Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lindex sin Missoni-kolleksjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-12, 08:41   #61
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lindex sin Missoni-kolleksjon

Jeg gikk inne i går ved 21-tiden og det stod at jeg stod i kø rundt 1500-plass. Noen minutter senere var jeg på plass 1000-og noe. Da gikk jeg ut av nettsiden. Fikk også tilbud om frokosthanding i dag.

Gammel 25-09-12, 09:09   #62
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Hmm, så rart at det var utsolgt for dere. Jeg handlet kl 4 i nat pga våken baby, og da hadde de både omslagskjole, og tunika. Lue og skjerf fikk jeg også. Omslagskjolen i Marthafargen var utsolgt da.

Gammel 25-09-12, 09:12   #63
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Spent på om kjolen er på Lindex når jeg kommer fra tannlegen i 11 tida jeg...

Gammel 25-09-12, 09:13   #64
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror jeg vil kle et par av kjolene ja.
Har ganske mørkt brunt hår, og kler slike farger og gjerne mønster.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:14   #65
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var på nettsidene til Lindex nå - alt av interesse utsolgt, gitt!

Gammel 25-09-12, 09:16   #66
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Var på nettsidene til Lindex nå - alt av interesse utsolgt, gitt!

Samme når jeg sjekket.
Får satse på at ingen er i butikkene og alle har handlet på nett.

Gammel 25-09-12, 09:17   #67
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært på frokostshopping i dag. stod som nr 2 i køen faktisk.
Jeg fikk handlet martha omslagskjolen og en cardigan. Faktisk foregikk det hele i rolige former, ganske overrasket egentlig, trodde at det skulle være helt tenna i taket.

Gammel 25-09-12, 09:18   #68
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Samme når jeg sjekket.
Får satse på at ingen er i butikkene og alle har handlet på nett.

Lov å drømme.

Lurer på om jeg skal ta en liiiten kjøretur med pjokken, som er hjemme pga feber i natt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:18   #69
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gikk akkurat forbi Lindex her, og de hadde masse. Stoffene så veldig syntetiske ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:18   #70
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Var et par ting jeg gjerne kunne hatt, bl.a kåpen og en omslagskjole eller tunika. Men det er jo vekk, vekk, vekk det som evt. hadde vært for og passet til meg. Nesten håpløst med slike lanseringer altså, man har jo mest ikke sjans hvis ikke man er VIP eller sitter på nettet midt på natta.

Gammel 25-09-12, 09:18   #71
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Drømme ert jeg god på Nessie.
Hva skal du se etter?

Gammel 25-09-12, 09:20   #72
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Drømme ert jeg god på Nessie.
Hva skal du se etter?

Litt lyst på en av omslagskjolene. Er dog usikker på om mønsteret er særlig fordelaktig.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 09:21   #73
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Ikke min smak i det hele tatt.
Alt for mye mønster for meg.

Gammel 25-09-12, 09:21   #74
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Den har jeg kyst på og, men jeg er lav og er usikker på lengden.
Kanskje tunikaen er bedre på meg.

Gammel 25-09-12, 10:30   #75
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Svigerinnen min har frokosthandlet både til meg, seg, jentene og de kommende babyene.

Gammel 25-09-12, 10:33   #76
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på Oslo City kl 09.45. Fikk den figursydde tunikaen jeg hadde lyst på, en mønstret tote bag og et matchende armbånd. Det var helt kaotisk, folk rev til seg, det var trangt og skarpe albuer. Ullkåper så jeg ikke. De hadde kun tilbehør og barnetøy på lager, og det ble hentet og lagt frem.

Gammel 25-09-12, 10:33   #77
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Lurte på om jeg skulle tusle ned til Lindex her for å kanskje kikke/handle litt, men så regner det for mye til at jeg gidder. Kanskje de har noe igjen når vi skal på butikken i ettermiddag.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:37   #78
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg meldte meg på vip-shopping. Det var rimelig kaotisk, og jeg tror ikke noe på at jeg har kjole før pakken er hentet.

Du skulle vært på Oslo city klokken 10, det var nærmest panikkstemning
Men jeg fikk Martha-kjolen i lilla, og den er kjempefin

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:39   #79
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Du skulle vært på Oslo city klokken 10, det var nærmest panikkstemning
Men jeg fikk Martha-kjolen i lilla, og den er kjempefin

Hvordan var størrelsen? Jeg har bestilt den, men er litt betenkt på at største var L.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:39   #80
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Gikk akkurat forbi Lindex her, og de hadde masse. Stoffene så veldig syntetiske ut.

Ja, det syntes jeg også. Så dem i utstillingsvindu i Oslo i går, og prøvde å se nøyere på dem.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.