drapene eller hva man skal kalle det på zombiene. Er det noen ende?
Hvor spennende ER det at de hele tiden dreper disse?

Når jeg så han mørke i siste episode så kom jeg på at jeg så litt når han og sønnen var bunkret i et hus i etboligfelt og at kona/mamman var infisert og stod utenfor døra.
Lurer på om jeg begynte å se mer eller mindre fast når de var oppå et tak og skulle gå derifra og ut av byen..

Gammel 07-03-13, 20:14   #68
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg savner å få vite litt mer om hvorfor og hvordan dette skjedde jeg. Hva kom det av at folk som dør plutselig blir zombier, og ble folk som døde tidligere også zombier og kravlet opp av gravene sine?

De har vel forklart det? Det er et virus laget av mennesker (militæret?) ettersom jeg forstod, og det endte med å smitte ALLE, men man blir ikke zombie før man dør. De som døde før utbruddet, har vel ikke blitt smittet og kravler ergo ikke opp av gravene.

Gammel 07-03-13, 20:19   #69
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Joda, men jeg vil alikevel vite mer om hvordan og hvorfor. Og jeg vil se mer av hvordan alt falt sammen når det hele begynte.

Gammel 07-03-13, 20:24   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, jeg liker også best å se rett før ting skjer, og NÅR det skjer. Haaater sånn "5 years later"-greier. Det er det jeg liker aller best med katastrofefilmer og lignende, det å se rett før ting skjer, og når det skjer, idyllen som brister, vantroen.

Gammel 08-03-13, 05:40   #71
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes Rick og gjengen begynner å bli iskalde, og liker det ikke. Hva med "let's all stick together" og sånn? Den scenen i slutten av siste episode, den med ryggsekken, gjorde meg bare forbanna.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 07:58   #72
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Ja, det er det jeg mente. Synes det bare dreier seg om å drepe disse zombiene.
Har en på jobben som er veldig interessert i dette og hun mener at han med øyelappen, fra den byen kommer til å bli mer markert i serien..

Gammel 08-03-13, 08:04   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg synes Rick og gjengen begynner å bli iskalde, og liker det ikke. Hva med "let's all stick together" og sånn? Den scenen i slutten av siste episode, den med ryggsekken, gjorde meg bare forbanna.

Ja, den episoden der ble jeg helt utrolig lei meg av, jeg satt og ropte foran tven og mannen min var også lettere sjokkert. Jeg grein nesten på slutten, fy faen så iskaldt gjort! Fy faen. Jeg skjønner at man blir ødelagt av å leve i en slik verden og oppleve så mye grusomt, men jeg liker virkelig ikke denne Rick-en.

Gammel 08-03-13, 14:50   #74
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Enig i at episoden gjorde inntrykk. Men jeg tror det er derfor de vinkler det slik nå, slik at vi skal se hvor resignert man etterhvert blir, og at de har kommet dithen at nå er mer survival of the fittest, eller noe sånt.
Jeg tror nok at jeg også hadde begynt å tenke etterhvert - i en lignende situasjon, at "ikke tro du kan komme hit og ta maten min og sengen min".

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Joda, men jeg vil alikevel vite mer om hvordan og hvorfor. Og jeg vil se mer av hvordan alt falt sammen når det hele begynte.

Har du sett serien fra første episode? Jeg føler jeg sitter med et veldig godt bilde av før og etter ihvertfall, siden jeg har sett hver eneste episode.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 14:55   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg ikke sett siste episode, så watch your spoilers, men poenget med serien er å vise "det motsatte av en western", leste jeg. Altså dekonstruksjonen av en sivilisasjon, når alle spilleregler forsvinner og alt dreier seg om overlevelse. Hvordan hele laget vårt av høflighet, oppofrelse og hjelpsomhet er syltynt når det kommer til stykket.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 14:59   #76
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker utviklingen jeg. Og synes det er litt interessant å se akkurat det du nevner CD.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 15:02   #77
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nå har jeg ikke sett siste episode, så watch your spoilers, men poenget med serien er å vise "det motsatte av en western", leste jeg. Altså dekonstruksjonen av en sivilisasjon, når alle spilleregler forsvinner og alt dreier seg om overlevelse. Hvordan hele laget vårt av høflighet, oppofrelse og hjelpsomhet er syltynt når det kommer til stykket.

Dette var akkurat det jeg ville frem til. Men fikk jeg formulert det like bra?

Jeg liker også vinklingen på serien. Jeg ble frustrert og irritert da de ikke tok med seg ryggsekk-mannen, men det var mer fordi jeg tenkte det hadde vært koselig med litt flere, enn de samme trøtte, slitne trynene i fengesel.

Gammel 08-03-13, 15:07   #78
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Andrea irriterer meg enda mer. Kan ikke hun bare ta livet av The Governor da?! Hun hadde fint klart tatt kontrollen over byen uten han.

Gammel 08-03-13, 15:08   #79
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spoiler du fra siste episode nå, strutseluts?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 15:10   #80
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Jepp. Eller siste episode jeg så ihvertfall. Den som ble sendt på Fox Crime på mandag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.