Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du fornøyd med utseendet ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor fornøyd er du med utseendet ditt?
Svært fornøyd 7 3,21%
Godt fornøyd 65 29,82%
Stort sett fornøyd 78 35,78%
Noe misfornøyd 28 12,84%
Ganske misfornøyd 23 10,55%
Svært misfornøyd 15 6,88%
Brokkoli 2 0,92%
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 22:35   #61
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?

Odelia, da, du er en av de aller peneste jeg vet om (og det sier ikke lite!).

Jeg varierer en del i selvbildet, men er vel stort sett fornøyd, ja.

Gammel 09-09-12, 23:27   #62
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå, så er jeg ganske missfornøyd med Vanilja fra topp til tå. Fjeset er ok.
Hadde selvfølelsen vært bedre hadde nok jeg vært mer fornøyd med det jeg ser og også mer attraktiv for det mannlige kjønn. Irriterende ond sirkel.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 23:33   #63
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er stort sett fornøyd. Ville vært 10 kg tynnere om jeg fikk velgem og trent mer. Har dager jeg føler meg fin, og dager jeg føler meg fæl.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 00:05   #64
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er egentlig realistisk nok til å tenke at det er helt greit at jeg ikke er vakrere. Jeg er redd jeg hadde vært ganske uspiselig som rik, kjendis og vakker.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 00:14   #65
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Godt fornøyd her også.
Når jeg hører om hvor mange som skranter med vondter her og der så er jeg ganske heldig som er frisk og rask, stort sett.
Nå er jeg igang med fast trening igjen også så det blir nok bra.

Gammel 10-09-12, 00:31   #66
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Jeg er ikke pen, men har en viktig rolle,jeg er alle pene pikers stygge venninne.

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 00:32   #67
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Godt fornøyd. Jeg er ikke spesielt pen, men heller ikke stygg. Har mine skavanker, jeg som alle andre, men det er MEG.

Godt mulig noen vil si jeg er stygg og at jeg burde vært misfornøyd, men det får være deres problem. Jeg er som sagt godt fornøyd, og jeg har mange rundt meg som tydelig liker meg, og da kan andres meninger bare være for min del.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 00:38   #68
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Svarte stort sett fornøgd.

Eg er ingen skjønnhet, men eg er litt søt, trur eg. Eg har fått mange ufattelig rare og sjarmerande komplimenter som gjer at eg trur eg kanskje er litt søt alikavel. Ikkje fin og pen, men søt. Og ikkje sånn dukke-søt, men meir... alle kroppsdeler er stort sett normalt plassert og av gjenomsnittlig størrelse søt? Sjølv om eg har ein usedvanlig liten nase og litt store tenner. :harepus:

Gammel 10-09-12, 01:25   #69
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Noe misfornøyd her.
Det går ikke på at jeg gjerne skulle vært pen, mere at jeg ikke helt liker kroppen min som den er nå, og misliker enda mere hvor sløv jeg er når det gjelder å gjøre noe med det.
Men nå ligger jeg på et hotellrom i Gumbet i Tyrkia og kan si at mitt brune fett er penere en det kritthvite jeg reiste hjemmefra med.

Gammel 10-09-12, 03:19   #70
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Godt fornøyd, kunne vært litt fastere i fisken, men vil ikke bli slankere. Litt små pupper, men de er i det minste praktiske når jeg jogger.

Gammel 10-09-12, 08:25   #71
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Jeg svarte stort sett fornøyd. Litt sminke hjelper jo så klart på da.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 08:31   #72
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Selvtilliten min er ikke utseendebasert, og det tror jeg gjør det lettere å godta bilring og litt bustehår.

Jeg stemte Godt fornøyd, for jeg ser ut som meg og noe mer kan jeg ikke forlange.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 08:32   #73
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Litt små pupper, men de er i det minste praktiske når jeg jogger.

You are my kind of woman, koppen er alltid halvfull, selvom det er en A- eller B-kopp

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 08:40   #74
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja og nei. Jeg liker at jeg ser yngre ut enn jeg er (ikke at jeg ser det selv, men jeg får stadig høre det og jeg vet jo at jeg har veldig glatt hud), men det er mange ting jeg overhodet ikke liker. Mye kunne jeg fikset enkelt, men jeg havner som regel nederst på min egen prioriteringsliste. Heldigvis har jeg, for nå, overvunnet overvekten etter svangerskap og kos - det hjelper litt at man får klær som sitter pent.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 10:13   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg la meg på "godt fornøyd", men har også dager hvor jeg kan være ekstremt misfornøyd, eller svært fornøyd. Vi dramaqueens fungerer gjerne sånn.

Og jo mer fornøyd jo eldre jeg blir.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 11:45   #76
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg tenker på det, er jeg ikke fornøyd. Så stort sett lar jeg bare være å tenke på det. Jeg er veldig fornøyd med resten.

Gammel 11-09-12, 08:04   #77
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Svært fornøyd. Fordi jeg fortjener det.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 08:19   #78
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Det veksler fra å være sånn passe fornøyd til svært godt fornøyd,
derfor svarte jeg stort sett fornøyd.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 08:30   #79
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nå mine greier som jeg ikke liker, men alt i alt er jeg godt fornøyd med å være normal, som i "sklir inn i mengden". Jeg tror ikke utseendet mitt stopper meg fra noe, i verken positiv eller negativ betydning (Ikke for pen til å få jobben, ikke for stygg til å [insert whatever]). Det er ingen belastning. Og det er jeg godt fornøyd med.

Sist redigert av Pepper Lemon : 11-09-12 kl 09:13.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 19:55   #80
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte stort sett fornøyd. Det er jeg, men jeg har ting jeg er veldig misfornøyd med. Jeg har dager jeg føler meg så håpløs og stygg at jeg ikke har lyst til å gå ut døren. Innimellom
blir jeg slått i bakken over hvor dratt og sliten jeg ser ut i oppdrag en dag på jobb. Andre ganger kan jeg like det jeg ser i speilet og tenke at jeg egentlig er ganske fin. Om utseende mitt virkelig varierer så mye vet jeg ikke, det er vel kanskje helst humøret. Bad hair day og uren hud påvirker humøret veldig.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.